مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

عمل بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی؟

عمل بینی طبیعی در مشهد

عمل بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی؟

بازدیدها : 7783 بازدید

امروزه عمل بینی یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است، افرادی که تصمیم دارند عمل زیبایی بینی انجام دهند چه مرد و چه زن قبل از انجام این عمل درباره بینی دلخواه خود نظرات مختلفی دارند، برخی عمل بینی طبیعی در مشهد را می پسندند و برخی فانتزی و برخی دیگر عمل بینی نیمه فانتزی. اما از بین این مدل های بینی کدامیک بهتر است؟ انتخاب عمل بینی طبیعی بهتر است یا فانتزی و اصلا فرق بین این عمل ها در چیست و چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ با مطالعه مطلب زیر به خوبی با عمل های بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی آشنا خواهید شد. اگر این مطلب را مطالعه کردید و سوالات بیشتری درباره عمل بینی در مشهد در ذهن خود داشتید حتما در قسمت دیدگاه مطرح نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

عمل بینی طبیعی در مشهد - بینی طبیعی بهتره یا نیمه فانتزی

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

چرا جراحی بینی طبیعی را انتخاب می کنید؟

جراحی پلاستیک در بین تخصص های پزشکی بسیار خاص است زیرا به هنر و مهارت فنی نیز نیاز دارد و هیچ دو عمل جراحی زیبایی بینی دقیقاً یکسان نیستند. شما و دوستتان ممکن است برای عمل زیبایی بینی به یک جراح پلاستیک مراجعه کنید ولی هر یک از شما نتایج مختلفی کسب کنید زیرا هر یک از شما چهره ای منحصر به خود دارد.

یک بینی بسیار باریک ممکن است برای شخصی که دارای چهره ای باریک و چانه ای کوچک است، خارق العاده به نظر برسد، اما همین مدل بینی برای فردی که دارای پیشانی بلند و چانه ای قوی است کاملا نامتناسب به نظر برسد.

تجزیه و تحلیل صورت قبل از عمل

رمز دستیابی به بینی مناسب برای صورت شما اطمینان از متعادل بودن و متناسب بودن آن با بقیه اجزای صورت شماست. برای درک کامل تغییراتی که بهترین نتیجه را برای چهره شما دارد، جراح پلاستیک شما باید تجزیه و تحلیل عمیقی از صورت شما را انجام دهد که این معاینه ممکن است شامل اجزای ظاهری بینی، از جمله دیواره بینی، قوز بینی، قسمت های جانبی، نوک و زاویه بینی  و همچنین اجزای داخلی بینی از جمله توربین ها، سپتوم، مخاط و سوراخ های بینی باشد.

سپس جراح پلاستیک شما خصوصیات فیزیکی بینی شما مانند غدد چربی، قدرت غضروف، نوع و ضخامت پوست را در نظر می گیرد. سرانجام، برای اطمینان از دستیابی به نتایج طبیعی، جراح بقیه ویژگی های صورت، از جمله چانه، دهان، چشم ها، پیشانی و گونه های شما را نیز ارزیابی می کند.

این تجزیه و تحلیل جامع، همراه با مشاوره در مورد اهداف و انتظارات شما از نتیجه عمل، روند کلی و برنامه ریزی درمانی را مشخص می کند.

عمل بینی طبیعی در مشهد

در عمل بینی طبیعی تمام نواقص بینی اصلاح می شود. اگر نوک بینی افتاده باشد این افتادگی بر طرف می شود، قوز بینی در بینی های به اصطلاح عقابی رفع می گردد و در بینی های پهن از پهنای بینی کم می شود. ولی این تغییرات به گونه ای طبیعی انجام می شود که شاید دیگران که شما را از قبل نمی شناختند متوجه نشوند که شما بینی خود را عمل کرده اید.
این نوع عمل بینی بخصوص در بین آقایان بسیار رواج داشته و با توجه به حفظ ویژگی های مردانه صورت آقایان عمل بینی طبیعی بسیار اهمیت می یابد.

امروزه بر عکس گذشته اکثر افراد حتی خانم ها خواهان انجام عمل بینی کاملا طبیعی اما زیبا هستند. بینی که با دیگر اجزای صورت کاملا متناسب باشد.

عکس عمل بینی طبیعی در مشهد - قبل و بعد عمل بینی گوشتی در مشهد

قبل و بعد عمل بینی طبیعی در مشهد - دکتر کاویانی فر

جهت مشاهده هزینه عمل بینی طبیعی در مشهد کلیک کنید : عمل بینی در مشهد و هزینه ها

عمل بینی فانتزی

بر خلاف عمل بینی طبیعی که نتیجه آن کاملا طبیعی بوده و در آن تنها نقص های بینی اصلاح می شود در عمل بینی فانتزی کاملا مشخص است که فرد بینی خود را عمل کرده است.

طرفداران این نوع عمل بینی بیشتر دختر خانم های جوان هستند. در عمل بینی فانتزی که به آن بینی عروسکی نیز گفته می شود اندازه بینی نسبت به عمل بینی طبیعی بسیار کوچک تر می باشد. نوک بینی عروسکی یا فانتزی سر بالاتر بوده و قوس روی بینی بیشتر است. برخی به این نوع بینی مدل خوکی نیز می گویند.

بیماران در خارج از کشور معمولا دوست ندارند که عمل بینی آنها مشخص باشد ولی در ایران اکثر افرادی که عمل بینی انجام می دهند خواهان این هستند که تغییرات محسوسی در صورتشان ایجاد شود و برای آنها این نکته که این تغییرات اندک باشد اهمیت ندارد بلکه حتی خواهان مشخص شدن عمل بینی خود هستند.

افرادی که خواهان بینی نیمه فانتزی هستند بایستی بدانند که تا حدی باید به داشتن بینی فانتزی اصرار کنند که مشکلی برای تنفس و سلامتی شان ایجاد نشود. همانطور که می دانید اصلی ترین هدف عمل بینی حفظ سلامتی و تنفس راحت است. در غیر این صورت مجبور به انجام عمل های بعدی و ترمیمی خواهید بود. با توجه به ریسک بالاتر عمل بینی کاملا فانتزی، اکثر جراحان با تجربه این نوع بینی را قبول ندارند و انجام نمی دهند.

همچنین اکثر افرادی که به انجام این عمل اصرار دارند حتی اگر مشکلی برای تنفسشان ایجاد نشده باشد بعد از چند سال از مدل بینی خود خسته شده و به عمل های ترمیمی تن می دهند.

عکس بینی عملی زیبا - عمل بینی در مشهد

بیشتر بخوانید : ترمیم بینی بدون جراحی

بینی نیمه فانتزی

بینی نیمه فانتزی حالتی بین بینی طبیعی و بینی فانتزی می باشد نه آنقدر طبیعی است که مشخص نباشد عمل انجام داده اید و نه آنقدر فانتزی که به صورت عروسکی خوانده شود بلکه مابین این دو حالت است. این نوع عمل بینی طرفداران بیشتری نسبت به بینی فانتزی دارد.

تغییراتی که در عمل بینی فانتزی انجام می شود در این عمل نیز انجام می شود ولی با شدت کمتر و به صورت خفیف تر. در عمل بینی نیمه فانتزی اندکی نوک بینی سربالا می شود، قوس اندکی به بینی داده می شود و نتیجه عمل نیز در عین مشهود بودن بسیار زیبا و طبیعی است. به گونه ای که بینی با دیگر اجزای چهره نیز همخوانی دارد.

عمل بینی طبیعی در مشهد - عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی

تفاوت عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی چیست؟

در هر دو عمل بینی طبیعی و بینی نیمه فانتزی استانداردهای جراحی بینی کاملا رعایت شده است. بینی تا حدی کوچک شده و بر روی آن تغییرات اعمال شده است که نه تنها مشکل تنفسی برای فرد ایجاد نشود بلکه مشکلات تنفسی قبلی او نیز رفع گردد.

تفاوت بین عمل بینی طبیعی و نیمه فانتزی در این است که در عمل بینی طبیعی، بینی فرد نسبت به قبل زیباتر شده و نواقص آن بر طرف شده است اما این تغییرات به قدری طبیعی است که مشخص نیست که جراحی بینی انجام شده است.

ولی در عمل بینی نیمه فانتزی تغییرات اندکی بیشتر بوده و به گونه ای است که مشخص می شود عمل جراحی انجام شده و نتیجه این عمل باعث ایجاد تغییرات بیشتری در چهره فرد می شود.

افرادی که چهره شان مقداری بیشتر تغییر کند و از طرفی به تنفسشان لطمه ای وارد نشود می توانند این نوع عمل را انتخاب کنند.

البته بایستی توجه داشته باشید که نتیجه عمل بینی بسته به گوشتی و استخوانی بودن بینی و نوع پوست فرد متفاوت است و نتیجه یک عمل بینی استخوانی با یک عمل بینی گوشتی قابل مقایسه نیست.

عمل بینی طبیعی در مشهد

فرم بینی بعد از عمل کی مشخص می شود؟

چگونه به یک نتیجه بینی زیبا و طبیعی برسیم

انتخاب بهترین جراح پلاستیک مهمترین گام برای دستیابی به یک بینی زیبای طبیعی است. در مرحله اول جراح عمل بینی شما باید دارای مدرک تخصص گوش و حلق و بینی و یا تخصص جراحی پلاستیک باشد. همچنین مجوزهای لازم جهت عمل جراحی زیبایی بینی را داشته باشد. علاوه بر این داشتن مهارت کافی، تجربه و سابقه جراح در انجام عمل های زیبایی بینی موفق نیز بسیار مهم است.

جراحی زیبایی بینی یکی از پیچیده ترین و دشوارترین جراحی های پلاستیک جهت دستیابی به نتایج زیبا و رضایت بخش است، بنابراین قبل از انتخاب جراح، تحقیقات خود را با دقت انجام دهید.

منبع : دکتر کامران کاویانی فر

اگر سوالات بیشتری درباره عمل بینی طبیعی در مشهد دارید و همچنین جهت اطلاع از هزینه ها و یا تعیین وقت مشاوره با دکتر کاویانی فر با شماره تلفن های – 09018191885 تماس بگیرید.

رزرو آنلاین نوبت مشاوره

تصاویر عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر را در اینستاگرام ببینید : dr.kamran.kavianifar@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.