مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

عمل لیفت بازو در مشهد؛ روش ها و هزینه

لیفت بازو در مشهد

عمل لیفت بازو در مشهد؛ روش ها و هزینه

بازدیدها : 2739 بازدید

عمل لیفت بازو در مشهد ، چگونگی روش انجام و هزینه ها. درمان بازوی شل و افتاده چیست؟ عوارض عمل لیفت بازو چیست؟ هزینه عمل جراحی بازو چقدر است؟ بهترین جراح عمل لیفت بازو در مشهد کدام دکتر است؟ آیا جای بخیه لیفت بازو باقی می ماند؟ دوره نقاهت لیفت بازو و مراقبت های بعد از عمل چگونه است؟ برای پاسخ به پرسش های فوق تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید و سوالات بیشتر خود را از دکتر کاویانی فر، فوق تخصص جراح پلاستیک بپرسید.

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

عمل لیفت بازو چیست؟

عمل لیفت بازو یا براکیوپلاستی، نوعی عمل جراحی زیبایی است. در این عمل با از بین بردن چربی های اضافی، حذف پوست اضافی، سفت و صاف شدن بافت ها و پوست بازو، افتادگی و شل شدگی زیر بغل را کاهش می دهد. این عمل می تواند بازوهای شما را زیباتر و متناسب تر جلوه دهد.

افزایش سن و ژنتیک هر دو در شل شدگی و آویزان شدن پوست نقش دارند. همچنین ممکن است بعد از کاهش وزن زیاد، پوست اضافی زیادی باقی بماند. صرف نظر از مواردی که باعث ایجاد افتادگی و شل شدگی پوست شما می شود.

عمل لیفت بازو در مشهد - عکس قبل و بعد لیفت بازو

برای انجام عمل لیفت بازو در مشهد باید چندین نکته را در خاطر داشته باشید:

توصیه های قبل از عمل لیفت بازو

در ابتدا با جراح پلاستیک در مورد عمل لیفت بازو صحبت خواهید کرد. در اولین ملاقات، دکتر کاویانی فر، فوق تخصص جراح پلاستیک موارد زیر را با شما بررسی خواهد کرد:

بررسی تاریخچه پزشکی شما

آماده پاسخگویی به سوالات در مورد شرایط پزشکی فعلی و گذشته باشید. سوالاتی درمورد هر دارویی که مصرف می کنید یا اخیراً مصرف کرده اید، از جمله داروهای بدون نسخه و مکمل های گیاهی و همچنین جراحی هایی که انجام داده اید از شما پرسیده می شود.

معاینه بازوها

برای تعیین گزینه های درمانی شما، پزشک بازوهای شما را معاینه کرده و میزان شل شدگی آنها را بررسی می کند. همچنین از بازوهای شما قبل از عمل جراحی لیفت بازو عکس گرفته می شود.

درباره انتظارات خود صحبت کنید

توضیح دهید که چرا می خواهید لیفت بازو انجام دهید و چه انتظاری از ظاهر بازوی خود بعد از عمل دارید. اطمینان حاصل کنید که از مزایا و عوارض عمل از جمله جای زخم آگاهی های لازم را کسب کرده اید.

از کشیدن سیگار خودداری کنید

سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون در پوست می شود و می تواند روند بهبودی را کند نماید. اگر سیگار می کشید ، پزشک به شما توصیه می کند قبل از عمل و در مراحل بهبودی، سیگار کشیدن را متوقف کنید. اگر هنوز هم تصمیم دارید سیگار بکشید، برخی پزشکان عمل جراحی را انجام نمی دهند زیرا خطر عوارض آن بیشتر است.

نتایج ارزیابی قبل از عمل به شما کمک می کند تا پزشک بی خطرترین جراحی را برای شما انجام دهد. همچنین باید دو هفته قبل از عمل، مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن (Advil ، Motrin) را متوقف کنید.

عمل لیفت بازو چگونه است؟

در روز عمل، در ابتدا جراح روی بازوی شما و قسمتی که قرار است برش زده شود علامت هایی می گذارد. روش های مختلفی برای لیفت بازو در مشهد وجود دارد، اما متداول ترین آنها برش در قسمت داخلی یا عقب بازوهای شماست. گزینه های دیگر شامل برش زیر بغل یا حالتی است که برش از بالای آرنج تا زیر بغل امتداد دارد.

بسته به روش جراحی که جراح پلاستیک انتخاب کرده است، شما تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی عمومی قرار می گیرید. جراح با کمک از علائمی که بر روی بازوی شما ایجاد کرده است به بدن ورود پیدا کرده و بافت بازوی شما را محکم یا تغییر شکل می دهد. آنها سپس پوست شما را به پشت بافت کشیده و زخم جراحی را با بخیه می بندند.

اگر چربی های اضافی وجود داشته باشد ممکن است بهبودی کامل بازوی شما را مشکل کند، بنابراین پزشک شما ممکن است همزمان از لیپوساکشن برای از بین بردن آن چربی های اضافی نیز استفاده کند. کل روش معمولاً طی سه ساعت انجام می شود.

پس از عمل جراحی، به شخصی احتیاج دارید که شما را به خانه ببرد و یک شب در کنار شما بماند تا مطمئن شود مشکلی ندارید.

عمل لیفت بازو در مشهد - عکس قبل و بعد لیفت بازو

بیشتر بخوانید : عمل لیفت ران در مشهد

خطرات لیفت بازو

مانند تمام جراحی های زیبایی، عمل لیفت بازو نیز با خطراتی همراه است. علاوه بر درد و عفونت، احتمال بروز عوارض زیر وجود دارد:

خون ریزی بیش از حد

زخم دائمی

تجمع مایعات

آسیب به عصب، عضله یا عروق خونی

مرگ بافت چربی

بیهوشی عمومی خطرات خاص خود را نیز به همراه دارد، از جمله:

گیجی

ذات الریه

حمله قلبی

سکته مغزی

مرگ در موارد نادر

مطمئن شوید که با پزشک خود در مورد خطرات احتمالی صحبت کرده اید، بنابراین می توانید یاد بگیرید که چگونه آنها را تشخیص داده و معالجه کنید. همچنین با انتخاب بهترین جراح پلاستیک مشهد خطرات و عوارض عمل را به حداقل برسانید.

دوره نقاهت لیفت بازو و بهبودی

بعد از عمل جراحی لیفت بازو در مشهد ، برای کنترل تورم ممکن است نیاز به پوشیدن گن داشته باشید. پزشک شما ممکن است یک لوله تخلیه موقت را در بازوی شما وارد کند تا مایعات یا خونی که بعد از عمل ایجاد می شود تخلیه شود.

پزشک برای مراقبت های بعد از عمل به شما دستور العملی را خواهد داد. این دستورالعمل مواردی از جمله نحوه مراقبت از زخمها، داروهای مصرفی و زمان مصرف آنها، علائم هشدار دهنده برای بررسی و جدول زمانی برای قرارهای بعدی را شامل می شود.

بسیار مهم است که در دوران نقاهت و بهبودی، از کشیدن سیگار نیز خودداری کنید. استعمال سیگار روند بهبودی را کند می کند و خطر ابتلا به اسکار دائمی یا عفونت را افزایش می دهد.

شما باید بتوانید پس از مدت دو هفته به محل کار یا مدرسه برگردید و برخی فعالیت ها را از سر بگیرید. همچنین طی شش هفته، باید بتوانید به سطح فعالیت عادی خود برگردید. در مورد هرگونه درد یا مشکلی که بعد از دوره بهبودی اولیه همچنان وجود دارد، پزشک خود را در جریان قرار دهید.

چه کسی کاندیدای خوبی برای لیفت بازو است؟

افراد سالم و غیر سیگاری با پوست شل شده و آویزان در قسمت های داخلی و پشت بازوها، کاندیداهای خوبی برای این روش هستند.

بیمارانی که وزن قابل توجهی از دست داده اند باید حداقل شش ماه قبل از عمل براکیوپلاستی یا هر روش دیگری، وزن خود را حفظ کنند.

آیا جای بخیه لیفت بازو باقی می ماند؟

زخم وجود دارد اما بهبود می یابد.

بیشترین نکته مورد توجه این روش، جای زخم است که کتمان آن به طور کامل تا حدودی دشوار است.

در حالی که یک جای زخم کم براکیوپلاستی بلافاصله بعد از عمل وجود دارد، اما باید در نظر گرفت که این روش محدود به بیمارانی است که پوست شل آنها در پشت بازو در نزدیکی زیر بغل است. این اسکار را می توان با پوشیدن پیراهن های آستین کوتاه پنهان کرد.

جای زخم براکیوپلاستی در روش جراحی معمول، از زیر بغل تا آرنج یا در قسمت پشت بازو یا در قسمت داخلی، روبروی دیواره سینه امتداد دارد. بنابراین، جای زخم بزرگتر بوده و پنهان کردن آن در زیر پیراهن های آستین کوتاه تا حدودی دشوار است.

با این حال، برای بیماران سالم که سیگار نمی کشند، جای زخم باید به خوبی بهبود یابد و با گذشت زمان محو شود. محافظت از جای زخم در معرض آفتاب با استفاده از ضد آفتاب یا پوشیدن لباس آستین بلند، تا حد امکان به بهبود و از بین رفتن جای زخم ها کمک می کند.

هزینه عمل لیفت بازو در مشهد

هزینه عمل لیفت بازو بسته به عواملی متغیر است. از جمله این موارد موثر در هزینه عمل جراحی بازو نوع روش درمانی، میزان سطح جراحی، آزمایش ها و داروهای مورد نیاز برای قبل و پس از جراحی و دستمزد جراح را می توان نام برد. برای آگاهی و اطلاع از هزینه نهایی می توانید به مطب دکتر کاویانی فر مراجعه کرده و در جلسه مشاوره و پس از معاینه و تعیین نوع روش درمان از هزینه جراحی لیفت بازو مطلع شوید.

منبع : healthline , mayoclinic.org

برای مشاوره و تعیین هزینه جراحی لیفت بازو می توانید با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

آدرس: مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

تلفن های تماس : – 09018191885

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.