مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

عمل لیفت صورت چگونه انجام می شود ؟

هزینه لیفت صورت در مشهد

عمل لیفت صورت چگونه انجام می شود ؟

بازدیدها : 7416 بازدید

عمل لیفت صورت یکی از محبوب ترین عمل های جراحی در ایران برای افرادی است که به دنبال جوانسازی پوست صورت خود هستند. مخصوصا در سنین بالاتر این عمل می تواند تا حدود زیادی جوانی را به فرد بازگرداند. عمل جراحی لیفت صورت معمولا در بین خانم ها محبوبیت بیشتری نسبت به آقایان دارد. قبل از اینکه تصمیم قطعی جهت عمل زیبایی صورت بگیرید ممکن است سوالاتی در ذهن خود داشته باشید. برخی از این سوالات شامل موارد زیر است : روش انجام عمل لیفت صورت چگونه است؟ بهترین روش لیفت صورت چیست ؟ جراحی مینی لیفت صورت چگونه انجام می شود ؟ لیفت گردن و غبغب در عمل لیفت صورت انجام می شود ؟ هزینه عمل لیفت صورت در مشهد چقدر است ؟


برای مشاوره جهت عمل لیفت صورت در مشهد با دکتر کامران کاویانی فر با شماره تماس بگیرید.


هزینه عمل لیفت صورت در مشهد

عوامل زیادی در تعیین هزینه لیفت صورت در مشهد تاثیر گذار است.

قدم اول انتخاب بهترین جراح پلاستیک می باشد، هزینه عمل زیبایی لیفت صورت بستگی به جراح پلاستیک انتخابی دارد. تجربه و تخصص جراح پلاستیک و تبحر او در انجام لیفت صورت در تعیین هزینه نهایی عمل لیفت صورت تاثیرگذار است.

از عوامل بعدی میزان افتادگی پوست صورت و نوع روش لیفت صورت می باشد. هرچه پوست صورت افتادگی بیشتری داشته باشد و سطوح مورد نیاز لیفت بیشتر باشد متعاقبا هزینه لیفت صورت افزایش می یابد. بطور مثال هزینه مینی لیفت صورت که در این مقاله توضیح داده خواهد شد نسبت به لیفت کامل صورت کمتر می باشد. بنابراین بسته به اینکه نیاز به لیفت صورت، غبغب، گردن و … باشد یا خیر هزینه عمل لیفت صورت در مشهد متغیر خواهد بود.

هزینه های دیگر شامل آزمایش های قبل از عمل، هزینه بیهوشی، اتاق عمل و بیمارستان و داروها می باشد. برای اطلاع از هزینه نهایی عمل لیفت صورت در جلسه مشاوره با جراح قیمت لیفت صورت مشخص می شود.

بیشتر بخوانید : هزینه بوتاکس صورت در مشهد

مراحل انجام عمل لیفت صورت چیست؟

مرحله 1 – بیهوشی

در ابتدا داروهایی برای راحتی شما در طی عمل جراحی تجویز می شوند. این گزینه ها شامل آرام بخش داخل وریدی و بیهوشی عمومی است. پزشک بهترین انتخاب دارویی را برای شما توصیه می کند.

استفاده از انواع روش های دیگر همراه با لیفت می تواند نتیجه ی لیفت صورت را بهتر کند. این روش ها شامل موارد زیر هستند :

– پروتز صورت یا انتقال چربی برای بهبود کانتور

– تکنیک های ماندگار برای بهبود تن و بافت پوست صورت

– کاهش چین و چروک با تزریق چربی یا پرکننده ها

بیشتر بخوانید : جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس

مرحله 2 – برش

بسته به میزان تغییر مورد نظر شما، انتخاب های لیفت صورت شما شامل روش لیفت سنتی، برش محدود یا لیفت گردن می باشد.
برش در لیفت صورت سنتی معمولاً در امتداد خط مو و شقیقه ها شروع می شود و در اطراف گوش ادامه می یابد و در قسمت پایین پوست سر ختم می شود. ممکن است چربی از صورت جدا شده یا مجدداً توزیع شود، بافت های زیرین و گردن مجدداً جابجا می شوند، معمولاً لایه های عمیق تر صورت و عضلات نیز برداشته می شوند. پوست بر روی قسمت های برداشته شده مجددا کشیده شده و پوست اضافی حذف می شود.

برش دوم زیر چانه ممکن است برای بهبود بیشتر پیری پوست گردن لازم باشد. بخیه ها یا چسب های پوستی برش ها را می بندند.

روش سنتی جراحی لیفت صورت
روش سنتی جراحی لیفت صورت

در روش جایگزین روش سنتی لیفت صورت برش های کمتری در شقیقه ها ایجاد می شود و در اطراف گوش ادامه می یابد. مینی لیفت معمولا در بیمارانی که دارای شل شدگی پوست کمتری هستند استفاده می شود زیرا این روش نسبت به لیفت کامل صورت تاثیر کمتری در جوان سازی دارد.

لیفت صورت محدود
لیفت صورت محدود

در لیفت گردن غبغب، پوست شل گردن و چربی تجمع یافته در زیر چانه را بهبود می بخشد. برش لیفت گردن اغلب از جلوی گوش شروع می شود و در پشت گوش پنهان می شود و تا موهای خلفی پشت گوش خاتمه می یابد.

لیفت گردن - هزینه لیفت صورت در مشهد
لیفت گردن
بیشتر بخوانید : تزریق چربی به گونه + عکس

مرحله 3 – بستن برش ها

برش ها با بخیه های جذبی و یا غیر جذبی بسته می شوند. بعضی از جراحان از چسب های پوستی برای بستن برش ها استفاده می کنند. پس از بهبودی، خطوط برش روی صورت به خوبی در خط مو و در خطوط طبیعی صورت و گوش پنهان می شوند و مشخص نیستند.

مرحله 4 – مشاهده نتایج

پیشرفت های قابل مشاهده در عمل لیفت صورت پس از کاهش تورم و کبودی ها دیده می شود. نتیجه نهایی نه تنها جوانی و زیبایی بیشتری به شما می ببخشد بلکه به شما کمک می کند تا اعتماد بنفس شما افزایش یابد.

بیشتر بخوانید : لیفت بازو در مشهد

عمل لیفت صورت چه مدت ماندگاری دارد ؟

عمل لیفت صورت تقریبا یک عمل دائمی است، اما با افزایش سن افتادگی و چروک های پوستی دوباره نمایان می شود.

جهت مشاوره لیفت صورت، ابرو و پیشانی همین حالا با ما تماس بگیرید، تیم پزشکی حرفه ای دکتر کامران کاویانی فر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.  تلفن های تماس : 989018191885+

شماره تلفن جراح پلاستیک مشهد - تلفن دکتر کاویانی

منابع : plasticsurgery.org، drkamran-kawiani

بیشتر بخوانید : عمل لیفت ران در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.