مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

هر آنچه باید درباره لیفت اندوسکوپیک ابرو در مشهد بدانید

لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد

هر آنچه باید درباره لیفت اندوسکوپیک ابرو در مشهد بدانید

بازدیدها : 8928 بازدید

جهت جلوگیری از تصمیم گیری های عجولانه بهتر است قبل از هر عمل جراحی زیبایی اطلاعات کافی درباره آن عمل داشته باشید. در این مقاله مطالب مفیدی درباره لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است. سوالاتی که درباره عمل لیفت ابرو در مشهد به آن پاسخ می دهیم شامل موارد زیر است :

  1. لیفت آندوسکوپیک ابرو چیست ؟
  2. عمل لیفت ابرو و شقیقه چگونه انجام می شود؟
  3. لیفت ابرو مناسب چه کسانی است؟
  4. آیا لیفت ابرو شکل چشم را تغییر می دهد؟
  5. مراقبتهای بعد از عمل لیفت ابرو چیست؟
  6. تفاوت لیفت ابرو با لیفت پلک و لیفت صورت چیست؟
  7. آیا می شود لیفت ابرو همراه با بلفاروپلاستی انجام داد؟
  8. عوارض عمل لیفت ابرو چیست؟
  9. جای بخیه عمل لیفت ابرو دیده می شود؟
  10. نتیجه نهایی لیفت ابرو چه زمانی مشخص می شود؟
  11. ماندگاری عمل لیفت ابرو چقدر است؟
  12. هزینه عمل لیفت ابرو مشهد چقدر است؟

جهت تعیین وقت مشاوره لیفت اندوسکوپیک ابرو با دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید:

 – 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

 

لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست ؟

لیفت اندوسکوپیک ابرو (Endoscopic Brow Lift) که لیفت اندوسکوپی ابرو نیز گفته می شود، یک جراحی کم تهاجمی جهت جوانسازی صورت است. توسط این روش مشکلاتی از قببیل چین و چروک پیشانی و خطوط اخم رفع شده و به ابروها فرم و حالت زیبایی داده می شود و از طرفی باعث بالاتر رفتن پلک نیز می شود.

با افزایش سن و ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست ممکن است حالت چشم های شما نیز تحت تاثیر این عوامل تغییر کند و حتی این افتادگی پوست می تواند بر سایز چشم ها نیز تاثیر گذار باشد. لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد با بالا کشیدن پوست اطراف چشم و ابرو باعث جذاب شدن چشم های شما می شود.

اصلاح موقعیت ابروها، حالت دادن به چشم ها و کاهش چین و چروک اطراف چشم و پیشانی از اهداف لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد می باشد. حتی این عمل در سنین جوانی نیز برای دستیابی به چهره ای جذاب تر انجام می شود.

گاهی لازم است همراه با لیفت ابرو عمل بلفاروپلاستی نیز انجام شود و این بستگی به شدت مشکل و میزان افتادگی پلک دارد.

لیفت اندوسکوپیک ابرو روش مدرن لیفت ابرو است.

لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد
لیفت اندوسکوپی ابرو و عمل بینی همزمان توسط دکتر کاویانی فر؛ تصویر تمام رخ

عمل لیفت ابرو و شقیقه چگونه انجام می شود؟

عمل جراحی لیفت ابرو شامل مراحل زیر است :

مرحله 1 – بیهوشی

در ابتدا تحت عمل بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی قرار می گیرید.

مرحله 2 – ایجاد برش

عمل جراحی لیفت ابرو به روش های مختلف انجام می شود. برخی از جراحان ترجیح می دهند از آندوسکوپ (یک لوله نازک که در انتهای آن دوربین قرار دارد) و ابزارهای مخصوصی که از طریق ایجاد برش های کوچک در امتداد خط مو وارد می شوند، استفاده کنند. با این کار می توان بافت و عضله زیر پوست را جابجا نمود و چین و چروک های قابل مشاهده در پیشانی را اصلاح کرد.

مرحله 3 – بستن برش ها

برش های لیفت ابرو به طور معمول با موارد زیر بسته می شوند:

– بخیه های قابل جذب

– چسب های پوستی

– گیره های خاص

مرحله 4 – مشاهده نتایج

نتایج در طی چند هفته و با کاهش تورم و کبودی آشکار می شود، پوست پیشانی شما صاف تر شده و ظاهر جوان تر و شاداب تری خواهید داشت.

 

جراحی لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است ؟

اگر در ناحیه پیشانی چین و چروک دارید و پوست شما در این قسمت دچار افتادگی شده است، کاندیدای خوبی برای عمل جراحی لیفت ابرو هستید.

به طور کلی فردی که می خواهد لیفت ابرو انجام دهد باید از سلامتی کافی برخوردار باشد، زیرا لیفت ابرو یک عمل جراحی است. بیمارانی که دارای شرایطی هستند که ممکن است در بهبودی آنها تاثیرگذار باشد، نمی توانند کاندید خوبی برای لیفت ابرو باشند.

انتظارات واقع بینانه از نتایج جراحی خود داشته باشید. اگرچه لیفت ابرو می تواند 5 تا 10 سال شما را جوان تر نشان دهد، اما یک فرد 40 ساله نمی تواند به یک باره 20 ساله دیده شود.

بایستی مراقبت های بعد از عمل را به طور کامل رعایت نمایید.

برای حفظ نتایج خود تمایل به داشتن یک سبک زندگی سالم پس از جراحی بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید : لیفت پیشانی در مشهد

 

آیا لیفت ابرو شکل چشم را تغییر می دهد؟

لیفت ابرو می تواند باعث ایجاد چهره ای جوان، آرام و شاداب شود. سوال برخی از افراد این است که آیا لیفت ابرو شکل چشم ها را نیز تغییر می دهد؟

لیفت ابرو باعث اصلاح و برطرف شدن مشکلاتی از قبیل افتادگی ابروها، اختلال بینایی به دلیل افتادگی بیش از حد پوست و بافت روی چشم ها و علائم پیری زودرس و چین و چروک های پیشانی می شود. البته با بالابردن ابرو حالت چشم ها نیز تغییر می کند.

اگر می خواهید شکل و فرم چشمان خود را تغییر دهید، مانند افرادی با چشم های بادامی، احتمالاً باید ترکیبی از لیفت ابرو و بلفاروپلاستی را انجام دهید.

دستیابی به تغییر شکل چشم ها روشی ظریف است که نیاز به یک مشاوره و ارزیابی حضوری همه جانبه دارد تا مشخص شود چگونه می توان به بهترین شکل ممکن به تغییراتی که در نظر دارید دست یابید.

لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد
لیفت اندوسکوپی ابرو و عمل بینی همزمان توسط دکتر کاویانی فر؛ تصویر نیمرخ

 

مراقبتهای بعد از عمل لیفت ابرو چیست؟

جهت بهبودی هر چه سریعتر و کوتاه نمودن دوران نقاهت بعد از عمل لیفت آندوسکوپی ابرو موارد زیر را رعایت نمایید:

 

1- سر خود را پایین نگیرید و هنگام خوابیدن حداقل دو بالش زیر سر خود قرار دهید.

2- تا 48 ساعت بعد از عمل از کمپرس سرد برای کاهش تورم و کبودی استفاده کنید.

3- داروهای تجویز شده را طبق دستور جراح خود مصرف کنید.

4- روز بعد از عمل رژیم غذایی سبکی داشته باشید، بهتر است در ابتدا از مایعات و سوپ شروع کنید.

5- بعد از 48 ساعت می توانید باندها را باز کرده و موهای خود را به آرامی با شامپو بچه بشویید. مطمئن شوید که اثری از شامپو بر روی موهای شما باقی نماند. در صورت داشتن بخیه بعد از حمام از اسپری مو استفاده نکنید.

6- اگر میخواهید از سشوار استفاده کنید در حالت خنک قرار دهید.

7- تا حدود یک ماه بعد از عمل از رنگ کردن موها خودداری کنید.

8- از انجام فعالیت های زیاد و سنگین به مدت 3 هفته باید خودداری شود. ضربان قلب خود را پایین نگه دارید.

9- از بلند کردن اجسام سنگین پرهیز کنید.

10- ممکن است در پیشانی خود احساس بی حسی داشته باشید این حالت به تدریج بر طرف می شود.

11- از قرار گرفتن در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

12- در صورت بروز تب ، خونریزی یا افزایش درد و یا تورم در محل برش های جراحی، با پزشک خود تماس بگیرید.

 

تفاوت لیفت ابرو با لیفت پلک و لیفت صورت

زمانی که تصمیم می گیرید که برای جوانسازی و زیبایی صورت خود تحت عمل جراحی زیبایی قرار بگیرید، انتخاب بهترین روش جراحی ممکن است برای شما دشوار باشد. مثلا اگر پف پلک و گونه های فرورفته و افتاده دارید، آیا به لیفت صورت نیاز دارید یا لیفت پلک؟ آیا لیفت پلک و یا لیفت ابرو برای بهبود ظاهر خسته شما مناسب است؟ اگر ظاهر خسته و یا عبوث دارید آیا برای بهبود آن لیفت ابرو و لیفت پلک مناسب است؟

با مشاوره با یک جراح زیبایی با تجربه و واجد شرایط می توانید بهترین روش را بیابید. ممکن است برای هر قسمت از علائم پیری صورت یک روش مفید باشد :

لیفت ابرو :  پیشانی و بالای ابرو را بهبود می بخشد.

لیفت پلک : ناحیه اطراف چشم، از اطراف استخوان گونه تا استخوان ابرو را بهبود می بخشد.

لیفت صورت : قسمت میانی تا پایین صورت، از استخوان گونه تا چانه و خط فک را بهبود می بخشد. درباره لیفت صورت بیشتر بدانید »

لیفت گردن : گردن را از چانه تا استخوان ترقوه بهبود می بخشد.

جراح زیبایی با توجه به علائم پیری صورت شما، ممکن است از یک یا چند روش برای بهبود و جوانسازی صورت استفاده کند.

بیشتر بخوانید : لیفت صورت در مشهد

 

آیا می شود لیفت ابرو همراه با بلفاروپلاستی انجام داد؟

بله . در صورتی که افتادگی پلک به حدی باشد که با لیفت ابرو نیز اصلاح نشود می توان به طور همزمان عمل لیفت ابرو و بلفاروپلاستی را انجام داد. تغییرات بعد از عمل فوق العاده عالی خواهد بود.

 

عوارض عمل لیفت ابرو چیست؟

شایع ترین عوارض مرتبط با لیفت اندوسکوپی ابرو، بی حسی پوست سر و آلوپسی موقتی به دلیل التهاب یا ورم است. طبق تحقیقات انجام شده، این اتفاق در بیش از 2000 مورد فقط سه بار اتفاق افتاده است. این عوارض همه گذرا هستند و هیچکدام به جراحی اضافی احتیاج ندارند. پتوز یا افتادگی ابرو بسیار نادر است و در کمتر از 2٪ موارد اتفاق می افتد.

تورم و کبودی پس از جراحی بسیار شایع است که شدت آن از بیماری به بیمار دیگر متفاوت خواهد بود. می توانید چند روز اول برای کاهش تورم از کمپرس سرد استفاده کنید.

 

جای بخیه عمل لیفت ابرو دیده می شود؟

قابل مشاهده بودن جای بخیه عمل لیفت ابرو به روش جراحی مورد استفاده بستگی دارد. اکثر تکنیک ها، مانند لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد با امکان قرار دادن برش های جراحی لا به لای موها و یا خط رویش مو باعث پنهان شدن زخم ها و رد بخیه در بین موها می شود.

 

نتیجه نهایی لیفت ابرو چه زمانی مشخص می شود؟

نتایج ابتدایی لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده است. پس از گذشت زمان ، تورم و زخم های عمل از بین می رود. نتیجه نهایی جراحی پس از چند ماه قابل مشاهده است و اکثر بیماران از ظاهر جدید خود بسیار راضی هستند. اگر چه این روش جزو روش های جراحی کمتر تهاجمی است اما تغییراتی عالی به همراه دارد.

 

ماندگاری عمل لیفت ابرو چقدر است ؟

ماندگاری لیفت اندوسکوپیک ابرو دائمی است. همچنین بستگی به مراقبت های بعد از عمل دارد. بایستی از قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کرده و سبک زندگی سالم داشته باشید.

 

هزینه عمل لیفت ابرو و پیشانی چقدر است ؟

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو مشهد بستگی به عوامل مختلفی دارد . از جمله این عوامل ناحیه تحت درمان، تجربه و تخصص پزشک و هزینه های بیهوشی و بیمارستان می باشد. بسته به اینکه لیفت ابرو توسط چه پزشکی انجام می شود و اینکه چه میزان از ناحیه ابرو و پیشانی بایستی لیفت شود، هزینه لیفت اندوسکوپیک ابرو در مشهد بین 6 تا 12 میلیون تومان ممکن است متغیر باشد. جهت اطلاع از قیمت عمل های زیبایی دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراحان لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی مشهد لینک لیست قیمت ها در زیر را کلیک کنید.

بیشتر بخوانید : لیست قیمت عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر


جهت مشاوره لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی همین حالا با ما تماس بگیرید، تیم پزشکی حرفه ای دکتر کامران کاویانی فر آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند. 
تلفن های تماس :  – 989018191885+

 

منابع : sciencedirect.com , americanboardcosmeticsurgery.org , plasticsurgeryminneapolis.com , drkamran-kawiani.com , danielezra.co.uk

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.