مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

آنچه باید درباره تزريق چربي به سينه در مشهد بدانید!

تزريق چربي به سينه مشهد

آنچه باید درباره تزريق چربي به سينه در مشهد بدانید!

بازدیدها : 5553 بازدید

تزريق چربي به سينه مشهد . افزایش سایز سینه یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی بدن در مشهد می باشد. برخی از خانم ها به علت عدم رضایت از سایز و فرم سینه خود تصمیم به عمل جراحی زیبایی سینه می گیرند. روش تزریق چربی به سینه یکی از روش های غیر جراحی بزرگ کردن سینه می باشد. توجه داشته باشید بهترین روش افزایش سایز سینه، عمل پروتز سینه می باشد. اما برای انتخاب راحت تر بین این دو روش لازم است تا اطلاعاتی درباره هر دو روش جراحی بزرگ کردن سینه داشته باشید. در این مقاله با ما همراه باشید تا تا با روش تزريق چربي به سينه مشهد و نکات مهم آن آشنا شوید :

با توجه به اینکه بهترین روش افزایش سایز سینه استفاده از پروتز می باشد، تزریق چربی به سینه توسط دکتر کاویانی فر انجام نمی شود!

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره عمل پروتز سینه با ما تماس بگیرید :

 – 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

تزریق چربی به سینه چیست؟

در تزریق چربی به سینه تا حدود یک سایز اندازه سینه ها بزرگتر می شود. در این روش از چربی های خود فرد استفاده می شود. این چربی می تواند مربوط به چربی های شکم فرد، پهلو، ران و بازوها باشد. بنابراین در این روش چربی های شکم و پهلو نیز حذف شده و در نهایت ظاهر فرد نیز بهبود می یابد.

فردی که تصمیم دارد از روش تزریق چربی به سینه خود استفاده نماید، بایستی چربی کافی در زیر سطح پوست خود داشته باشد. تزريق چربي به سينه مشهد در اتاق عمل و تحت بیهوشی کامل انجام می شود. چربی های ساکشن شده از نواحی مختلف بدن پس از پالایش به زیر بافت سینه تزریق می شود.

بایستی توجه داشته باشید که افزایش سایز سینه با استفاده از این روش زیاد نبوده و به صورت کاملا طبیعی است. همچنین مقدار زیادی از چربی های تزریق شده جذب بدن خواهد شد.

تزريق چربي به سينه مشهد

 بیشتر بخوانید : در مورد عمل پروتز سینه بیشتر بدانید

مراحل انجام تزریق چربی به سینه

روش بزرگ کردن سینه به روش تزریق چربی دو مرحله دارد که در یک بار بیهوشی به طور همزمان انجام می شود. در مرحله اول با استفاده از روش لیپوماتیک و یا لیپولیز چربی های اضافی از نواحی موردنظر برداشته می شود. پس از تصفیه نمودن و جدا کردن آب و خون در مرحله دوم به زیر بافت سینه تزریق می شود. تزریق چربی به سینه بایستی با ظرافت خاصی انجام شود. در این روش جهت تزریق چربی چهار برش بسیار کوچک در زیر سینه ایجاد شده که این برش ها پس از بهبودی به سختی قابل مشاهده خواهند بود.

 بیشتر بخوانید : لیپوساکشن جهت انتقال چربی

چه افرادی کاندیدای انجام تزریق چربی به سینه هستند ؟

– خانم هایی که از سلامت جسمانی کاملی برخوردار هستند.
– خانم هایی که باردار بوده اند و دوران شیردهی را پشت سر گذاشته اند و بعد از آن حجم سینه خود را از دست داده اند، کاندیداهای خوبی برای عمل باشند زیرا بافت سینه آنها با بارداری گسترش یافته است.
– به طور مشابه ، زنانی که ایمپلنت سینه خود را برداشته اند ، ممکن است نامزدهای خوبی برای تزریق چربی سینه باشند. چون سینه های آنها توسط پروتز قبلی گسترش یافته است و پذیرش تزریق چربی راحت تر خواهد بود.
– خانم هایی که دارای شکم بزرگ و سینه های کوچک هستند، کاندیداهای خوبی برای بزرگ کردن سینه با انتقال چربی هستند.
– خانم ها با سینه های نامتقارن یا “افتادگی” در سینه، کاندیداهای تزریق چربی به سینه هستند. توسط این روش می توان سینه ای که کوچکتر است به حجم سایز سینه دیگر رساند.

معایب استفاده از تزریق چربی در سینه

– فرد باید دارای چربی اضافی به مقدار کافی در دیگر نقاط بدن خود باشد.

– افزایش سایز سینه تنها تا یک سایز امکان پذیر است و نتیجه نهایی خیلی محسوس نیست.

– فرم دهی سینه به زیبایی زمانی که از پروتز سینه استفاده می شود نخواهد بود.

– نتیجه حاصل بستگی به دقت و تجربه دکتر متخصص جراح پلاستیک دارد.

– پس از گذشت چند ماه و مشهود شدن نتیجه نهایی ممکن است شاهد عدم تقارن باشیم.

– اگر پس از مشخص شدن نتیجه نهایی سایز دو سینه با هم متفاوت باشد نیاز به جراحی های بعدی نیز می باشد.

هزینه تزریق چربی به سینه مشهد

هزینه تزریق چربی به سینه بستگی به حجم انتقال چربی، هزینه بیمارستان، اتاق عمل، هزینه آزمایش های قبل عمل و دستمزد جراح دارد. دستمزد جراح بستگی به تجربه و تخصص وی، روشی که جهت انتقال چربی استفاده می کند و نیز موقعیت جغرافیایی او دارد.

روش تزریق چربی به سینه توسط دکتر کاویانی انجام نشده و به شما نیز توصیه نمی شود. جهت اطلاعات بیشتر برای بهترین روش بزرگ کردن سایز سینه با شماره تلفن تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.