مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

عمل پروتز سینه در مشهد؛ انواع روش ها، عوارض و هزینه

عمل پروتز سینه در مشهد با بهترین جراح پروتز سینه مشهد

عمل پروتز سینه در مشهد؛ انواع روش ها، عوارض و هزینه

بازدیدها : 20258 بازدید

عمل پروتز سینه در مشهد یکی از رایج ترین عمل های زیبایی در حال حاضر می باشد و می تواند نتایج رضایت بخشی برای بسیاری از خانم ها که به دنبال افزایش سایز سینه خود هستند به همراه داشته باشد. با استفاده از پروتز سینه می توان به سایز دلخواه سینه ها رسید. در ادامه اطلاعات بیشتری برای عمل جراحی سینه و انواع پروتز سینه، بهترين جراح زيبايي سينه در مشهد و هزینه پروتز سینه آورده شده است.

بزرگ کردن سینه یک روش جراحی زیبایی است که هدف آن افزایش اندازه، شکل یا جایگزینی کامل سینه است. جراح متخصص در این روش سیلیکون، سالین یا پروتز جایگزین سینه را در زیر ماهیچه های سینه یا بافت پستان قرار می دهد.

 پروتز سینه در مشهد با بهترین جراح پروتز سینه مشهد - هزینه پروتز سینه
پروتز سینه مدل گرد با حجم 425 سی سی

جهت مشاوره و اطلاع از هزینه پروتز سینه در مشهد با شماره تماس حاصل فرمایید
دکتر کامران کاویانی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

رزرو آنلاین نوبت مشاوره


چه افرادی جراحی بزرگ کردن سینه را انجام می دهند؟

عمل جراحی زیبایی سینه و افزایش سایز سینه ها بر اساس یکی از اهداف زیر انجام می شود :

افزایش حجم سینه هایی که به طور طبیعی کوچک هستند

بهبود شکل و سایز سینه ها پس از بارداری، کاهش وزن یا شیردهی

متقارن سازی سینه ها زمانی که سینه ها با هم تقارن ندارند

بازسازی سینه پس از عمل جراحی سرطان پستان

جراحی بازسازی سینه ممکن است به عنوان بخشی از درمان سرطان پستان انجام شود. جراحی زیبایی پستان برای مقاصد زیبایی انجام می شود. افزایش سایز پستان جزوی از جراحی های زیبایی می باشد.

در سال 2007، مطالعه انجام شده توسط محققان دانشگاه فلوریدا نشان داد که افزایش حجم سینه از طریق جراحی زیبایی، اعتماد به نفس زنان و احساسات آنها نسبت به جنسیت زنانه خود را افزایش می دهد.

پروتز سینه چیست؟

پروتز سینه یک پروتز پزشکی است که در داخل پستان قرار می گیرد تا شکل فیزیکی پستان را تقویت، بازسازی و یا ایجاد کند.

انواع پروتز سینه

پروتز سینه را از لحاظ ماده پر کننده می توان به دو دسته زیر تقسیم بندی کرد:

1- پروتز های سالینی (آب نمکی):

پروتزهای سالین با یک محلول استریل سالین، مانند آب نمک پر می شود. این محلول در داخل یک پوسته سیلیکون الاستومر نگهداری می شود. این پروتز ها می توانند با مقادیر مختلف محلول سالین ساخته شوند. این پروتز بر احساس، استحکام و شکل سینه تاثیر می گذارد. اگر پروتز سالین سوراخ شود، محلول جذب شده و به طور طبیعی توسط بدن دفع می شود.

2- پروتز های سیلیکونی:

پروتزهای سیلیکونی پر شده با ژل، نوع دیگر از پروتزهای سینه می باشند. این پروتز شامل پوسته بیرونی سیلیکونی پر شده با ژل سیلیکون است. اگر پروتز پر شده با سیلیکون دچار نشتی شود، ژل یا در پوسته می ماند یا به پاکت پروتز پستان می رود. پروتز های سیلیکونی از لحاظ لمس احساس کاملا طبیعی دارند. این پروتز ها با داشتن ماندگاری بالا و داشتن احساس سینه های طبیعی یکی از بهترین گزینه های افزایش سایز سینه می باشند. بیمارانی که از این نوع پروتز استفاده می کنند بهتر است به صورت دوره ای به پزشک خود جهت چک کردن پروتز مراجعه کنند. یک MRI یا اسکن اولتراسوند می تواند وضعیت پروتزها را بررسی کند.

بهترین برند پروتز سینه در مشهد
پروتز سیلیکونی از بهترین انواع پروتزهای سینه با طول عمر بالا می باشد

انواع مدل پروتز سیلیکونی

پروتز های سیلیکونی از لحاظ شکل شامل دو مدل پروتز سیلیکونی گرد و پروتز سیلیکونی قطره اشکی می باشد. در پروتز های قطره اشکی قسمت بالا ضخامت کمتری نسبت به قسمت پایین دارد. پروتز های قطره اشکی برای افرادی مناسب است که می خواهند سینه ها نمای طبیعی داشته باشند. این پروتز ها بیشتر برای افرادی استفاده می شود که به علت سرطان پستان سینه های آنها برداشته شده است.

پروتز مدل قطره اشکی و پروتز گرد

مهم است بدانید چه انتظاری از عمل پروتز سینه خود دارید

افزایش حجم پستان یک نوع عمل جراحی است، بنابراین بیماران قبل از انتخاب این روش باید به دقت فکر کنند. قبل از جراحی، جراح باید به بیمار کمک کند که اندازه پروتز مورد نیاز خود را با توجه به فرم بدن انتخاب کند. معمولا برای عمل پروتز سینه بیهوشی عمومی به کار می رود، به طوری که بیمار در حین عمل جراحی بیهوش است. گاهی اوقات نیز بیحسی موضعی مورد استفاده قرار می گیرد و بیمار هوشیار است.

انواع برش داده شده برای قرار گیری پروتز سینه

قبل از عمل گزینه های ممکن برای ایجاد برش جهت قرار گیری پروتز، توسط جراح به شما اعلام می شود. به طور کلی گزینه های زیر امکان پذیر است :

برش Inframmammary، در زیر پستان

 برش Transaxillary، در زیر بغل

برش Periareolar ، اطراف نوک پستان

انتخاب برش بستگی به عوامل متعددی دارد. از جمله این عوامل سایز و نوع پروتز، آناتومی بدن بیمار و ترجیح بیمار و جراح می باشد.

پروتز سینه در مشهد - بهترین جراح پروتز سینه مشهد
پروتزها ممکن است زیر و یا روی عضله جناغی قرار بگیرند

جراحی بزرگ کردن سینه چقدر خطرناک است؟

عوارض عمل پروتز سینه در کمتر از 1 درصد بیماران جراحی پستان ممکن است رخ دهد. برخی از این عوارض نیاز به درمان پزشکی یا انجام جراحی بیشتر برای اصلاح آنها دارند مانند عدم تقارن در مورد شکل، اندازه یا سطح سینه، درد در ناحیه نوک پستان یا سینه.

عوارض جراحی پروتز سینه

پس از جراحی، بهبودی محل برش و آثار بخیه احتیاج به زمان دارد. عوارض جانبی معمول جراحی پروتز سینه عبارتند از:

درد موقتی

تورم و کبودی

احساس تنگی در قفسه سینه. یک فرد ممکن است احساس تنگی در قفسه سینه را برای چند هفته پس از جراحی پروتز سینه همچنان داشته باشد.

عمل جراحی بزرگ کردن سینه
همانند هر عمل جراحی دیگری ممکن است خطراتی وجود داشته باشد
همچنین بخوانید : مراقبت های بعد از پروتز سینه

انتخاب بهترین جراح عمل سینه در مشهد

انتخاب بهترین جراح برای عمل پروتز سینه در مشهد بسیار اهمیت دارد. جراحی انتخاب کنید که دارای مجوز بوده و دارای تخصص جراحی پلاستیک باشد. بسیار مهم است که جراح انتخابی شما دارای تجربه کافی و عمل های موفق در زمینه عمل پروتز سینه داشته باشد.

بیمار بایستی اطلاعات جراح مورد نظر خود را کاملا بررسی کند :

دارای گواهینامه هیئت جراحی زیبایی یا عضو انجمن جراحان پلاستیک باشد

دارای تجربه بالا بوده و در نوع جراحی که قرار است انجام شود به طورحرفه ای آموزش دیده باشد

فقط با تجهیزات پزشکی معتبر کار کند

از الزامات آموزش پزشکی پیروی کند، از جمله استانداردها و نوآوری ها در ایمنی بیمار

 در صورت امکان عکس های قبل و بعد نمونه کارهای جراح را ببینید

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، با سال ها تجربه موفق در زمینه عمل های زیبایی بدن و بخصوص عمل های پروتز سینه و باسن، یکی از بهترین جراحان پروتز سینه در مشهد می باشد. 

در جلسه مشاوره با دکتر کاویانی فر می توانید انتظارات خود را از عمل پروتز سینه با ایشان بیان نموده تا بر اساس خواسته های شما بهترین انتخاب برای افزایش سایز سینه انجام پذیرد. بسیار مهم است که نتیجه عمل با توجه به شرایط بدنی و خواست شما باشد. بنابراین تمام سوالات و نگرانی های خود را با دکتر کاویانی فر در میان بگذارید.

پروتز سینه در مشهد توسط دکتر کاویانی فر
عمل بزرگ کردن سینه توسط دکتر کامران کاویانی فر

شماره تلفن جراح پلاستیک مشهد - تلفن دکتر کاویانی

هزینه پروتز سينه در مشهد

هزینه عمل پروتز سینه بستگی به نوع، برند و سایز پروتز سینه مورد استفاده دارد. پروتز سیلیکونی و پروتز سالین و یا حتی تزریق چربی به سینه قیمت های متفاوتی دارند. ابعاد پروتزهای سیلیکونی با هم متفاوت است و بسته به سایز انتخابی قیمت نهایی متغیر خواهد بود. علاوه بر این تبحر، تجربه و تخصص دکتر جراح نیز در قیمت عمل پروتز سینه تاثیر گذار است. همچنین در نظر داشته باشید که عمل پروتز سینه جزو جراحی های زیبایی محسوب می شود و تحت پوشش بیمه درمانی قرار نمی گیرد.

با توجه به انتخاب بهترین برند پروتز سینه ممکن است هزینه تمام شده برای شما افزایش یابد. اما با توجه به طول عمر طولانی برندهای معتبر و حفظ سلامتی شما انتخاب بهترین پروتز سینه و بهترین جراح و پیشکیری از خطرات و عوارض بعدی و عدم نیاز به تعویض مجدد آن در نهایت برای شما صرفه اقتصادی بیشتری خواهد داشت. به طور کلی هزینه عمل پروتز سینه به همراه هزینه خود پروتز از 10 میلیون تومان به بالا می باشد.

به منظور آگاهی از هزینه‌های جراحی زیبایی سینه (پروتز سینه در مشهد) توسط دکتر کامران کاویانی فر، متخصص جراحی پلاستیک در مشهد و اطلاع از مراكز فروش پروتز سينه در مشهد می‌توانید با شماره‌ تلفن های 09018191885 تماس حاصل فرمایید.

منابع : drkamrankawianimedicalnewstoday


بیشتر بخوانید :

لیفت سینه بدون جراحی

پروتز سینه و پرواز با هواپیما

تزریق چربی به سینه مشهد

شیردهی بعد از پروتز سینه

عمل کوچک کردن سینه در مشهد

ژنیکوماستی (بزرگی سینه آقایان) و روش درمان آن 

2 دیدگاه

  1. سلام
    یه سوال داشتم
    میخواستم ببینم هزینه کوچک کردن سینه برای اقایان چه قدر است ؟؟؟؟؟

    1. Author

      با سلام
      لطفا جهت اطلاع از هزینه کوچک کردن سینه آقایان (ژنیکوماستی) با شماره تلفن 05137632335 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.