مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

هر آنچه باید درباره عمل جراحی پروتز گونه بدانید

عمل پروتز گونه در مشهد

هر آنچه باید درباره عمل جراحی پروتز گونه بدانید

بازدیدها : 3657 بازدید

درباره عمل پروتز گونه در مشهد بیشتر بدانید. در این مقاله به سوالات شما درباره عمل جراحی پروتز گونه پاسخ داده خواهد شد. عمل جراحی پروتز گونه چگونه است؟ انواع پروتز گونه کدام است؟ پروتز گونه بهتر است یا تزریق فیلر؟ بهبودی و مراقبت بعد از عمل پروتز گونه چگونه، ماندگاری پروتز گونه و قیمت آن. شما می توانید در پایین همین صفحه در قسمت دیدگاه ها سوالات خود را از دکتر کاویانی فر بپرسید، در اسرع وقت به سوال شما پاسخ داده می شود.

عمل پروتز گونه در مشهد

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره عمل بینی در مشهد با ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

عمل پروتز گونه در مشهد چگونه است؟

یکی از بهترین جنبه های عمل پروتز گونه این است که زخم ها قابل مشاهده نبوده و یا حداقل است، چون بسته به نوع پروتز گونه برش از داخل دهان یا اطراف پلک پایین ایجاد می شود.

از آنجا که عمل پروتز گونه در مشهد به طور معمول به صورت سرپایی انجام می شود، بنابراین جراح پلاستیک صورت شما از بی حسی موضعی استفاده می کند، مگر اینکه درخواست بیهوشی عمومی کنید.

اگر احساس خوبی نسبت به عمل جراحی ندارید برای زیباسازی گونه های خود می توانید از روش جایگزین تزریق فیلر استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید که بر خلاف پروتز سیلیکونی گونه فیلرها ماندگار نبوده و در نهایت توسط بدن شما جذب می شوند.

عمل پروتز گونه در مشهد
بی حسی قبل از عمل پروتز گونه
بیشتر بخوانید : تزریق فیلر در مشهد

انواع پروتز گونه

اگرچه افراد در هر سنی که باشند معمولاً کاندیدای خوبی برای پروتز گونه هستند، اما معمولاً برای بیماران جوان تر که به دنبال یک راه حل دائمی برای برجسته سازی گونه های خود هستند پروتز گونه توصیه می شود.

تزریق فیلر معمولا برای بیماران با سن بالاتر که از ایجاد علائم پیری در چهره خود ناراضی هستند توصیه می شود.
با توجه به این نکته، سه نوع پروتز گونه وجود دارد :

پروتز ساب مالار (زیر گونه ای)

پروتز ساب مالار دقیقاً در زیر خط چشم پایین و در ابتدای استخوان گونه قرار می گیرد. در اوایل و یا اواسط چهل سالگی در این منطقه شاهد کاهش حجم گونه خواهید بود، زیرا سلول های چربی به سمت قسمت تحتانی گونه و چانه شروع به ریزش می کند. بنابراین احساس می کنید که گونه ها به سمت پایین افتادگی پیدا کرده است و به مرور زمان این حالت بیشتر به نظر می رسد.

پروتز ساب مالار یک راه حل آسان و مقرون به صرفه برای این مشکل است زیرا مستقیماً در محلی قرار می گیرد که گونه ها شروع می شوند.

پروتز مالار (گونه ای)

ناحیه مالار یا گونه ای دقیقاً زیر منطقه ساب مالار قرار دارد. این ناحیه همان جایی است که استخوان گونه شما قرار گرفته است. پروتز مالار نسبت به پروتزهای ساب مالار کمتر متداول است و بیشتر مورد نیاز بیماران جوانی است که در سن 20 و 30 سالگی هستند. هدف از پروتز مالار ایجاد فرمی مشخص تر و زاویه دارتر است که منجر به یک ساختار استخوانی قوی تر و زیباتر می شود.

ترکیبی

اگرچه این روش غیر معمول است، اما ممکن است برخی از بیماران تصمیم بگیرند که هر دو روش را به طور همزمان انجام دهند. معمولا زمانی از این روش استفاده می شود که فرد احساس می کند که استخوان گونه اش به خوبی مشخص نیست و در ناحیه میانی صورت خود حجمی ندارد. ترکیب هر دو روش به بیماران اجازه می دهد که حجم گونه خود را افزایش داده و از لحاظ ساختاری بهبود دهند.

عمل پروتز گونه در مشهد - انواع پروتز گونه
انواع پروتز گونه : ساب مالار، مالار، ترکیبی

پروتز گونه از چه موادی ساخته شده است؟

پروتز گونه از انواع مختلفی از مواد ساخته می شود. متداول ترین ماده پروتز گونه سیلیکون است. علاوه بر این، دو گزینه محبوب دیگر عبارتند از پلی اتیلن متخلخل با چگالی بالا، به نام Medpor، و ePTFE (پلی تترا فلورو اتیلن منبسط شده) که به عنوان Gore-Tex شناخته می شوند.

 

بهبودی بعد از عمل جراحی پروتز گونه چگونه است؟

زمان بهبودی بعد از عمل پروتز گونه بسیار کم است. بیشتر بیماران می توانند بعد از حدود یک هفته به فعالیت های عادی خود برگردند، مشروط بر اینکه همزمان تحت عمل اضافی قرار نگیرند.

البته این زمان بهبودی برای هر فرد متفاوت است و باید در مورد عوارض جانبی احتمالی آن با جراح پلاستیک صورت خود صحبت کنید. در طول هفته اول و دوم ، ممکن است پزشک به شما توصیه کند از انجام فعالیت های شدید مانند ورزش و بلند کردن اجسام سنگین خودداری کنید.

به طور معمول ممکن است بیماران هنگام بهبودی متوجه کمی التهاب، قرمزی و برخی از کبودی های جزئی در اطراف محل های برش شوند. اگر عوارض جانبی بعد از یک یا دو هفته ادامه یابد، باید با پزشک خود تماس بگیرید.

همچنین لازم است تا بعد از عمل چند جلسه پزشک خود را ببینید تا از بهبود برش ها و قرارگیری صحیح پروتزها در محل خود مطمئن شوید.

بیشتر بخوانید : لیفت سانترال لب در مشهد

پروتز گونه بهتر است یا تزریق فیلر؟

پروتز گونه گزینه مناسبی برای بیمارانی است که از وضعیت فعلی ساختار صورت خود ناراضی هستند و مشکلی برای انجام جراحی زیبایی ندارند. هدف از جراحی پروتز گونه، جایگزینی حجم کاهش یافته در ناحیه میانی صورت است.

تزریق فیلر برای بیماران مسن که می خواهند علائم پیری را بدون نیاز به انجام عمل جراحی بهبود دهند مناسب است. همچنین برخی از بیماران دچار شرایط پزشکی هستند که انجام عمل جراحی برای آنها غیرممکن است و ممکن است باعث تشدید بیماری آنها شود، این افراد نیز بهتر است تزریق فیلر انجام دهند.

 

مزایای برجسته کردن گونه با استفاده از پروتز گونه چیست؟

مزایای پروتزهای سیلیکونی گونه دو برابر تزریق فیلر است:

پروتزهای گونه دائمی هستند، به این معنی که به غیر از مراقبت های جزئی و چند قرار ملاقات پیگیری با پزشک، دیگر لازم نیست که بعداً آنها را دوباره تعویض کنید.

همچنین پروتز گونه کاملاً برگشت پذیر است. اگر نتیجه نهایی را دوست ندارید، می توانید از جراح پلاستیک صورت خود درخواست کنید که تنظیماتی انجام دهد یا آنها را به طور کامل بردارد.

قبل و بعد عمل پروتز گونه در مشهد
قبل و بعد عمل پروتز گونه
بیشتر بخوانید : تزریق چربی به گونه + عکس

آیا پروتز گونه باعث جوان تر دیده شدن می شود؟

پروتزهای گونه خوش فرم و سفارشی می تواند باعث جوان تر دیده شدن چهره فرد شود. همچنین این پروتزها می توانند ساختار صورت شما را به گونه ای تغییر دهد تا ویژگی های خاصی برجسته تر و متمایز شود و این به ایجاد چهره ای جذاب کمک نموده و باعث زیباتر دیده شدن شما می شود.

بیشتر بخوانید : جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس

ماندگاری پروتز گونه چقدر است ؟

پروتزهای سیلیکونی گونه به طور معمول با یک پیچ ریز بر روی ساختار استخوان گونه محکم می شوند و درجای خود ثابت می مانند، بنابراین آنها می توانند مادام العمر باشند. پروتزهای گونه بخش دائمی استخوان های صورت شما می شوند. جایگذاری پروتز گونه می تواند تا یک ساعت طول بکشد، اما برداشتن پروتز و یا تغییر شکل آنها به ترتیب حدود 10 و 25 دقیقه طول می کشد.

 

آیا می توان پروتز گونه را برداشت؟

شاید مهمترین ویژگی پروتز گونه این باشد که حذف آن آسان است. ما به ندرت نیاز به برداشتن پروتز گونه داریم، اما در صورت لزوم و یا عدم رضایت، پروتز سیلیکونی در چند دقیقه برداشته می شود.

منبع : دکتر کامران کاویانی فر

آیا شما هم دوست دارید عمل پروتز گونه در مشهد انجام دهید؟ دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک در مشهد و یکی از برجسته ترین جراحان پلاستیک صورت در ایران است. وی عمل های جراحی و غیرجراحی زیادی را برای بیماران ایرانی و خارجی انجام داده است و تجربه موفق بسیاری در عمل های زیبایی و ترمیمی دارد. برای رزرو اولین مشاوره خود با دکتر کاویانی فر، با ما تماس بگیرید.

جهت دریافت مشاوره جراحی پروتز گونه می توانید با دکتر کاویانی فر با شماره – 09018191885 تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید از اینستاگرام دیدن فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.