مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

عمل بینی ارزان در مشهد با شرایط اقساطی

عمل بینی ارزان در مشهد - عمل بینی اقساطی مشهد

عمل بینی ارزان در مشهد با شرایط اقساطی

بازدیدها : 21884 بازدید

این روزها با افزایش هزینه ها، عمل بینی ارزان در مشهد توسط افرادی که به دنبال عمل زیبایی بینی هستند در فضای اینترنت بسیار سرچ می شود. همچنین عمل بینی اقساطی در کنار عمل ارزان بینی مخاطبین خود را دارد. بنابراین در این مطلب برآنیم که به سوالات شما درباره عمل بینی ارزان، دکتر ارزان عمل بینی در مشهد، شرایط اقساطی عمل بینی و امکان عمل بینی با 3 میلیون یا 2 میلیون تومان پاسخ دهیم.البته همین ابتدا باید بگوییم هیچ دکتر جراح باتجربه و دارای تخصص لازم عمل بینی ارزان انجام نمی دهد. با توجه به اینکه این مطلب بر اساس نظر دکتر فوق تخصص جراح زیبایی و تجربه بیماران نوشته شده است پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب کوتاه را بخوانید.

عمل بيني ترمیمی در مشهد

آیا عمل بینی ارزان در مشهد وجود دارد؟

بله، هر چیزی که خواستار فراوان داشته باشد عرضه کننده بسیار هم خواهد داشت. اما همانطور که از قدیم گفته شده است هیچ ارزانی بی علت نیست. البته منظور ما از عمل بینی ارزان با عمل بینی با قیمت مناسب متفاوت است. همچنین واژه ارزان در ذهن هر فردی ممکن است متفاوت از فردی دیگر باشد. به طور مثال شاید جراحی بینی با قیمت 2 میلیون در مشهد از نظر یک فرد عمل بینی ارزان قیمت باشد اما از نظر فردی دیگر عمل بینی 10 میلیون تومان یک عمل بینی ارزان باشد. چرا که عمل بینی بالای 20 میلیون تومان نیز توسط برخی از جراحان بینی انجام می شود.

در هر صورت عمل بینی ارزان معمولا توسط پزشکان تازه کار و فاقد تجربه کافی و به منظور افزایش تعداد بیماران و کسب تجربه انجام می شود. عمل بینی جزو عمل های زیبایی می باشد که علاوه بر تاثیر در زیبایی فرد در سلامتی وی نیز تاثیر گذار است. بنابراین حتما قبل از فکر کردن به هزینه عمل درباره جراح انتخابی خود به دقت تحقیق کنید. اگر تصاویر بیماران یک دکتر ارزان عمل بینی از نظر شما زیباست توجه داشته باشید که بایستی عدم وجود مشکلات تنفسی و همچنین تغییر صدای فرد را نیز بررسی کنید.

برخی از پزشکان تازه کار و یا فاقد مجوز بدون در نظر گرفتن سلامت تنفسی فرد و فقط با در نظر گرفتن جنبه زیبایی دست به عمل بینی فانتزی می زنند. در عمل بینی فانتزی ریسک مشکلات تنفسی افزایش می یابد. در نظر داشته باشید که مشکلات تنفسی به هیچ عنوان قابل تحمل نبوده و شما مجبور به انجام عمل بینی مجدد خواهید بود. در نتیجه هزینه های بیشتری به شما تحمیل خواهد شد.

بنابراین قبل از انتخاب عمل بینی ارزان قیمت به دنبال پزشک متخصص و دارای سابقه عمل های جراحی موفق باشید.

هزینه عمل بینی اقساط مشهد

عمل بینی اقساطی برای افرادی انجام می شود که نمی توانند هزینه های عمل بینی را به صورت یکجا پرداخت نمایند. هزینه عمل بینی چه به صورت اقساطی و چه به صورت نقدی شامل دستمزد جراح، هزینه ی آزمایش ها و بیمارستان، متخصص بیهوشی و اتاق عمل، وسایل عمل و بستری می باشد. در شرایط عمل بینی اقساطی شما بایستی هزینه های بیمارستان و آزمایش ها را پرداخت نمایید و تنها در پرداخت دستمزد جراح قسط بندی انجام می شود.

در حال حاضر بسیاری از کلینیک ها برای عمل بینی اقساطی تبلیغات می کنند. اما بایستی مراقب باشید چون بسیاری از آنها در پرداخت اقساطی هزینه بیشتری از بیمار دریافت می کنند. همچنین معمولا جراحان با تجربه و مشهور عمل بینی اقساطی انجام نمی دهند. در نتیجه شما مجبور خواهید بود به سراغ جراحانی بروید که کمتر شناخته شده هستند و یا سابقه عمل بینی چندان موفقی ندارند. معمولا جراحانی عمل بینی با شرایط اقساطی برای بیماران خود انجام می دهند که به دنبال جذب بیمار هستند.

اکثر جراحان زیبایی هزینه عمل بینی را نقدا دریافت می کنند. چون اعتقاد دارند که همواره بیمار بعد از عمل بینی با اعلام نارضایتی غیر حقیقی، از پرداخت هزینه عمل بینی امتناع می کند. بنابراین عمل بینی توسط اکثر جراحان بینی به صورت اقساط انجام نمی شود.

دکتر کامران کاویانی فر نیز عمل بینی اقساطی انجام نمی دهد.

کلیک کنید : راهنمای کامل عمل بینی در مشهد

دکتر ارزان عمل بینی در مشهد کیست؟

همانطور که گفته شد با کمی تحقیق در اینترنت دکترهای بسیاری را پیدا خواهید کرد که با تبلیغات گسترده به شما قول عمل بینی با قیمت ارزان را می دهند. فراموش نکنید که قبل از هر گونه تصمیم گیری به خوبی تحقیق کنید و تحت تاثیر تبلیغات قرار نگیرید. مواردی از جمله نمونه کارهای عمل بینی، مجوزهای لازم و مدارک تخصصی وی را بررسی کنید. با بیماران قبلی او صحبت کنید. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله 5 قدم تا انتخاب بهترین جراح بینی در مشهد را حتما بخوانید.

عمل بینی چگونه است؟

عمل جراحی بینی یکی از پرطرفدارترین نوع عمل های زیبایی است که سالانه تعداد زیادی از افراد برای تغییر ظاهر بینی و یا اصلاح مشکلات تنفسی این عمل را انجام می دهند. در مشهد نیز مانند تهران و دیگر شهرها دارای طرفداران و خواستاران زیادی است. با توجه به درخواست های فراوان، جراحان بسیاری امروزه در مشهد عمل بینی انجام می دهند.

انواع مختلفی از عمل زیبایی بینی وجود دارد از جمله عمل بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی. در عمل جراحی بینی طبیعی برخلاف مدل فانتزی در ظاهر بینی تغییری ایجاد نمی شود فقط ایرادات بینی برطرف می شود. در این جراحی هیچ اثری از عمل روی صورت فرد باقی نمی ماند. سوراخ های بینی بیش از حد کوچک نمی شوند و کلیت بینی به شکل طبیعی عمل می شود. هنگام مراجعه شما به پزشک، نوع بینی شما تعیین می شود. نوع بینی شما یا گوشتی است یا استخوانی و بسته به نوع بینی نتیجه عمل متفاوت است. بینی های استخوانی پوست های نازک و استخوان بندی محکم دارند ولی بینی های گوشتی پوست ضخیم دارند. معمولا جراحی بینی های گوشتی دشوارتر از بینی های استخوانی است. بنابراین اگر بینی شما گوشتی است به دنبال دکتر بینی ارزان و تازه کار نباشید.

عمل بینی ارزان در مشهد با دکتر کامران کاویانی فر

هزینه عمل بینی چقدر است؟

برای تعیین هزینه عمل بینی پارامتر های زیادی وجود دارد مانند نوع بینی و نوع عملی که شما از پزشک می خواهید. هزینه بیمارستان که در بیمارستان های خصوصی و دولتی و مراکز جراحی محدود متفاوت است. عوامل دیگر مانند داروها و آزمایش ها در هزینه عمل تاثیر گذار است. هزینه نهایی عمل بینی در جلسه مشاوره و بعد از معاینه کامل مشخص می شود.

بعد از عمل بینی موارد زیر را رعایت کنید

  • از دست زدن به بینی خود بپرهیزید.
  • از خندیدن شدید خودداری کنید.
  • برای کاهش تورم بینی خود تا 48 ساعت بعد از عمل از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • رژیم غذایی مناسبی را برای خود در نظر بگیرید که در آن نیاز به جویدن های زیاد نباشد.
  • داروهایی که پزشک برای شما تجویز کرده است را به موقع مصرف کنید تا دچار عفونت ها و سایر مشکلات نشوید.
  • به مدت 4 ماه از عینک های طبی و آفتابی استفاده نکنید. اگر مجبور به استفاده عینک طبی هستید از سبک ترین مدل های عینک استفاده کنید.
  • مصرف آب کرفس و آناناس در تسریع بهبود کبودی های صورت شما می تواند کمک کند.
  • هنگام خواب سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید.
  • برای مسواک زدن از مسواکی نرم استفاده کنید و به آرامی مسواک بزنید.
  • سعی کنید عطسه نکنید. برای کم کردن شدت عطسه دهان خود را باز نگه دارید.
  • بعد از خارج کردن تامپون،حتما بینی خود را با سرم به صورت مرتبط شستشو دهید.

حرف آخر

درست است که هزینه عمل بینی برای شما بسیار مهم باشد اما هیچ وقت کیفیت را فدای کمیت نکنید. شاید نیاز باشد تا برای توانایی در پرداخت هزینه عمل کمی صبر کنید اما در نهایت نتیجه بهتری برای شما خواهد داشت. از طرفی در هزینه های بعدی برای عمل بینی مجدد صرفه جویی خواهد شد. اگر توانایی برای پرداخت هزینه بهترین جراح با قیمت بالا را ندارید، پزشکی با قیمت مناسب اما با تجربه انتخاب کنید. خودتان تحقیق کنید و از بیماران دیگر نظر سنجی کنید و هیچ گاه گول تبلیغات فضای مجازی را نخورید. با رعایت موارد فوق قطعا عمل بینی موفقی خواهید داشت.

منبع : دکتر کامران کاویانی فر

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.