مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

خطرات و عوارض عمل کوچک کردن سینه چیست؟

عوارض عمل کوچک کردن سینه

خطرات و عوارض عمل کوچک کردن سینه چیست؟

بازدیدها : 7423 بازدید

عوارض عمل كوچك كردن سينه چیست؟ آیا می دانید با انتخاب دکتر نامناسب خطرات عمل كوچك كردن سينه را افزایش می دهید؟ آیا سیگار کشیدن بعد از عمل جراحی سینه ضرر دارد؟ شیردهی پس از عمل جراحی کوچک کردن سینه.

خطرات و عوارض عمل كوچك كردن سينه

مهم است بدانید که هر عمل جراحی می تواند خطرات و عوارضی داشته باشد. جراحی پلاستیک بر روی افراد سالم انجام می شود، بنابراین احتمال بروز خطر و عوارض بسیار کم است. دکتر کامران کاویانی فر با ارائه اطلاعات جامع، داشتن تاریخچه پزشکی کامل از شما (از جمله داروهای مصرفی، هر گونه مشکل در جراحی های قبلی، آلرژی، و غیره) و با اعمال روش های حرفه ای اطمینان حاصل می کند که خطرات و عوارض عمل كوچك كردن سينه به حداقل کاهش می یابند.

هرساله تعداد زیادی جراحی کوچک کردن سینه با موفقیت توسط دکتر کامران کاویانی فر انجام می شود. احتمال بروز عوارض ناشی از این جراحی خوشبختانه بسیار نادر است.

شما می توانید با خواندن دقیق دستورالعمل هایی که قبل از جراحی به شما داده می شود، احتمال بروز خطرات را کاهش دهید.

عوارض احتمالی جراحی کوچک کردن سینه:

  • هماتوما (لخته خون زیر پوست که از بین میرود)
  • واکنش منفی به آرام بخش
  • خونریزی
  • عفونت
  • تغییر در حساسیت
  • ایجاد زخم های دائمی
  • آسیب به ساختارهای زیرین
  • نتیجه ی ظاهری نامطلوب.

همانطور که گفته شد عوارض عمل كوچك كردن سينه با مراجعه به یک جراح متخصص و با تجربه بسیار کاهش خواهد یافت، بنابراین قبل از تصمیم به انجام عمل کوچک کردن سینه از انتخاب بهترین دکتر جراح پلاستیک اطمینان حاصل کنید.

شیردهی پس از عمل جراحی کوچک کردن سینه

عمل جراحی کوچک کردن سینه شامل از بین بردن برخی از غده های شیری است. جراح هنگام برداشتن بافت این غده، دقت بسیار زیادی می کند. با این وجود، در برخی موارد که نوک سینه به سمت بالا جابجا می شود، ممکن است به مجاری شیر متصل به نوک پستان آسیب برسد. در نتیجه، شیر دادن پس از کوچک کردن سینه ممکن است دشوار و حتی گاهی غیرممکن باشد.

عوارض عمل كوچك كردن سينه - شیردهی بعد از عمل

بیشتر بخوانید : لیفت سینه بدون جراحی

سیگار کشیدن بعد از عمل جراحی سینه

احتمال بروز عوارضی مانند اختلال در روند بهبودی و ترمیم پوست در بیمارانی که در زمان جراحی خود سیگار می کشند یا از دخانیات دیگر و مواد نیکوتین دار استفاده می کنند، بیشتر است.

در افرادی که سیگار نمی کشند اما در معرض دود سیگار هستند نیز احتمال چنین مشکلاتی افزایش می یابد. علاوه بر این، سیگار کشیدن می تواند روی بیهوشی اثر منفی بگذارد، و همچنین می تواند منجر به افزایش خطر خونریزی شود.

در افرادی که در معرض دود تنباکو یا محصولات حاوی نیکوتین نیستند، خطر ابتلا به چنین عوارضی کاهش می یابد. لازم است که حداقل 2 هفته قبل از عمل سیگار نکشید و این روند را تا بهبودی کامل ادامه دهید.

در مورد عمل کوچک کردن سینه در مشهد بیشتر بخوانید.

 


جهت مشاوره عمل کوچک کردن سینه با دکتر کامران کاویانی فر با شماره تلفن  تماس حاصل فرمایید.


دکتر کامران کاویانی فر
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراح بینی در مشهد و زیبایی صورت و بدن
عمل بینی در مشهدلیپوساکشن شکم و پهلوعمل پروتز سینه و باسن – لیفت صورت عمل بینی مشهد

شماره تلفن جراح پلاستیک مشهد - تلفن دکتر کاویانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.