مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

تزریق چربی زیر چشم چگونه است؟

تزریق چربی زیر چشم در مشهد

تزریق چربی زیر چشم چگونه است؟

بازدیدها : 4119 بازدید

تزریق چربی زیر چشم در مشهد چگونه انجام می شود؟ بهترین دکتر تزریق چربی چه ویژگی باد داشته باشد؟ انتقال چربی به زیر چشم چگونه انجام می شود؟ تزریق چربی با بیهوشی انجام می شود یا بی حسی ؟ دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم چه مدت است؟ ماندگاری تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟ هزینه تزریق چربی زیر چشم چقدر است؟ برای پاسخگویی به سوالات فوق و اطلاعات بیشتر درباره تزریق چربی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی روشی بسیار معمول برای جوان سازی طبیعی صورت به خصوص در ناحیه پلک پایین است.
بیشتر افراد، جوان و پیر، با ظاهر این منطقه مشکل دارند و خواستار صورت و نگاهی جوان تر و شاداب تر هستند. این مشکل به دلیل روند پیری و بعضی اوقات ژنتیک، ایجاد می شود. مراقبت از پوست همیشه به رفع مشکلات زیر چشم کمک نمی کند، به خصوص اگر شدید باشد. انتقال چربی به زیر چشم می تواند گزینه ای مناسب برای درمان این مشکل باشد.
جراحان معتقدند این ناحیه به طور کلی بعد از 30 سالگی شروع به تغییر شکل می کند. تزریق چربی زیر چشم به منظور ایجاد چهره ای جوان تر انجام می شود.

تزریق چربی زیر چشم در مشهد توسط دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

انتقال چربی به زیر چشم چگونه است؟

انتقال چربی به زیر چشم که همچنین به عنوان پیوند اتولوگ چربی، لیپوژنکسیون یا لیپکینگ شناخته می شود، روشی است که با استفاده از سلول های چربی فرد قسمت های تو رفته و مشکل دار زیر چشم پر می شود.

سلول های چربی معمولاً از شکم، ران ها، باسن یا سایر قسمت های بدن که چربی های قابل دوام بیشتری دارند استخراج می شوند.

حجم دهی به زیر چشم با استفاده از تزریق چربی طبیعی تر و با دوام تر از سایر پرکننده های تجاری دیکر است. زیرا از چربی خود فرد استفاده می شود. همچنین احتمال رد، عوارض و واکنش های آلرژیک در این روش کاهش می یابد زیرا بدن چربی را ماده ای خارجی نمی داند. اما دقت داشته باشید تزریق چربی در مقایسه با دیگر پرکننده ها پیچیده تر و گران تر است. بنابراین در انتخاب پزشک خود دقت زیاد داشته و بررسی کامل انجام دهید. بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد

تزریق چربی زیر چشم در مشهد

بیشتر بخوانید : تزریق ژل لب در مشهد

کاندیدای تزریق چربی زیر چشم در مشهد :

گودی زیر چشم
افتادگی زیر چشم
از نظر جسمی و روحی سالم
انتظارات واقع گرایانه
داشتن چربی اضافی در سایر قسمت های بدن

بیشتر بخوانید : درمان خانگی چروک دور چشم 

مزایای تزریق چربی به زیر چشم:

انتقال چربی به زیر چشم علاوه بر جوان سازی مزایای دیگری نیز دارد:
بازگرداندن حجم به قسمت زیر چشم
رفع کیسه ها و کبودی زیر چشم
خطر واکنش های آلرژیک وجود ندارد
نماندن اثر تزریق چربی ها
بهبود وضعیت پوست
ماندگاری بالا

تزریق چربی زیر چشم چگونه انجام می شود؟

انجام عمل تزریق چربی به زیر چشم حدود 30 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد. هنگام انجام این روش، باید اطمینان حاصل کنید که پزشک معالج جراح پلاستیک دارای مجوز و متخصص با تجربه در پیوند چربی است. این به این معنی است که بدون هیچ گونه عارضه ای انجام تزریق چربی زیر چشم موفق خواهد بود. مراحل زیر روند کلی این روش است.

بیهوشی

بیهوشی استفاده شده برای روش تزریق چربی زیر چشم، بی حسی موضعی بخصوص در ناحیه ای است که چربی گرفته می شود. بسته به نیاز بیمار، بی حسی موضعی را نیز می توان با آرام بخش IV انجام داد.

ساکشن چربی

در فرآیند استخراج چربی از تکنیک لیپوساکشن دستی استفاده می شود زیرا دیگر روش ها اغلب سلول های چربی مورد نیاز برای پیوند را از بین می برد. با کمک کانول، جراح چربی کافی را برای ناحیه زیر چشم را ساکشن می کند.

بیشتر بخوانید : لیپوماتیک در مشهد

سانتریفیوژ

وقتی چربی ها از قسمت دیگر بدن بیمار جمع آوری شد، آن را درون یک لوله آزمایش قرار داده و درون سانتریفیوژ قرار می دهند. سانتریفیوژ دستگاهی است که برای جدا کردن مایعات اضافی، سلول های چربی مرده و سایر بقایای سلول های زنده چربی، نیروی گریز از مرکز را اعمال می کند. روش دیگری که برخی از جراحان استفاده می کنند استفاده از محلول شور برای شستشوی چربی است.

چربی های دور ریخته شده آنهایی هستند که بعید است بتوانند در پیوند جان سالم به در ببرند. سپس چربی های زنده و سالم که برای پیوند مناسب هستند به زیر چشم تزریق می شوند.

بیشتر بخوانید : تزریق چربی به باسن در مشهد

دوره نقاهت تزریق چربی زیر چشم

بهبودی در این روش فقط چند روز تا یک هفته طول می کشد، زیرا این یک روش حداقل تهاجمی است و فقط یک برش کوچک برای فرآیند استخراج چربی زده می شود. كبودی، تورم و درد مانند هر عمل جراحی پلاستیک كاملاً طبیعی است و جای هیچگونه نگرانی نمی باشد زیرا پزشک برای شما داروهای مسکن تجویز می کند که باعث کاهش درد شما می شود.

یک هفته برای استراحت کافی است و بعد از آن تورم و کبودی در هر دو بخش دهنده و گیرنده فروکش می کند. در طول دوره بهبودی، شما باید حدود 48 ساعت بعد از عمل از بودن در آفتاب خودداری کنید و در صورت نیاز به قرار گرفتن در معرض آفتاب، حتما از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید.

بیشتر بخوانید : لیفت سانترال لب در مشهد

نتیجه

اگرچه پس از چند روز تا یک هفته که تورم فروکش می کند و نتیجه قابل مشاهده است، اما نتیجه کامل را بعد از شش ماه می توان دید. به این دلیل که چند ماه ممکن است طول بکشد تا چربی ها به طور کامل در محل جدید خود مستقر شوند.
مطالعه جدید درباره افرادی که این روش را انجام داده اند نشان می دهد. ماندگاری تزریق چربی زیر چشم می تواند حداقل سه سال و بیشتر دوام داشته باشد.
دوام این تزریق ممکن است در افراد سالخورده، سیگاری و یا کسانی که فعالیت ورزشی بسیار زیاد دارند کمتر باشد.

بیشتر بخوانید : تزریق فیلر در مشهد

هزینه تزریق چربی زیر چشم در مشهد

هزینه تزریق چربی با توجه به دوام و ماندگاری بالای آن و ایمن بودن آن چندان بالا نیست و از طرفی از چربی های خود فرد استفاده می شود. منطقه مورد درمان ، دستمزد پزشک و تجربه و تخصص وی از عوامل تاثیر گذار در قیمت تزریق چربی می باشد.

منابع : reuters.com , seoulguidemedical.com

جهت تعیین وقت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :

09018191885

بیشتر بخوانید :

ماساژ بینی بعد از عمل بینی + فیلم

مشاوره قبل از عمل بینی + فیلم

توصیه های بعد از عمل بینی

پروتز سینه و پرواز با هواپیما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.