مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

تزریق چربی به باسن یا لیفت باسن برزیلی

تزریق چربی به باسن در مشهد - لیفت باسن برزیلی

تزریق چربی به باسن یا لیفت باسن برزیلی

بازدیدها : 7128 بازدید

تزریق چربی به باسن در مشهد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که می پرسند چیکار کنم باسنم برجسته باشد این مطلب را بخوانید. مراحل و روش لیفت باسن برزیلی، مزایا و عوارض آن با بهترین دکتر جراح پلاستیک مشهد، دکتر کامران کاویانی فر.

شکل و نسبت باسن از عوامل مهم داشتن بدنی جذاب و متناسب است. در عمل جراحی لیفت باسن برزیلی، یک جراح متخصص پلاستیک و زیبایی می تواند از طریق روش های انتقال چربی برای دستیابی به کانتورینگ بهتر باسن و بزرگتر نمودن آن استفاده کند. برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه مطلب را بخوانید.

تزریق چربی به باسن در مشهد - بهترین جراح لیفت باسن برزیلی مشهد

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

لیفت باسن برزیلی چیست ؟

تزریق چربی به باسن در مشهد که معمولاً به عنوان لیفت باسن برزیلی شناخته می شود از روش لیپوساکشن برای برداشتن چربی بدن استفاده می شود. در این روش بدون نیاز به پروتز، اندازه و شکل باسن افزایش می یابد. چربی از جایی از بدن شما برداشته می شود که دارای چربی های اضافی و سالم است. معمولا این مناطق شکم، پهلو، کمر و ران شما می باشد.

سپس این چربی در یک محیط استریل خالص می شود و از طریق سرنگ به باسن شما منتقل می شود. صاف و سفت شدن، لیفت و بزرگ شدن باسن با استفاده از چربی های بدن شما انجام می شود.

یک جراح متخصص پلاستیک ماهر می تواند با جراحی لیفت باسن برزیلی، تناسب قسمت های تحتانی بدن را با نتایجی طولانی مدت بهبود بخشد.

تزریق چربی به باسن در مشهد - لیفت باسن برزیلی

عمل تزریق چربی به باسن در مشهد چگونه است؟

عمل تزریق چربی به باسن یا لیفت باسن برزیلی شامل پیوند چربی می باشد که سبب دست یابی به نتایج طبیعی می شود. تزریق چربی به باسن در مشهد شامل مراحل زیر است :

1- این عمل معمولاً تحت بیهوشی انجام می شود، اما در روش هایی که حجم کمتری از چربی منتقل می شود، ممکن است این عمل فقط با بی حسی موضعی انجام شود.

2- سپس جراح شما از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از مناطق دیگر بدن مانند شکم، پهلو و ران استفاده می کند. در لیپوساکشن برش کوچکی در پوست ایجاد شده و سپس با استفاده از لوله ای به نام کانولا چربی ها برداشته می شود.

3- چربی های خارج شده از بدن شما برای تزریق به باسن خالص و آماده می شوند.

4- در نهایت جراح شما چربی های خالص شده را به قسمت های خاصی از باسن تزریق می کند تا ظاهری گرد تر و حجیم تر ایجاد کند. جراح برای انتقال چربی سه تا پنج برش در اطراف باسن ایجاد می کند.

5- هر دو برش لیپوساکشن و محل انتقال چربی با بخیه بسته می شوند.

 

اهداف لیفت باسن برزیلی چیست؟

جراحی لیفت باسن برزیلی در مشهد با تغییر شکل دادن باسن و نواحی اطراف آن، مانند پهلوها ، کمر و ران می تواند به بهبود شکل باسن کمک کند. ممکن است لیفت باسن برزیلی به دلایل زیر انجام شود:

بهبود فرم قسمت تحتانی بدن

درحالی که اندازه و سایز باسن بهبود می یابد، با برداشتن چربی های اضافه از مناطق ران، شکم و کمر چربی های این مناطق کاهش می یابد و خوش فرم تر خواهد شد.

انتخاب لباس مناسب و جذاب برای شما آسان تر می شود.

فرم و زیبایی بیشتری به باسن های صاف و بدون حجم داده می شود.

باعث بهبود تناسب بین قسمت بالا و پایین بدن شما می شود.

 

ممکن است شما بیش از یک جراحی نیاز داشته باشید

با انجام هر روش پیوند چربی، جذب مجدد چربی ها به بدن اجتناب ناپذیر است.

به دلیل نحوه انجام انتقال چربی ممکن است تمام سلول های چربی زنده نمانند.

حدود 50 تا 70 درصد چربی های منتقل شده در بدن باقی می مانند. بقیه چربی ها به صورت طبیعی جذب بدن می شوند.

اگر به دنبال نتایج دائمی تر هستید، می توانید روش پروتز باسن را انتخاب کنید.

در این روش، جراح برشی کوچک ایجاد می کند. یک پروتز سیلیکونی در قسمت بالای استخوان گذاشته می شود، بنابراین شما روی پروتز نمی نشینید. این روش می تواند شکل و حجم باسن را همانند روش پیوند چربی افزایش دهد.

دوره بهبودی این روش بیشتر از روش انتقال چربی به باسن طول می کشد. بسته به ماهیت عمل جراحی انجام شده، احتمالاً 2-3 هفته تورم خواهید داشت. شما می توانید بعد از دو هفته به کار خود برگردید.

پروتز باسن جایگزین مناسبی برای بیمارانی است که به یک درمان دائمی تر نیاز دارند. همچنین وقتی چربی اضافی لازم برای پیوند چربی ندارید، پروتز باسن یک راه حل است.

تزریق چربی به باسن در مشهد - بهترین جراح لیفت باسن برزیلی مشهد

بیشتر بخوانید : عمل پروتز باسن در مشهد

جهت مشاوره با دکتر کاویانی فر و انتخاب بهترین روش برای بزرگ کردن باسن با شماره تلفن های – 09018191885 تماس حاصل فرمایید.


یک جراح خوب چربی های مناسب را جهت انتقال انتخاب می کند

اگرچه جذب مجدد چربی اجتناب ناپذیر است ، اما یک جراح خوب می داند که چگونه چربی های مناسب را برای انتقال انتخاب کند. این تکنیک ویژه، شانس این را که شما نیاز به بیش از یک عمل جراحی داشته باشید را کاهش می دهد.

در این روش از یک کانول لیپوساکشن ویژه استفاده می شود. کانول از مناطقی که حاوی چربی های مقاوم به رژیم غذایی هستند، چربی برداشت می کند. این چربی ها تحت تاثیر افزایش یا کاهش وزن نوسان نخواهند داشت.

همچنین این چربی ها حاوی سلول های بنیادی شما است و در هنگام انتقال چربی از ناحیه بدن به باسن شما حفظ می شوند.

 

انتقال چربی به باسن یک روش بی خطر است

ضروری است که بهترین جراح تزریق چربی به باسن مشهد را انتخاب کنید. جراحی که از اهمیت انتخاب، برداشت، پردازش و انتقال چربی به خوبی مطلع باشد. این امر سلامت و ایمنی شما را در طی عمل تضمین می کند.

به یاد داشته باشید که این یک عمل جراحی زیبایی است و یک جراح خوب است که تفاوت بین یک نتیجه ایده آل یا یک نتیجه نه چندان ایده آل را ایجاد می کند. اگر جراح باتجربه را انتخاب کرده باشید، این روش آسان و بی خطر است.

لیپوساکشن شایعترین عمل جراحی در ایالات متحده است و کمترین خطر را به همراه دارد. در طی لیپوساکشن، از یک کانول برای برداشت چربی استفاده می شود.

سپس این چربی در یک محیط استریل خالص شده و مجدداً به باسن تزریق می شود. فقط سالم ترین چربی برای تزریق مجدد انتخاب می شود.

کل روش فقط 1-3 ساعت طول می کشد.

تزریق چربی به باسن در مشهد - لیفت باسن برزیلی

بیشتر بخوانید : بهترین دکتر تزریق چربی در مشهد

اثرات جانبی تزریق چربی به باسن حداقل است

در طی عمل لیفت باسن برزیلی به بیهوشی عمومی نیاز خواهید داشت و ممکن است عوارض جانبی بیهوشی را تجربه کنید. این موارد شامل سرگیجه و حالت تهوع است.

اما به طور کلی در مورد روش جراحی حداقل خطر وجود دارد. عمل تزریق چربی به باسن در مشهد یک روش سرپایی است، بنابراین شما همان روزی که جهت عمل وارد بیمارستان می شوید مرخص خواهید شد.

لیپوساکشن و تزریق باعث تورم و کبودی می شود. این تورم در ناحیه ای که چربی برداشته شده است و همچنین در باسن وجود دارد. می توانید انتظار داشته باشید که طی چند روز این حالت از بین برود.

در انتقال چربی به باسن نیز حداقل زخم وجود دارد. ممکن است در جایی که برش ها ایجاد شده،متوجه زخم های کوچکی شوید. این جای زخم به راحتی با لباس پنهان می شود.

 

هزینه لیفت باسن برزیلی در مشهد چقدر است ؟

هزینه تزریق چربی به باسن بستگی به دستمزد جراح و هزینه های دیگر شامل بیمارستان، آزمایشات، بیهوشی و مراقبت های بعدی دارد.

شاید شما به دنبال ارزان ترین عمل تزریق چربی به باسن در مشهد باشید، اما همیشه برای انتخاب جراح زیبایی خود تحقیق کرده و مطمئن شوید که دارای تخصص های لازم، تجربه کافی و مجوزهای لازم جهت عمل جراحی زیبایی بدن می باشد.

بیمه عمل تزریق چربی به باسن در مشهد را پوشش نمی دهد زیرا از نظر پزشکی ضروری به نظر نمی رسد. شما می توانید پیش از عمل خود با شرکت بیمه طرف قرارداد خود صحبت کنید تا هزینه نهایی را محاسبه کنید.

همچنین باید زمان بهبودی و مرخصی از کار خود را نیز در نظر بگیرید که می تواند یک هفته یا بیشتر باشد.

 

بهترین کاندیدای عمل لیفت باسن برزیلی چه کسی است؟

قبل از عمل جراحی لیفت باسن برزیلی بایستی با جراح خود مشورت کنید. اگر ویژگی های زیر را دارید کاندیدای خوبی برای تزریق چربی به باسن هستید :

اگر به دلیل تغییرات وزن شکل طبیعی باسن خود را از دست داده اید.

 در لباس خود احساس راحتی نمی کنید.

 به اندازه کافی چربی در قسمت های دیگر بدن خود مانند شکم و پهلو جهت انتقال به باسن دارید.

سیگاری نیستید.

وزن ثابتی دارید.

به طور کلی زندگی سالم را در پیش گرفته اید، که شامل ورزش منظم است.

عفونت یا عوارض مربوط به جراحی های اخیر خود نداشته اید.

منابع : americanboardcosmeticsurgery.org , vipplasticsurgery , healthline , دکتر کامران کاویانی فر

 

اگر شما نیز علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد عمل تزریق چربی هستید، لطفا برای تعیین وقت مشاوره با دکتر کاویانی فر با شماره تلفن های – 09018191885 تماس بگیرید.

رزرو آنلاین نوبت مشاوره

تصاویر عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر را در اینستاگرام ببینید : dr.kamran.kavianifar@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.