مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

فیلم ماساژ بینی بعد از عمل

فیلم ماساژ بینی بعد از عمل

فیلم ماساژ بینی بعد از عمل

بازدیدها : 4568 بازدید

فیلم ماساژ بینی بعد از عمل زیبایی . یکی از سوالات رایج بیماران بعد از انجام عمل بینی این است که چگونه بینی عمل شده را ماساژ دهیم ؟ ماساژ بینی بعد از عمل چقدر تاثیر دارد ؟ نحوه ماساژ بینی گوشتی بعد از عمل چگونه است؟ ماساژ دادن بینی عمل کرده چه تاثیری در نتیجه نهایی دارد؟ آموزش و نحوه ماساژ بینی عمل شده را در این ویدیو میبینید.


جهت مشاوره و اطلاعات بیشتر با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید
دکتر کامران کاویانی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی – بهترین جراح عمل بینی در مشهد


ماساژ بینی بعد از عمل چقدر تاثیر دارد ؟

ماساژ دادن بینی جهت کاهش تورم بینی و رفع برخی ناقرینگی ها توسط پزشک ممکن است انجام شود. ماساژ دادن بینی بیشتر برای افرادی انجام می شود که بینی گوشتی داشته و یا استخوان بینی آنها پهن است. تا حدودی می توان برخی از این مشکلات را با ماساژ دادن بینی رفع نمود. اما در نظر داشته باشید که اگر انجام ماساژ دادن بینی بعد از عمل به صورت ناصحیح انجام شود نه تنها باعث بهبود فرم بینی بعد از عمل نمی شود بلکه ممکن است سبب افزایش تورم بینی نیز شود. بهترین زمان ماساژ بینی پس از استحمام و قبل از چسب زدن بینی می باشد.

برای اطلاع از عمل بینی در مشهد اینجا را کلیک کنید.

چگونه بینی عمل شده را ماساژ دهیم ؟

قبل از انجام ماساژ بینی بعد از عمل به شما توصیه می شود که حتما نظر جراح خود را بپرسید، همانطور که جراحان مختلف از روش های متفاوتی برای عمل بینی استفاده می کنند در مورد مراقبت های بعد از عمل بینی نیز ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند. دکتر کاویانی فر نیز ماساژ دادن بینی را به تمام بیماران خود توصیه نمی کند و بستگی به شرایط بعد از عمل و نوع بینی فرد دارد و اگر لازم باشد به بخشی از قسمت های بینی جهت فرم دهی بهتر نیرویی وارد شود ماساژ بینی انجام می گردد. اینکه بینی شما احتیاج به ماساژ دادن دارد یا نه بایستی طبق نظر و توصیه پزشک انجام شود.

ماساژ بینی بهتر است تحت نظر پزشک و با دقت فراوان انجام شود. در فیلم ماساژ بینی بعد از عمل توسط دکتر کاویانی فر می توانید نحوه صحیح ماساژ دادن بینی را ببینید:

آیا ماساژ دادن بینی باعث کوچک شدن آن می شود؟

خیر ماساژ بینی برای کوچک شدن آن تاثیری نخواهد داشت. کوچک کردن بینی فقط از طریق عمل جراحی امکان پذیر است و دیگر روش ها مثل استفاده از گیره های کوچک کننده ، محلول ها، ماساژ دادن و … هیچگونه تاثیری در کوچک شدن بینی ندارد. اطلاعات بیشتر درباره روش های غیر جراحی کوچک کردن بینی را در مطلب روش های عمل بینی بدون جراحی بخوانید»


جهت مشاوره عمل بینی با دکتر کامران کاویانی فر با شماره تلفن  تماس حاصل فرمایید.


دکتر کامران کاویانی فر
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراح بینی در مشهد و زیبایی صورت و بدن
 لیپوساکشن شکم و پهلوعمل پروتز سینه و باسن – لیفت صورت 

شماره تلفن جراح پلاستیک مشهد - تلفن دکتر کاویانی

مطالب مرتبط :

تامپون بینی چند روز باید بماند؟

فیلم مشاوره قبل از عمل بینی

مراقبت های بعد عمل بینی گوشتی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.