مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

آیا کوچک کردن بینی با پلکسر امکان پذیر است؟

پلکسر بینی در مشهد - عوارض و هزینه ها

آیا کوچک کردن بینی با پلکسر امکان پذیر است؟

بازدیدها : 103381 بازدید

پلکسر بینی در مشهد و در تبلیغات برخی کلینیک ها و مطب های زیبایی یکی از روش های غیر جراحی عمل بینی است که امروزه بازار داغی پیدا کرده است. اما آیا این روش غیر جراحی برای کوچک کردن بینی تاثیر گذار است؟ آیا می توانیم به تبلیغاتی که امروزه درباره کوچک کردن بینی با پلکسر می شنویم اعتماد کنیم؟

به علت موقتی بودن، عدم تاثیر گذاری و عوارض جبران ناپذیر پلکسر بینی، این روش توسط دکتر کامران کاویانی فر و بسیاری از متخصصان زیبایی انجام نمی پذیرد و به هیچ عنوان توصیه نمی شود!!!

جهت اطلاع از عوارض و پیامدهای این روش ادامه مقاله را مطالعه فرمایید

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی

————————————

جهت اطلاعات بیشتر عمل بینی، پیج اینستاگرام زیر را حتما فالو داشته باشید:

MEDVIKA.IR@

با توجه به تماس هایی که با مطب دکتر گرفته شده مجددا به اطلاع می رسانیم این عمل نه تنها توسط دکتر کامران کاویانی فر و بسیاری از متخصصان جراح زیبایی انجام نمی شود، بلکه حتی نفی نیز می شود. لطفا برای اطلاع از مشکلات و عوارض آن تا انتهای این مطلب همراه ما باشید. حتی اگر با خواندن این مطلب به هر دلیلی باز هم تمایل به انجام پلکسر بینی داشتید حتما با بیماران قبلی که این کار را انجام داده اند مشورت نمایید و از نزدیک با ایشان صحبت کنید.

معرفی جراحان بینی قیمت مناسب + لیست هزینه و عکس و فیلم

دام های تبلیغاتی کوچک کردن بینی

بسیاری از افراد از فرم بینی خود راضی نیستند یا احساس می کنند بینی بزرگی دارند که با دیگر اجزای چهره همخوانی ندارد. از طرفی ترس از عمل بینی در آنها باعث می شود که از انجام عمل بینی امتناع کنند. این افراد در پی روش های غیر جراحی به انواع مختلفی از تبلیغات از جمله کوکتل بینی، چسب بینی، گیره بینی، پلکسر بینی و … مواجه می شوند.

از آنجایی که این روش ها با تبلیغ کوچک کردن بینی بدون جراحی همراه است و از طرفی با هزینه بسیار پایینی انجام می شود، بسیاری از کاندیداهای عمل بینی را وسوسه می کنند که به جای انجام عمل جراحی بینی که نتایج دائمی و ایمن دارد به دنبال این روش ها باشند که در بسیاری از موارد نتایج بسیار نامطلوب و حتی در بعضی موارد غیر قابل جبران دارند.

به شما توصیه می شود قبل از اقدام به انجام هرگونه دستکاری در مورد اجزای صورت خود، آگاهی خود را در مورد آن عمل افزایش داده و سپس انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به پلکسر بینی گوشتی ادامه مطلب را بخوانید.

پلکسر بینی چیست؟

پلکسر بینی همان روش پلاسما است. از این روش برای از بین بردن پف پلک چشم، زگیل ها، مسطح کردن زخمها و کوچک کردن بینی گوشتی استفاده می شود.

پلکسر هوای بین سوزن دستگاه و پوست بینی فرد را به پلاسما تبدیل نموده و باعث جمع شدن پوست آن قسمت در اثر تصعید می شود. در این روش توسط دستگاه پلکسر سوراخ هایی در ناحیه مورد نظر ایجاد شده که باعث انقباض و کشیدن بافت پوست می شود. گرمای ایجاد شده باعث سوزاندن گوشت زیر پوست ناحیه ای مانند بینی می شود.

پلکسر بینی در مشهد - پلاسما جت

با توجه به عوارض جبران ناپذیر روش پلکسر بینی بر پوست و تاثیرات موقتی آن در کوچک کردن بینی این روش به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

عوارض جبران ناپذیر پلکسر بینی

التهاب شدید، سوزش، خارش و قرمزی در ناحیه تحت درمان از جمله عوارض این روش است. به گفته تبلیغ کنندگان این روش، پس از انجام پلکسر تا مدتی نقاط سیاه و زخم بر روی بینی باقی می ماند. پس از چندین روز این نقاط به رنگ قرمز درآمده و در نهایت از بین می رود. اما در حقیقت ممکن است پس از گذشت چندین هفته همچنان محل تحت درمان و آثار سوزن ها مشخص باشد. حتی در مواردی ممکن است باعث ناصافی سطح پوست بینی شده و آثار جبران ناپذیری به پوست بینی وارد کند.

انجام پلکسر بینی برای افرادی که خواهان داشتن بینی کوچک هستند رضایت کننده نیست. در هر صورت جدا از عوارضی که برای پوست در پی دارد اگر تغییراتی در کوچک کردن بینی ایجاد کند کاملا موقتی بوده و تاثیر دائمی ندارد. تنها روش کوچک کردن دائمی بینی عمل جراحی بینی است.

آیا افرادی که پلکسر بینی انجام داده اند رضایت دارند؟

اگر از افرادی که پلکسر بینی انجام داده اند سوال کنید که ایا راضی هستند یا نه اکثریت انها عدم رضایت خود را از انجام این عمل اعلام می کنند.

این افراد وقتی عدم رضایت خود را از نتیجه انجام پلکسر به کلینیک یا فرد انجام دهنده اعلام می کنند به آنها گفته می شود که برای دستیابی به نتیجه دلخواه بایستی چندین جلسه جهت درمان مراجعه کنند. بنابراین این افراد به امید داشتن بینی زیبا و خوش فرم مجبور می شوند چندین جلسه پلکسر درمانی انجام دهند. در نهایت پس از چندین ماه با ظاهر بینی قرمز و درد و سوزش به نتیجه دلخواه خود نمی رسند.

تبلیغ کنندگان این روش برای دست یابی به نتیجه دلخواه شما را ترغیب به انجام چندین جلسه درمان خواهند کرد که علاوه بر صرف هزینه و وقت و همچنین ظاهر بسیار بد بینی در طول انجام جلسات پلکسر در نهایت به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

هزینه پلکسر بینی در مشهد چقدر است؟

مراکزی که روش پلکسر بینی در مشهد را تبلیغ می کنند مبالغ متفاوتی را پیشنهاد می دهند. به طور کلی هزینه پلکسر بینی در مشهد از جلسه ای 300 هزار تومان شروع می شود. بستگی به تعداد جلساتی که برای شما در نظر می گیرند هزینه ها متفاوت خواهد بود. ممکن است در ابتدا تصور کنید که شاید بتوانید با پرداخت هزینه کمتر به بینی آرمانی خود برسید. اما در نهایت صرفا مبالغی را هزینه کرده و به نتیجه دلخواه نخواهید رسید. مجددا توصیه می کنیم که اگر با وجود خواندن این مطلب همچنان تصمیم به انجام پلکسر بینی دارید بیشتر تحقیق کنید.

بیشتر بخوانید :

دیگر روش های تبلیغاتی کوچک کردن بینی و روش های موقتی :

در مورد رینوپلاستی بدون عمل جراحی بیشتر بدانید : رینوپلاستی مایع 

آیا لیفت بینی با نخ دائمی است ؟ : لیفت بینی با نخ

دیگر روش تبلیغاتی کوچک کردن بینی : کوکتل بینی

دکتر کامران کاویانی فر – فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

اگر جهت انجام روش های جراحی و غیر جراحی عمل بینی سوالی دارید حتما با ما تماس بگیرید:

 09018191885 

مشهد- بلوار فردوسی- بین خیابان ثمانه و مهدی- ساختمان پزشکان سلامت

30 دیدگاه

  1. سلام.خسته نباشید.سوالی داشتم.
    من بینی کوچیکی دارم ولی کمی کج هست میتونم با پلکسر درمانش کنم یا خیر؟ممنون از راهنماییتون

    1. Author

      سلام. انجام روش های چون پلکسر به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

  2. سلام بینی من گوشتیه و از استخون اصلا مشکل نداره خوش فرمم هست فقط میخوام سایزش کوچیک شه از عملم میترسم خیلیاعم میگن بعد عمل گوشت برمیگرده،پلکسر گزینه خوبیه برای من??

    1. Author

      در حال حاضر بهترین و مطمئن ترین روش و روش دائمی کوچک کردن بینی عمل جراحی می باشد. با تکنیک های جدید جراحی بینی امکان برگشت بینی وجود ندارد. انجام پلکسر بینی به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

  3. سلام
    بینی من هم انحراف داره و هم استخونیه
    هزینه عملش حدودا چقدر هست؟ و روشی که پزشک باهاش میفهمه که عمل پزشکی هست یا صرفا زیبایی چیه؟و اگر عمل پزشکی باشه تحت پوشش بیمه است؟

    1. Author

      سلام. در صورتی که انحراف سپتوم بینی داشته باشید و در صورت تشخیص پزشک لازم است که سی تی اسکن گرفته بشه، اگر عمل صرفا سپتوپلاستی یعنی درمان انحراف سپتوم باشه بایستی برای مشمول بیمه بودن یا نبودن با مرکز تحت پوشش بیمه خود تماس بگیرید، اما عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی مشمول بیمه نمی باشد. برای اطلاع از هزینه ها به عمل بینی در مشهد مراجعه کنید

      1. سلام دماغ من از پایین خیلی پهنه نجه دارم گوشتی متوسط فقط میخ وام کوچیک بشه قیمت اش چقده

        1. Author

          پلکسر بینی به هیچ عنوان توصیه نشده و حتی منع می شود. قبل از توجه به تبلیغات و انجام هر گونه دستکاری در صورت خود حتما تحقیق کنید.

  4. بینی من نوکش گوشتیه تا حدی بزرگه میتونم با لیفت نخ بکم جمعش کنم؟

    1. Author

      سلام، لیفت نخ برای رفع مشکلات بینی و کوچک کردن آن توصیه نمی شود.

  5. مرسی من قصد داشتم پلاسما کنم بینی مو مقاله شما باعث شد منصرف بشم ممنون بینی م قلمی و خوبه فقط پره ها یکم بزرگ یکم

    1. Author

      سلام. خوشحالیم که این مطلب براتون مفید بوده.

  6. من امروز اولین جلسه پلکسر بینی رو انجام دادم درد و سوزشش خیلی زیاده با خوندن مطالبتون خیلی نا امید شدم کاش زودتر مطلبو سرچ میکردم😔

  7. من چندین سال بود توفکر عمل بودم و همش ترس از عمل داشتم خداروشکر عمل کردم و عمل خوبی داشتم‌ خواستم بگم اگه تو سرتون عمل افتاده انجام بدین ن اینکه من بعداز ۷سال انجام دادم

  8. هر کاری عوارض خودش داره و ممکنه برگرده خیلیا جراحی میکنند بینشون برمیگرده بعد از مدتی . پلیکسر برای بینی های که مشگل تجمع چربی دارن مناسب اما نمیتونه فرم کلی بینی عوض کند .این که شما کلا پلیکسر نهی کردید اصلا قبول ندارم چون که کار که پلیکسر میکنه و روشی که استفاده میکنه کاملا متفاوت با جراحی بینی و اصلا نباید با هم مقایسه بشن .در جراحی فرم بینی به طور کلی تغییر میکند و بینی این قابلیت داره که به هر فرمی که دلخواه در بیاد .اما در پلیکسر فرم و اندازه ببینی تغییر نمیکنه فقط نواقص تا حدی اصلاح میشود .مثل این میمونه که ما بگیم با لیزر لکه ها صورت برداریم یا با روش های طبیعی در لیزر صد در صد لکه ها برداشته میشود اما در روش طبیعی مقداری لکه ها کم رنگ و قابل چشم پوشی میشوند .حرف آخر پلیکسر یک روش نوین برای اصلا مختصر نواقص و به هیچ عنوان قابل مقایسه با جراحی بینی نیست چون هر کدوم کار جدا گانه انجام میدن .و هر کاری هم عوارض مربوط به خودش داره .و هر شخص بسته به نیاز میتونه روش های مختلفی انتخاب کند.

    1. Author

      اینکه پلکسر در کوچک کردن بینی تاثیر گذاره صرفا تبلیغات است، کوچک کردن بینی فقط با عمل جراحی امکان پذیر است. با توجه به پیشرفت علم پزشکی و استفاده از غضروف در صورت نیاز، احتمال برگشت پذیری بینی بعد از عمل وجود ندارد.

      1. من یک جلسه بینیمو پلکسر کردم ولی متاسفانه پوست بینیم لک شد و داغون شد. فرم بینیم هم هیچ تغییری نکرد. خیلی افسرده شدم

  9. سلام در مورد چربی سوزی بینی هم بفرمائین.

    1. Author

      سلام، مورد تایید نیست.

  10. من پلکسر انجام دادم پوست دماغم داغون شد بعد یکسال پوست دماغم انگار با ناخن کنده شده و بد فرمه البته پوست من روشنه واز دور پیدا نیس ولی از نزدیک کاملا پیدا هستش که داغون شدم منافذ بینیم باز تر شده توصیه میکنم انجام ندید

    1. Author

      ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید.

  11. سلام وقت بخیر ببخشيد من براي فردا وقت گرفتم براي پلکسر دماغم اوکیه فقط ميخوام یکم سر بالا باشه. ميخواستم سوال کنم ببینم به نظر شما چجوریه.دماغ من کوچیك و گوشتيه.
    ممنون میشم راهنماييم کنین

  12. با سلام و خسته نباشید من بینی گوشتی و بزرگی دارم و از عمل جراحی هم میترسم و هم هزینشو ندارم خواستم پلکسر انجام بدم اما با خوندن این مقاله سر دو راهی موندم نمیدونم باید چیکار کنم لطفا بیشتر راهنماییم کنید ممنون

    1. Author

      سلام، انجام پلکسر بینی به هیچ عنوان توصیه نمیشه

      1. سلام ممنونم ازراهنماییتون چون میخواستم پلکسرانجام بدم پشیمون شدم ،فقط میخواستم بپرسم چسب بینی بزنم جلوی بینیم گوشتیه وکمی سوراخش بزرگه ایاتاثیرداره یانه چون هزینه عمل ندارم صادقانه بگم بینی من کوتاه وسربالاس اما نوکش خیلی گوشتیه وسوراخاش کمی بزرگه چندتادکترم رفتم گفتن اینکارو نکن بینیت قشنگ نمیشه

        1. Author

          سلام چسب بینی هیچ تاثیری در کوچک شدن بینی ندارد.

      2. وایی من الان یک ساعت هست ک انجام دادم دارم از درد میمیرم یعنی فایده ای نداره اصلا اصلا دماغم کوچیک نمیشه حتی یه ذره هم نمیشه

  13. سلام من جلسه اول پلکسر انجام اگ قبل از اولین جلسه مطالبو میخوندم این کارو نمیکردم الان پشیمونم راهنماییم کنید ک پوست دماغم خراب نشه

  14. من 22عروسیمه تا اون زمان جاش میمونه🥺

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.