مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

آنچه باید درباره عمل لیفت شقیقه بدانید

جراحی لیفت شقیقه

آنچه باید درباره عمل لیفت شقیقه بدانید

بازدیدها : 11903 بازدید

امروزه بسیاری از زنان و مردان به دنبال راه های جدیدی برای حفظ ظاهر جوانی خود و افزودن به زیبایی های چهره خود هستند. افتادگی گوشه چشم و ابرو و متعاقبا پلک بالا باعث خسته و ناراحت نشان دادن چهره فرد می شود. با وجود روش های جراحی پلاستیک کمتر تهاجمی دیگر نگرانی برای این علائم پیری با افزایش سن وجود نخواهد داشت. برای این افراد عمل جراحی لیفت شقیقه بهترین گزینه برای اصلاح افتادگی گوشه های چشم و ابرو می باشد.

برخلاف لیفت آندوسکوپی ابرو که قسمت مرکزی ابرو را بالا می برد در عمل جراحی لیفت شقیقه در مشهد گوشه های بیرونی ابرو به سمت بالا لیفت می شود و به چشم ها حالتی کشیده می دهد. این عمل حتی برای جوانان جهت زیباتر نشان دادن حالت چشم ها نیز انجام پذیر است.

جراحی لیفت شقیقه در مشهد

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه که به آن لیفت تمپورال (Temporal Lift) نیز می‌گویند یک جراحی زیبایی است که از روش معمول لیفت صورت کمتر تهاجمی است. برای آقایان و خانم هایی که علائم پیری مشهودی دارند عملی ایده آل است. این عمل مزیت های بسیاری نسبت به لیفت کامل صورت دارد که یکی از آنها انجام عمل از طریق یک برش کوچک است که در موها پنهان می شود.
با استفاده از این روش چین و چروک و خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم از بین می رود و با کشیدن گوشه چشم از شقیقه سبب زیباتر دیده شدن چشم ها می شود. فرد پس از یک هفته از عمل بهبودی می یابد.

عمل لیفت شقیقه دارای نتایج مختلفی از جمله موارد زیر است:

کاهش چین و چروک و افتادگی ابرو، پیشانی و گوشه چشم ها

صاف شدن پیشانی

بالا بردن گوشه خارجی ابرو

لیفت گونه ها

کاهش افتادگی پلک های فوقانی

صاف کرده خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم ها

زیباتر نشان دادن حالت چشم ها

اگرچه لیفت شقیقه نسبت به لیفت ابرو روش کمتر تهاجمی است، اما باز هم نیاز به برش دارد. طول و نوع دقیق برش بستگی به نیاز بیمار و میزان لیفت دارد. در بیشتر موارد، برش ها حداقل یک سانتی متر بالاتر از خط مو پنهان شده است.

از آنجا که در این نوع جراحی فقط دو برش کوچک در هر دو طرف سر وجود دارد، غالباً تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بهبودی و نقاهت بعد از عمل معمولاً حداقل است.

عمل جراحی لیفت شقیقه در ترکیب با دیگر عمل های صورت

این عمل بیشتر برای افرادی انجام می شود که به دنبال نتایج طبیعی هستند و یا در ترکیب با دیگر عمل های زیبایی انجام می گردد.

غالبا از لیفت شقیقه همزمان با جراحی پلک استفاده می شود. به جراحی پلک، بلفاروپلاستی نیز گفته می شود، این روشی است که باعث بهبود ظاهر پلک ها و چشم ها می شود. علاوه بر این، لیفت شقیقه می تواند تکمیل کننده تأثیرات بوتاکس و سایر تزریق ها باشد، زیرا این موارد می تواند خطوط عمیق تری را در مرکز پیشانی و ابروها نشان دهد.

عمل ترکیبی جراحی لیفت شقیقه و پلک
عمل ترکیبی جراحی لیفت شقیقه و پلک

تفاوت لیفت شقیقه با لیفت ابرو چیست؟

اگرچه هر دوی آنها با همان ناحیه صورت سروکار دارند، اما لیفت شقیقه با لیفت ابرو متفاوت است.
لیفت ابرو جراحی تهاجمی تر است که کل پیشانی را لیفت می کند. این روش می تواند به طور موثری علائم چشمگیرتر پیری مانند خطوط اخم، چین و چروک های عمیق پیشانی و خطوط عمیق بین ابرو را از بین ببرد.

از سوی دیگر جراحی لیفت شقیقه فقط طرفین صورت و پیشانی را لیفت می کند. این روش به هیچ وجه بر وسط پیشانی یا ناحیه بین ابروها تأثیر نمی گذارد.

با وجود برش کمتر و حداقل تهاجمی بودن این روش، لیفت شقیقه می تواند تأثیر چشمگیری در ویژگی های صورت و ظاهر شما داشته باشد. علاوه بر از بین بردن خطوط ریز، بیماران متوجه می شوند که چشمانشان زیباتر به نظر می رسد. این روش می تواند با لیفت و تغییر شکل ابروها باعث شود تا ظاهر فرد دلپذیرتر و جوان تر نشان داده شود.

 

چه افرادی می توانند عمل کشیدن شقیقه انجام دهند؟

اگرچه این یک روش با حداقل تهاجم است، اما جراحی لیفت شقیقه برای همه افراد مناسب نیست.

این روش برای افرادی مناسب است که گوشه های چشم و ابروی انها دچار افتادگی شده است. با توجه به اینکه فقط شقیقه ها لیفت می شوند بنابراین خطوط و چین و چروک پیشانی در این روش از بین نمی روند.

افرادی که قبلاً دیگر روش های جزئی زیبایی را انجام داده اند نیز ممکن است کاندیدای خوبی برای انجام این عمل باشند.

مهم است که در طول جلسه مشاوره خود با دکتر کاویانی فر در مورد تمام شرایط سلامتی خود، از جمله داروهایی که مصرف می کنید، صحبت کنید. او می تواند به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر.

برای انجام این عمل چهره فرد باید به طور کامل شکل گرفته باشد، بنابراین بهتر است فرد در سن بالای 22 سالگی این عمل را انجام دهد. همچنین حد بالای سنی برای این عمل در نظر گرفته نمی شود و بستگی به سلامت عمومی فرد دارد.

بنابراین افرادی که می خواهند دم ابروی خود را بالاتر بکشند و افرادی که به طور ارثی دچار افتادگی پوست شقیقه و گوشه های ابروی خود هستند گزینه مناسبی برای این عمل می باشند.

عمل جراحی لیفت شقیقه

بیشتر بخوانید : جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس

مراقبت های بعد از عمل جراحی لیفت شقیقه

بعد از عمل لیفت شقیقه ممکن است مقدار کمی تورم و کبودی ایجاد شود. اینها معمولاً طی چند روز از بین می روند و نیازی به مرخصی کاری یا استراحت ندارید. بخیه ها حدود هفت روز پس از عمل برداشته می شوند.

به دستورات پزشک خود عمل کنید. مسکن و آنتی بیوتیک های تجویز شده را مصرف نمایید. در مورد مسکن ها فقط از قرص هایی استفاده کنید که حاوی هیچ آسپیرین (اسید استیل اسیدسیلیک) نیستند.

 جهت کاهش تورم و کبودی ها بهتر است هنگام استراحت کردن یا خوابیدن با قرار دادن یک بالش اضافی درزیر شانه های خود سر شما با یک زاویه 20 تا 30 درجه بالاتر از سطح بدن شما باشد.

 از نوسانات شدید گرمایی خودداری کنید، مانند : سونا، ورزش، تخت های برنزه یا پیاده روی شدید.

 در روزهای اول بعد از عمل در هنگام حمام رفتن مراقب باشید که آب به طور مستقیم به زخم ها نخورد.

 از کمپرس آب سرد برای کاهش تورم و کبودی استفاده کنید.

 از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

 

لینک هزینه عمل لیفت صورت و شقیقه : لیست قیمت عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر 

 

برخی سوالات متداول عمل لیفت شقیقه :

 

1- چرا عمل لیفت شقیقه را انتخاب می کنید؟

از نظر بسیاری از افراد، عمل جراحی لیفت شقیقه عملی ساده و ظریف بوده که بدون دیده شدن آثار جراحی نتیجه ای زیبا به همراه دارد و از طرفی زمان ریکاوری آن کوتاه است.

 

2- چه کسی کاندیدای ایده آل برای این روش است؟

بهترین فرد برای این روش حال چه مرد باشد چه زن، فردی است که می خواهد ظاهر ابروها، شقیقه ها و گوشه بیرونی چشم های خود را بهبود بخشد. علاوه بر این، دارای سلامت عمومی خوب است.

 

3- عمل لیفت شقیقه چه مدت طول می کشد؟

اگرچه در هر روش مدت زمان عمل متفاوت است،اما معمولا از زمان تزریق بیهوشی تا زمان آخرین بخیه حدودا یک ساعت زمان می برد.

 

4- آیا جای بخیه خواهم داشت؟

همه برش ها جای زخم ایجاد می کنند. با این حال، رد برش (و جای زخم) در این روش در خط مو پنهان می شود که قابل مشاهده نیست.

 

5- آیا عمل لیفت شقیقه درد دارد؟

خیر قبل از عمل بی حسی تزریق می شود بنابراین در طی عمل دردی احساس نخواهید کرد. بعد از عمل، بسیاری از افراد درد خفیف تا متوسط را تجربه می کنند. برای کنترل این درد، داروهای مسکن تجویز می شود.

منبع : دکتر کامران کاویانی فر

اگر سوالات بیشتری درباره عمل جراحی لیفت شقیقه دارید و همچنین جهت اطلاع از هزینه ها و یا تعیین وقت مشاوره با دکتر کاویانی فر با شماره تلفن های – 09018191885 تماس بگیرید.

رزرو آنلاین نوبت مشاوره

تصاویر عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر را در اینستاگرام ببینید : dr.kamran.kavianifar@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.