مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

آنچه باید درباره مینی لیفت صورت بدانید

مینی لیفت صورت در مشهد

آنچه باید درباره مینی لیفت صورت بدانید

بازدیدها : 3037 بازدید

مینی لیفت صورت در مشهد . بهترین روش لیفتینگ صورت چیست؟ مینی لیفت صورت چیست؟ نحوه عمل لیفت صورت و مراحل عمل چگونه است؟ دوره نقاهت عمل لیفت صورت چقدر است؟ عوارض عمل لیفت صورت چیست؟ لیفتینگ صورت با عمل جراحی به روش S چگونه است؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات فوق و اطلاعات بیشتر درباره عمل لیفت صورت را در این مطلب بخوانیم.

چگونه می توانم دوباره چهره ای جوان و زیبا داشته باشم؟

نوع پوست، سن و شل شدگی پوست فاکتورهای مهمی در تصمیم گیری برای لیفت صورت هستند. انجام لیفت S یا مینی لیفت صورت در مشهد (مینی فیس لیفت) یکی از مدل های لیفت صورت است. با افزایش سن پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد. در نتیجه، پوست شروع به شل شدن می کند.

اما نگران نباشید، لیفت صورت می تواند صافی و فرم صورت شما را به حالت گذشته برگرداند تا ظاهری جوان تر و شاداب تر داشته باشید. لیفت S یا مینی لیفت صورت در مشهد تنها پوست شما را به عقب می کشد و به بافت های زیر پوست کاری ندارد.

مینی لیفت صورت یا لیفت S یک روش کمتر تهاجمی است. برشی بر روی پوست در کنار گوش به صورت S زده می شود. تاثیر مینی فیس لیفت فقط در قسمت بالای خط فک دیده می شود. این نوع لیفت باعث تیز شدن زاویه فک می شود و بافت سطحی پوست را بالا می برد، بافت عضلانی زیر پوست ثابت می ماند.

لیفت S تاثیری بر روی گونه ها ندارد. لیفت MACS برای لیفت صورت و گردن توصیه می شود.

مینی لیفت صورت می تواند تحت بیهوشی موضعی انجام شود، اما اگر ترجیح شما به بیهوشی عمومی باشد می توان با بیهوشی عمومی نیز انجام شود. بعد از عمل شما می توانید به خانه بروید.

مینی لیفت صورت در مشهد

بیشتر بخوانید : جوانسازی صورت با تزریق بوتاکس

مشاوره با جراح جهت مینی لیفت صورت در مشهد

مشاوره همیشه با پزشکی انجام می شود که قرار است جراحی شما را انجام دهد.

این مشاوره مشخص خواهد کرد که آیا لیفت S می تواند مشکل شما را برطرف کند و به آنچه میخواهید برسید یا خیر. جراح پلاستیک تعدادی سؤال از شما خواهد داشت: مانند تاریخچه پزشکی، داروهایی که مصرف می کنید و چه حساسیت هایی دارید.

جراح تمام تمرکز خود را تا حد امکان بر روی شرایط شما، قسمت های مهمی از تاریخچه پزشکی شما که ممکن است مهم باشد و نوع جراحی شما می گذارد. همچنین پس از مشاوره تیم ما حضور دارد تا به تمام سوالات شما پاسخ دهد و در صورت لزوم یک جلسه مشاوره دیگر برای شما در نظر گیرد.

پزشک عکس های قبل و بعد جراحی های لیفت صورت که انجام داده است را به شما نشان می دهد. همچنین در مورد عوارض مثبت و منفی و هرگونه خطر و ریسکی با شما صحبت خواهد کرد. هدف از مشاوره این است که تا حد امکان اطلاعات جامعی در اختیار شما قرار داده شود تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.


جهت رزرو وقت معاینه با دکتر کاویانی فر جراح و فوق تخصص جراحی پلاستیک، با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید.


مراحل جراحی مینی لیفت صورت در مشهد

نیم ساعت قبل جراحی در کلینیک حضور پیدا کنید.

قبل از جراحی مینی لیفت صورت پزشک مجددا در مورد عمل با شما صحبت خواهد کرد. قبل از انجام لیفت جراح مکان هایی که قرار است برش داده شود را علامت گذاری می کند. این عمل با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام می شود. جراح معمولا برشی را پشت رویش مو و اطراف گوش می زند که این برش به شکل S است.

پوست به سمت گوش عقب کشیده می شود،‌ به طوری که استخوان فک کانتور اولیه خود را بدست می آورد و یک نوار از پوست به شکل “S” برداشته می شود.

بیشتر بخوانید : عمل لیفت صورت چگونه انجام می شود؟

بستن جای برش ها:

در پایان جراحی که بسته به نوع جراحی حدود 2 ساعت یا بیشتر زمان می برد، پوست اطراف و پشت گوش بخیه زده می شود. به دلیل احتمالی که ممکن است جای بخیه ها باقی بماند جراح قبل از بخیه زدن بافت های زیرین را با استفاده از چسب مخصوصی به نام Tisseel می چسباند، این چسب باعث می شود بخیه ها فشار کمتری را تحمل کنند و در نتیجه جای برش ها بسیار محو تر و زیباتر می شود.

ریکاوری:

اگر جراحی شما با بیهوشی عمومی انجام شده باشد، معمولا 3 تا 4 ساعت بعد از اتمام جراحی در کلینیک خواهید ماند.
بعد ار عمل حدود نیم ساعت به اتاق ریکاوری برده می شوید و در آنجا فشار خون، ضربان قلب و سایر علائم حیاتی شما کنترل می شود. سپس به بخش برده می شوید و تا اجازه ترخیص از طرف متخصص بیهوشی یا پرستار در آنجا تحت مراقبت خواهید بود. زمان معاینه بعد از عمل شما نیز مشخص می شود.

بیشتر بخوانید : بهترین جراح پلاستیک مشهد

درد بعد از عمل لیفت صورت

ممکن است درد خفیف و کشیدگی را در صورت خود احساس کنید، زیرا پوست و بافت ها تحت فشار قرار دارند. همچنین ممکن است اطراف گوش حساسیت وجود داشته باشد. این علائم کاملا طبیعی است و بعد از چند روز ناپدید می شود.

بهبودی بعد از عمل مینی لیفت صورت

مانند هر عمل جراحی دیگری، صورت برای بهبودی نیاز به زمان دارد. ناحیه های برش کبود می شود، درد و ورم می کند، و ممکن است زخم ها قرمز شوند. این واکنش ها کاملا طبیعی است و نباید نگران شوید.

در 3 روز اول بعد از جراحی تورم و کبودی ها شدیدتر می شوند و بعد به تدریج از بین می روند. تا چند هفته پوست شما سفت است و احساس کشش خواهید کرد این امر به این دلیل است که لایه های بافت ها به هم می چسبند و زخم ها در حال ترمیم شدن هستند. حساس شدن پوست کاملا طبیعی است. به مرور زمان بخیه ها جذب و تورم و کبودی فروکش می کند.

مینی لیفت صورت در مشهد - مینی فیس لیفت

بیشتر بخوانید : تزریق چربی به گونه + عکس

برای از بین بردن جای بخیه و زخم چه باید کرد؟

در اولین معاینه کرمی به شما داده می شود بعد از بهبودی و بسته شدن جای برش ها می توانید از آن استفاده کنید. روزی دو بار روی زخم ها می زنید و با زدن این کرم احتمال بر جای ماندن جای برش ها را کاهش می دهید.

نتیجه لیفت صورت چه زمانی مشخص می شود؟

نتیجه لیفت صورت تا چند ماه مشهود نخواهد بود. به مرور چهره شما زیباتر می شود و کانتور های صورت مشخص می شود. نتیجه لیفت طولانی مدت است. اما گذشت زمان و روند افزایش سن می تواند در طولانی مدت باعث افتادگی و شل شدگی پوست و ماهیچه ها شود. نتیجه نهایی لیفت صورت بعد از حدود یک سال مشخص می شود پس صبور باشید و وقت کافی به مراقبت های بعد لیفت صورت اختصاص دهید.

آیا محل برش مینی لیفت صورت مشخص است؟

برش های مینی لیفت صورت یا لیفت S عموما در خط مو پنهان است و تنها قسمت کوچکی از آن در جلوی گوش ایجاد می شود. جراح تمام تلاش خود را برای نامشهود بودن زخم ها انجام می دهد.

زخم ها ابتدا متورم و قرمز هستند اما بعد از چند هفته خوب می شوند. لازم است بدانید یک تا یک سال و نیم زمان میبرد تا جای برش ها کاملا خوب و محو شود. مراقب باشید تا صورتتان از تابش نور خورشید دور باشد و مراقبت های لازم دیگر را نیز انجام دهید. همچنین از کرم مخصوصی که جراح به شما می دهد نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : لیفت سانترال لب در مشهد

عوارض جراحی لیفت صورت چیست؟

لازم است بدانید که هر گونه جراحی می تواند عوارض و خطراتی همراه داشته باشد. جراح با گرفتن تاریخچه پزشکی شما (از جمله داروهای مصرفی، بررسی جراحی های قبلی، حساسیت ها و …) و انجام مراحل حرفه ای دیگر اطمینان حاصل می کند که احتمال بروز خطر و عوارض تا حد امکان کم است. جراحی لیفت صورت یک جراحی بسیار رایج بوده و همچنین با انتخاب یک جراح با تجربه احتمال بروز این خطرات بسیار پایین است.

عوارض احتمالی لیفت صورت:

• هماتوما (لخته کردن خون در زیر پوست که باید از بین برود)
• واکنش منفی به آرام بخش
• خونریزی
• عفونت
• تغییر در حساسیت
• ماندن زخم به صورت دائمی
• آسیب به ساختارهای زیرین
• نتیجه نامطلوب
• سیگار کشیدن

تاثیر سیگار بر عمل جراحی لیفت صورت

احتمال بروز عوارضی مانند اختلال در روند بهبودی و ترمیم پوست در بیمارانی که در زمان جراحی خود سیگار می کشند یا از دخانیات دیگر و مواد نیکوتین دار استفاده می کنند، بیشتر است.

در افرادی که سیگار نمی کشند اما در معرض دود سیگار هستند نیز احتمال چنین مشکلاتی افزایش می یابد. علاوه بر این، سیگار کشیدن می تواند روی بیهوشی اثر منفی بگذارد، و همچنین می تواند منجر به افزایش خطر خونریزی شود.

در افرادی که در معرض دود تنباکو یا محصولات حاوی نیکوتین نیستند، خطر ابتلا به چنین عوارضی کاهش می یابد. لازم است که حداقل 2 هفته قبل از عمل سیگار نکشید و این روند را تا بهبودی کامل ادامه دهید.

منبع : boerhaave.com

شما عزيزان مي توانيد جهت پرسش و مشاوره از طريق شماره تلفن 09018191885
در شبکه پيام رسان واتساپ اقدام نماييد.
در صورت عدم دسترسي به شبکه پيام رسان واتساپ مي توانيد با شماره های 09018191885 تماس بگيريد.

شماره تلفن جراح پلاستیک مشهد - تلفن دکتر کاویانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.