مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

جراح زیبایی صورت در مشهد

بهترین جراح زیبایی صورت در مشهد

جراح زیبایی صورت در مشهد

بازدیدها : 9178 بازدید

جراح زیبایی صورت در مشهد توسط دکتر کاویانی. جراحی پلاستیک صورت چقدر هزینه دارد و بهترین جراح پلاستیک صورت مشهد کیست. جراحی پلاستیک صورت برای جای بخیه، روش ها و قیمت را در این مطلب می خوانیم.

جراحی زیبایی صورت نوعی جراحی پلاستیک است که هدف آن بهبود ظاهر فرد است. جراحی پلاستیک صورت می تواند امری بسیار مهم باشد زیرا این صورت است که امکان تعامل و برقراری ارتباط با دیگران را به ما می دهد و ظاهر ما می تواند باعث تاثیری گذاری در دیگران و برداشتی شود که آنها از ما دارند.

انواع جراحی زیبایی صورت

دلایل انجام جراحی پلاستیک صورت متفاوت است، برخی از افراد دوست دارند قسمت های خاصی از چهره خود را بهبود بخشند ، برخی دیگر برای رفع ناهنجاریی از قبیل شکاف لب یا سایر نقایص مادرزادی، و برخی دیگر برای از بین بردن اثرات پیری، آفتاب سوختگی و بسیاری از این مشکلات اقدام به جراحی پلاستیک صورت می کنند که توسط بهترین جراح زیبایی صورت در مشهد قابل اصلاح است.

جراحی پلاستیک صورت به جراحی صورت و گردن گفته می شود که در آن جراح می تواند شکل صورت را تغییر داده و یا پوست را محکم و سفت کند و بکشد.


جهت رزرو وقت معاینه با دکتر کاویانی فر جراح و فوق تخصص جراحی پلاستیک، با شماره تلفن  تماس حاصل فرمایید.


از جمله انواع جراحی پلاستیک صورت می توان موارد زیر را نام برد :

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک:

با افزایش سن پوست پلک شل و افتاده می شود و توسط این جراحی پوست و چربی اضافه را برداشته و ممکن است در صورت لزوم ماهیچه ها و تاندون های اطراف را محکم کند.

عمل جراحی پلک در مشهد

بیشتر بخوانید : عمل بلفاروپلاستی در مشهد

جراحی زیبایی بینی:

جراح برای بهبود ظاهر، تنفس و یا هر دو، بینی را جراحی می کند. این ممکن است شامل تغییر شکل در نوک بینی و یا در استخوان فوقانی بینی باشد.

عمل بینی مشهد

بیشتر بخوانید : قیمت عمل بینی در مشهد

جراحی زیبایی گوش:

گوش های برجسته و بیرون زده و یا مشکل دار که با استفاده از عمل جراحی “گوش” گوش ها به سر نزدیک شده، و یا جراح غضروف را تغییر شکل می دهد.

هزینه عمل زیبایی گوش برجسته

بیشتر بخوانید : جراحی زیبایی گوش در مشهد

لیفت صورت:

عمل جراحی لیفت صورت چین و چروک ها را از بین می برد و پوست را محکم می کند تا به ظاهری جوان تر برسید.

لیفت ابرو و لیفت پیشانی: هر دو این جراحی ها با هدف از بین بردن علائم پیری با بالا بردن افتادگی ابرو و رفع چین و چروک های پیشانی است.

جراح زیبایی صورت در مشهد

بیشتر بخوانید : عمل لیفت صورت در مشهد

پروتز چانه و گونه:

با هدف برجسته تر شدن چانه و گونه و ایجاد تعادل بهتر با صورت و دست یابی به ظاهری زیباتر است.

عمل زیبایی چانه در مشهد

بیشتر بخوانید : عمل پروتز چانه در مشهد

هزینه عمل جراحی پلاستیک صورت

اگر در فکر جراحی پلاستیک هستید، یکی از بزرگترین سؤالاتی که ممکن است داشته باشید هزینه های این روش است. هزینه برای اکثرافراد دارای اولویت بسیار بالایی است.

1.کلینیک یا بیمارستان

بسته به نوع کلینیک، نوع تجهیزات آن، خصوصی با عمومی بودن کلینیک و مدت زمان ماندن شما در آن هزینه آن متفاوت خواهد بود.

2.محبوبیت و مجرب بودن جراح پلاستیک

بسیاری از جراحان پلاستیک سطح محبوبیت و شهرت بسیار بالایی را در یک شهر خاص یا حتی در کل کشور ایجاد کرده اند. به عنوان مثال ، جراحان پلاستیک که جراحی پلاستیک صورت افراد معروف مثل بازیگران و خوانندگان را انجام داده اند ، مشخصا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار خواهند بود. از این رو هنگام انتخاب یک جراح زیبایی صورت در مشهد ، به راحتی می توان دریافت که جراحانی با شهرت بالا نسبت به جراحان پلاستیکی که دارای شهرت و محبوبیت کمتر هستند، قیمت بسیار بالاتری دارند.

یادآوری این نکته ضروری است که فقط به این دلیل که جراح پلاستیک دارای شهرت است ، به این معنی نیست که آنها لزوما بهترین هستند.

درنهایت، با مراجعه به سایر نتایج بعد از عمل مربوط به بیماران قبلی، کیفیت کار آن ها را متوجه خواهید شد و بهترین تصمیم را خواهید گرفت.

3.نوع جراحی پلاستیکی صورت

بسته به نوع جراحی که مد نظر دارید قیمت آن متفاوت است. جراحی بینی و لیفت کامل صورت معمولا هزینه و مهارت بیشتری نیاز دارند تا جراحی هایی مثل بلفاروپلاستی.

4.میزان جراحی پلاستیک

بسته به جنس پوست، میزان افتادگی و چین و چروک پوست، سایز پروتز چانه و گونه و… هزینه جراحی نیز تغییر می کند.

جراحی افتادگی پلک در مشهد

بیشتر بخوانید : تزریق چربی به گونه + عکس

چگونه بهترین جراح پلاستیک صورت را انتخاب کنیم؟

اگر خواهان انجام جراحی زیبایی هستید، بهتر است در انتخاب جراح زیبایی صورت در مشهد دقت کنید. چگونه می خواهید جراح مناسب را را انتخاب کنید؟

افزایش تقاضا برای جراحی زیبایی، برخی از پزشکان فاقد صلاحیت را واداشته است تا در این حیطه وارد شوند. برخی از این پزشکان بی تجربه ممکن است با پیشنهاد قیمت هایی کم، جراحی را برای شما انجام دهند اما آیا سلامت شما واقعاً ارزش این ریسک و خطر را دارد؟

برای کمک به شما در انتخاب یک متخصص دارای صلاحیت کافی، ماهر، قابل اعتماد و با تجربه لیستی از موارد کیفی مشاهده شده در جراحان پلاستیک کشورمان را گردآوری کرده ایم. بنابراین اگر علاقه مند جراحی زیبایی هستید قبل از تصمیم گیری تحقیقات لازم را انجام دهید.

1.آموزش

داشتن مدارک آموزش عالی و گذراندن سال ها آموزش فشرده برای موفقیت یک جراح پلاستیک امری اساسی است. با کسب دانش و آموزش، مهارت فنی به وجود می آید و امکان انجام مراحل دشوار با دقت و ظرافت فراهم می شود. ناگفته پیداست که هر یک از متخصصین باید از طرف هیئت جراحان پلاستیک مجوز بگیرند.

2.تجربه حرفه ای بالا

هرگز ارزش تجربه حرفه ای را دست کم نگیرید. سابقه پزشکی جراح چقدر است؟ جراحانی که سالها تجربه در انجام هر دو روش جراحی تهاجمی و غیر تهاجمی را دارند، می توانند گزینه مناسبی باشند زیرا می توانند بر چالش های پیچیده غلبه کرده و راه حل ها را شناسایی و جراحی تخصص دقیقی را انجام دهند.

3.متعهد به آموزش مداوم

جراحان پلاستیک درجه یک، دائماً در مورد آخرین پیشرفت در تخصص خود، از قبیل کانتورینگ صورت و بدن، تزریق چربی، احیا پوست به وسیله لیزر، و …. یاد می گیرند. آنها در جلسات و سمینارهای مخصوص شرکت کرده و به طور مرتب تکنیک ها و تجهیزات خود را به روز می کنند تا بهترین خدمات ممکن را در اختیار بیماران قرار دهند.

4.شفافیت و صداقت

در کنار برخی از ویژگی ها که بیماران خواهان آن هستند مانند رفتار و بررسی های پزشکی مداوم بعد از عمل، مهم است که به دنبال خصوصیاتی مانند صداقت و شفافیت نیز باشید. جراحي كه سلامت بيمار را در اولويت خود قرار داده، تنها در صورتی که نامزد خوبی باشید یک عمل را توصیه می کند، انتظارات غير واقع گرايانه برای بیمار ترسیم نمی کند و می تواند گزینه ای مناسب برای عمل جراحی باشد.

5.ارتباط خوب

هنگامی که یک بیمار و جراح می توانند علناً در مورد اهداف جراحی زیبایی، خطرات و عوارض احتمالی بحث کنند و انتظارات واقع بینانه را ترسیم کنند، احتمال رضایت و موفقیت بیمار بیشتر است. به دنبال جراحی باشید که با او راحت باشید و بتوانید صریحاً سؤالات خود را پرسیده و او نیز به روشنی برای شما توضیح دهد.

بهترین جراحان پلاستیک در مشهد مشکلی با نمایش عکس های قبل و بعد ندارند. آنها خوشحال می شوند که در مورد تکنیک یا دستگاه های مورد استفاده در جراحی برای شما توضیح دهند. و همچنین در مورد پرونده پزشکی شما صحبت کنند.

عمل زیبایی بینی در مشهد

دکتر کامران کاویانی فر به دلیل تخصص و تجربه بالا در جراحی پلاستیک صورت و بدن، شهرت فراوانی کسب کرده است. ایشان بسیار کارآزموده و دلسوز بوده و در مرحله اول سلامت بیمار و دستیابی به بهترین نتیجه برای ایشان اولویت دارد.

جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :

09018191885

– جراحی پلاستیک صورت و جای بخیه

تنوع زیادی در مواد بخیه و سوزن وجود دارد. انتخاب بخیه ها و سوزن ها با توجه به محل ضایعه ، ضخامت پوست در آن محل و میزان تنش اعمال شده بر روی پوست تعیین می شود. صرف نظر از بخیه خاص و سوزن انتخاب شده ، تکنیک های اصلی نگه داشتن سوزن ، حرکت سوزن و گره زدن نخ بخیه یکسان است.

تکنیک بخیه زدن به ویژه در زمینه جراحی زیبایی پلاستیک صورت (جراحی کم تهاجمی) متمرکز شده است. جراحان در ناحیه صورت به دلیل اینکه در ناحیه دید همه است باید ظرافت و حساسیت بیشتری به خرج دهند. انتخاب نخ و مواد بخیه مناسب نیز بسیار مهم است .

درست است که تجربه پزشک در شیوه بخیه زدن تاثیر به سزایی دارد اما مراقبت های بعد از جراحی نیز بسیار مهم هستند.
مراقبت های بعد از جراحی مانند استفاده از کرم مخصوصی که دکتر تجویز می کند و نحوه استفاده درست از آن، و قرار نگرفتن بخیه در معرض نور مستقیم خورشید و پیروی ار دیگر دستورات پزشک متخصص.

در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص عمل های جراحی پلاستیک و دریافت نوبت مشاوره با دکتر کامران کاویانی فر، می توانید با شماره تلفن  تماس حاصل نمایید.

منابع : thomasloebmd , enthealth , Medicalnewstoday

قبل و بعد عمل بینی در مشهد
قبل و بعد عمل زیبایی رینوپلاستی
عمل جراحی گوش
قبل و بعد عمل جراحی زیبایی گوش
عکس قبل و بعد از عمل بینی
عمل جراحی پروتز چانه+رینوپلاستی

جهت مشاهده تصاویر بیشتر به گالری تصاویر مراجعه کنید.

2 دیدگاه

  1. سلام خوبیداگه هزینه عملوداشته باشم و اجازه همسرونداشته باشم میشه عمل کرد

    1. Author

      سلام برای عمل خانم ها حتما لازمه امضای همسر و یا اجازه نامه از طرف همسر داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.