مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

هر آنچه باید درباره عمل لیفت سینه بدانید

لیفت سینه در مشهد

هر آنچه باید درباره عمل لیفت سینه بدانید

بازدیدها : 7881 بازدید

اگر تصمیم به عمل لیفت سینه در مشهد دارید ابتدا 11 نکته بسیار مهم زیر را بخوانید. بالا بردن سينه هاي افتاده با عمل چگونه انجام می شود؟ مراقبت های قبل از عمل لیفت سینه ، درد عمل لیفت سینه، مراحل عمل بالا کشیدن سینه، عوارض و خطرات عمل لیفت سینه، مدت زمان ماندگاری لیفت سینه، سن مناسب عمل لیفت سینه را در این مطلب می خوانیم.

 

1- عمل لیفت سینه چیست ؟

عمل لیفت سینه که به نام ماستوپکسی نیز شناخته می شود، با از بین بردن پوست اضافی و سفت کردن بافت سینه، سینه های افتاده را بالا می برد و سبب تغییر شکل و کانتورینگ آنها می شود.

آمارهای جدید انجمن جراحان پلاستیک در آمریکا نشان می دهد که از سال 2000، درخواست برای جراحی لیفت سینه 70٪ افزایش داشته است .

گاهي اوقات آئرولا (هاله قهوه ای رنگ اطراف نوک سینه) به مرور زمان بزرگ مي شود و می توان با عمل لیفت سینه در مشهد آن را نیز کاهش داد.

لیفت سینه می تواند ظاهر شما را با داشتن سینه های بالا رفته و سفت شده، جوان تر نشان دهد. سینه ها اغلب با گذشت زمان تغییر می کنند و شکل و استحکام جوانی خود را از دست می دهند. این تغییرات و از بین رفتن خاصیت ارتجاعی پوست می تواند ناشی از موارد زیر باشد:

بارداری
شیر دهی
تغییرات وزن
افزایش سن
وراثت

عمل لیفت سینه در مشهد - انواع مدل سینه - بالا بردن سینه افتاده

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

2- مراقبت های قبل از عمل لیفت سینه چیست؟

قبل از عمل، جراح از شما می خواهد كه از مصرف برخی داروها خودداری كنید. این داروها معمولا شامل داروهای آسپرین است که خون شما را رقیق می کند. اگر سیگاری هستید، باید حدود چهار هفته قبل از عمل خود سیگارکشیدن را متوقف کنید. سیگار کشیدن می تواند در توانایی بدن شما در بهبودی بعد از عمل اختلال ایجاد کند. در نتیجه می تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در ترمیم زخم ها مانند از بین رفتن نوک پستان یا پوست پستان شود.

 

3- لیفت سینه چقدر دردناک است؟

احتمالا در اطراف برش ها کمی احساس درد خواهید داشت که برای چند ماه قرمز یا صورتی رنگ خواهد بود. بی حسی در ناحیه نوک سینه ها ،آرئولا و پوست شما ممکن است حدود شش هفته ادامه داشته باشد. در چند روز اول بعد از لیفت پستان، طبق توصیه پزشک، داروهای ضد درد مصرف کنید. از فشار آوردن به سینه ها، خم شدن و بلند کردن اجسام خودداری کنید.

 

4- مراحل عمل لیفت سینه در مشهد

روش انجام لیفت سینه در مشهد

جراحان با استفاده از چند روش مختلف، لیفت سینه را انجام می دهند. اینکه پزشک جراح شما از کدام تکنیک استفاده می کند به اندازه و شکل سینه های شما و میزان لیفت مورد نیاز بستگی دارد.

به طور کلی ، عمل جراحی لیفت سینه در مشهد شامل این مراحل است:

1- شما در حالت ایستاده قرار گرفته و جراح وضعیت جدید سینه و نوک پستان ها را روی بدن شما علامت گذاری می کند.

2- تحت بیهوشی عمومی قرار می گیرید.

3- جراح برشی را در اطراف آئرولا ایجاد می کند. برش معمولاً از قسمت جلوی پستان شما، از قسمت زیر آئرولا تا چین سینه گسترش می یابد. همچنین ممکن است در طرفین آئرولا نیز امتداد یابد.

4- جراح سینه های شما را بالا برده و تغییر شکل می دهد.

5- پس از آن ، جراح آئرولا شما را به وضعیت صحیح روی شکل جدید پستان منتقل می کند، همچنین ممکن است سایز آن را نیز کاهش دهد.

6- جراح پوست های اضافی را از بین می برد تا به سینه های شما ظاهری صاف تر و محکم تر بدهد.

7- سرانجام ، جراح برش ها را با بخیه، چسب پوست یا نوار جراحی می بندد. جراحان معمولاً سعی می کنند برش هایی را در قسمت هایی از پستان ایجاد کنند که کمتر دیده می شوند.

لیفت سینه در مشهد

بیشتر بخوانید : لیفت سینه بدون جراحی

5- آیا در عمل لیفت سینه احتیاج به پروتز سینه نیز می باشد؟

در لیفت سینه به هیچ وجه نیاز به پروتز سینه نمی باشد. در عمل لیفت سینه جراح برای بالا بردن و سفت شدن پستان ها، بافت سینه را دستکاری می کند.

شما ممکن است تصمیم بگیرید همزمان با لیفت سینه ، پروتز سینه نیز انجام دهید. یک پروتز سینه می تواند اندازه سینه های شما را افزایش دهد. به دلایل ایمنی، برخی از جراحان این دو عمل را بصورت همزمان انجام نمی دهند. در این صورت، ابتدا عمل لیفت سینه انجام می شود، سپس پس از چند ماه عمل پروتز سینه انجام می شود. این “مرحله بندی” برای جلوگیری از از بین رفتن یا نکروز شدن نوک پستان است.

 

6- عوارض و خطرات عمل لیفت سینه

مانند هر عمل جراحی دیگری، لیفت پستان می تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. این خطرات و عوارض احتمالی شامل موارد زیر می باشد:

خون ریزی
عفونت
جمع شدن خون یا مایعات در سینه ها، که ممکن است نیاز به تخلیه داشته باشد
زخم – برخی از آنها می تواند دردناک باشد
از دست دادن احساس در نوک پستان، که ممکن است موقتی باشد
ایجاد سینه های نامتقارن
لخته شدن خون
نیاز به یک عمل جراحی دیگر
از بین رفتن برخی یا همه نوک پستان و آئرولا (بسیار نادر)

اطمینان حاصل کنید که قبل از عمل در مورد تمام خطرات احتمالی با جراح خود صحبت می کنید.

 

در صورت مشاهده عوارض زیر پس از عمل جراحی، فوراً با پزشک خود تماس بگیرید:

سینه های شما قرمز است و در هنگام لمس احساس گرما می کنید
تب بیش از 101 درجه فارنهایت
درد قفسه سینه دارید یا در تنفس مشکل دارید

با مراجعه به بهترین جراح لیفت سینه در مشهد ، خطرات و عوارض احتمالی عمل لیفت سینه را به صفر برسانید.

بیشتر بخوانید : عمل لیفت ران در مشهد

7- حداقل سن برای عمل لیفت سینه چقدر است؟

18 سال . معمولاً توصیه می شود برای عمل جراحی زیبایی سینه بیماران ، 18 سال سن داشته باشند. بحث این است که ممکن است سینه ها هنوز در حال رشد باشند و اگر جراحی خیلی زود انجام شود، ممکن است در اثر رشد سینه ها در آینده، فرد به عمل جراحی بیشتری نیز نیاز داشته باشد.

 

8- لیفت سینه چقدر ماندگاری دارد؟

پاسخ دقیقی نمی توان داد چون بستگی به شرایط فرد دارد. برای برخی از بیماران، جراحی لیفت سینه برای 10 تا 15 سال می تواند مؤثر باشد، اما بیماران زیادی هستند که بسیار طولانی تر از این مدت از نتایج عمل خود راضی هستند. واقعیت این است که همه چیز به عوامل خاصی بستگی دارد که منحصر به فرد شماست.

 

9- آیا می توانید نوک پستان های خود را بعد از عمل لیفت سینه احساس کنید؟

تغییرات احساس نوک پستان بعد از بزرگ کردن سینه و یا لیفت آن بسیار متداول است، اما خبر خوب این است که به طور معمول برطرف می شود.کم شدن احساس نوک سینه یا احساس بیشتر از حد معمول، امری رایج است. در بیشتر خانم ها احساس طبیعی نوک پستان طی چند ماه از جراحی بر می گردد. خیلی به ندرت ممکن است اتفاق بیافتد که احساس نوک پستان برنگردد.

 

10- آیا لازم است بعد از عمل لیفت سینه از گن استفاده کنید؟

بله. شما به مدت 6 هفته نیاز به پوشیدن سوتین یا گن طبی مخصوص بدون فنر دارید، یا تا مدت زمانی که پزشکتان بگوید اجازه پوشیدن سوتین معمولی را ندارید. شما می توانید برای دوش گرفتن سوتین طبی خود را درآورده و کمی به خود استراحت دهید، اما بایستی بلافاصله پس از خشک نمودن خود، مجددا آن را ببندید.

 

11- هزینه لیفت سینه در مشهد چقدر است؟

بطور کلی هزینه جراحی لیفت سینه بسته به تخصص و تجربه جراح، نوع روش جراحی موردنیاز، هزینه بیمارستان و آزمایش های قبل از عمل متغیر خواهد بود.

هزینه دقیق عمل لیفت سینه در مشهد توسط دکتر کاویانی فر، در جلسه مشاوره به اطلاع شما می رسد و می توانید جهت اطلاع از قیمت ها با مطب تماس حاصل فرمایید.

12- آیا بیمه هزینه لیفت سینه را پوشش خواهد داد؟

بیشتر عمل های زیبایی لیفت سینه جزو جراحی های زیبایی محسوب می شوند. شرکت های بیمه درمانی معمولاً آنها را تحت پوشش قرار نمی دهند مگر اینکه به عنوان بخشی از بازسازی ماستکتومی انجام شوند. می توانید قبل از عمل لیفت سینه با شرکت بیمه درمانی خود مشورت کنید تا درمورد هزینه هایی که باید پرداخت کنید آگاه شوید.

منابع : healthline , plasticsurgery.org , hkbsurgery.com , beautologie.com , mayoclinic.org

جهت تعیین وقت مشاوره و معاینه با دکتر کامران کاویانی فر با شماره تلفن – 09018191885 تماس حاصل نموده یا به صورت آنلاین رزرو نوبت مشاوره خود را ثبت نمایید.

تصاویر عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر را در اینستاگرام ببینید : dr.kamran.kavianifar@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.