مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

بهترین جراح بینی مشهد چه کسی است؟

بهترین جراح بینی مشهد

بهترین جراح بینی مشهد چه کسی است؟

بازدیدها : 11178 بازدید

بهترین جراح بینی مشهد کدام دکتر است؟ من مدل بینی نیمه فانتزی را می پسندم بهترین جراح بینی نیمه فانتزی چه کسی است؟ دوست دارم بینی من بعد از عمل طبیعی باشد بهترین جراح بینی طبیعی در مشهد را به من معرفی کنید. از کجا بدانم بهترین جراح بینی های گوشتی کدام دکتر است؟ بهترین جراحان بینی مشهد به من معرفی شده است اما کدام دکتر را انتخاب کنم ؟ از کجا بدانم که بهترین دکتر برای نوع بینی من کدام دکتر است؟ چه کار کنم تا ریسک عمل بینی من به حداقل برسد؟ برای نتیجه موفق عمل بینی چه عواملی مهم است؟ تعداد زیادی جراح عمل بینی در مشهد وجود دارد اما از بین تمام این دکترها بهترین جراح بینی مشهد کدام است؟ و سوالات بسیار دیگر …

اگر تصمیم به انجام عمل بینی دارید قطعا بیشتر این سوالات را از دیگران پرسیده اید. قطعا نگران هستید که اگر عمل بینی شما موفقیت آمیز نباشد دچار مشکلات بعدی خواهید شد. تجربه برخی از افراد درباره عوارضی که بعد از عمل بینی تجربه کرده اند مانند مشکلات تنفسی، عدم قرینگی بینی و … شما را در انجام عمل بینی دچار تردید کرده است.

اگر شما نیز در انتخاب بهترین جراح بینی مشهد و حتی موفقیت در عمل بینی خود دچار تردید هستید، این مطلب را حتما بخوانید .

عمل بینی در مشهد با بهترین جراح بینی مشهد - دکتر کامران کاویانی فر
تیم پزشکی دکتر کامران کاویانی فر در کلینیک گهرسا

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید :

 – 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

5 قدم اساسی در انتخاب بهترین جراح بینی مشهد

جهت انتخاب بهترین جراح بینی مشهد ، در ابتدا بایستی این 5 مرحله مهم را در نظر بگیرید :

قدم اول : آیا شما واجد شرایط عمل بینی هستید؟

قبل از اینکه بهترین جراح بینی مشهد را انتخاب کنید، باید بدانید که برای عمل زیبایی بینی کاندیدای مناسبی هستید یا خیر. بهترین کاندیداهای جراحی زیبایی بینی کسانی هستند که به دنبال بهبود ظاهر بینی خود هستند و نه داشتن یک بینی رویایی. اگر از نظر جسمی سالم هستید و از لحاظ روحی و روانی پایدار بوده و انتظارات واقع بینانه دارید، یک کاندیدای ایده آل عمل بینی هستید.

اگر نوجوان هستید زمان مناسبی برای عمل بینی نیست، زیرا در دوران بلوغ صورت دچار تغییرات می شود. بایستی صبر کنید تا از لحاظ ظاهری و البته از لحاظ عاطفی به بلوغ کافی برسید. بهترین سن عمل بینی برای خانم ها 17 سال به بعد و برای آقایان 18 سالگی به بعد است.

بسیاری از مراجعین فکر می کنند که عمل زیبایی بینی باعث افزایش اعتماد بنفس در آنها می شود، اما مهم است بدانید اگر دیدگاه ایده آل گر دارید جراحی زیبایی بینی به شما کمکی نخواهد کرد. چون بعد از عمل بینی باز هم به دنبال ایرادات دیگر صورت خود خواهید بود.

قبل از اینکه تصمیم به جراحی زیبایی بینی بگیرید، خوب فکر کنید و مطمئن شوید که انتظارات شما در مورد عمل بینی واقع بینانه است. برای دیدن نتایج واقعی بیماران، گالری عکس های قبل و بعد از عمل آنها را حتما ببینید.

بهترین جراح بینی مشهد
دکتر کامران کاویانی فر؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

قدم دوم : پیدا کردن جراحان زیبایی مشهد

جهت یافتن لیست جراحان زیبایی مشهد با سرچ کردن در اینترنت و همچنین پرس و جو از افراد می توانید به لیستی از جراحان عمل بینی مشهد دسترسی پیدا کنید. اما تنها یافتن اسامی پزشکان پایان کار نیست شما بایستی درمورد هر جراح تحقیق کرده و اطلاعات لازم و کافی را به دست آورید. شما باید تحقیقات لازم را انجام دهید تا بهترین جراح بینی مشهد را پیدا کنید.

قدم سوم : آشنایی با معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی مشهد

اطلاع از معیارهای انتخاب جراح بینی به شما کمک می کند تا در انتخاب بهترین جراح بینی مشهد موفق شوید. زمانی که مطمئن شوید با تحقیقات کافی و بر اساس معیارهای صحیح جراح بینی خود را انتخاب کرده اید بسیاری از نگرانی های شما از بین خواهد رفت. در زیر برخی از معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی آورده شده است:

1- دارای مجوزهای لازم

2- دارای بورد تخصصی و دانش و تجربه کافی؛ جراح انتخابی شما بایستی یا متخصص جراح پلاستیک و زیبایی باشد و یا متخصص گوش و حلق و بینی. هرچه تخصص جراح بیشتر باشد، فوق تخصص جراح پلاستیک و زیبایی، راحت تر می توانید به وی اطمینان کنید.

3- استفاده از تکنولوژی و متدهای جدید جراحی

4- بررسی سابقه جراح و اینکه چه تعداد عمل زیبایی بینی تاکنون انجام داده است

5- میزان موفقیت وی در عمل های جراحی

6- جراحی زیبایی بینی یکی از عمل های زیبایی معمول جراح انتخابی شما باشد، به دنبال جراحی باشید که به طور معمول عمل زیبایی بینی انجام می دهد، ترجیحاً چند بار در هفته.

7- مرکزی که پزشک در آن جراحی بینی شما را انجام می دهد از استانداردهای کافی برخوردار باشد.

8- مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل بیماران قبلی

9- اولویت قرار دادن سلامت فرد؛ بسیار مهم است که بعد از عمل بینی دچار مشکلات تنفسی نشوید.

10- صبور و با حوصله بودن جراح در برابر درخواست ها و نگرانی های بیمار

11- اگر بینی شما گوشتی است باید جراحی انتخاب کنید که در جراحی بینی گوشتی با تجربه و حرفه ای باشد.

بهترین جراح بینی مشهد
معیارهای انتخاب بهترین جراح بینی مشهد

قدم چهارم : انتخاب بهترین جراح بینی مشهد

وقتی به این مرحله می رسید، ممکن است انتخاب بهترین جراح بینی مشهد برای شما کمی دشوار و زمان بر باشد. بسیار مهم است متخصصی را انتخاب کنید که از دقت و مهارت لازم و کافی برخوردار باشد تا بینی شما را به بهترین شکل ممکن تغییر دهد.

پزشکی که انتخاب می کنید بایستی تمام معیارهای لازم بهترین جراح زیبایی بینی را داشته باشد. اگر دکتری به عنوان بهترین جراح بینی مشهد به شما معرفی می شود پس از بررسی رزومه پزشک، به گالری تصاویر سایت و یا پیج اینستاگرام وی مراجعه و به دنبال یافتن تصویر قبل و بعد بینی مشابه بینی خود باشید، اگر بینی شما گوشتی است این مورد اهمیت بیشتری می یابد زیرا عمل بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی نیازمند دقت و ظرافت کار بیشتری است.

همچنین اطلاعات بیشتر جراحان معمولا در قسمت درباره ما سایت آنها آورده شده است. دقت کنید جراحی را انتخاب کنید که آموزش دیده بوده و دارای تجربه کاری بالایی باشد. بینش هنری جراح باعث می شود دستیابی شما به نتیجه طبیعی و زیبا راحت تر شود.

در حال حاضر به علت شرایط بیماری کرونا، شاید مراجعه به مطب جراحان زیبایی برای دیدن بیماران و پرسیدن نظر آنها ناممکن باشد، اما به طور کلی مراجعه حضوری به مطب و بررسی رضایت مراجعه کنندگان نیز می تواند مفید باشد.

بهترین جراح بینی مشهد - عکس بعد از عمل بینی
عکس ارسالی مراجعه کننده عزیز بعد از عمل بینی

قدم پنجم : جلسه مشاوره با جراح عمل بینی

جلسه اول مشاوره با دکتر کامران کاویانی فر فرصت مناسبی برای پرسیدن سوالات و نگرانی ها است. داشتن یک ارتباط خوب با جراح به شما این امکان را می دهد که خواسته های خود را بیان کنید و جراح نیز از نیازهای شما باخبر شود. همچنین از مراحل عمل خود و مراقبت های قبل و بعد از عمل مطلع خواهید شد.

در طی جلسه مشاوره ، از شما پرسیده می شود که دوست دارید بینی شما چگونه باشد. برخی از افراد عمل بینی طبیعی را می پسندند و برخی دوست دارند بینی آنها به صورت نیمه فانتزی باشد، در هر صورت سلیقه ها مختلف است.

جراح ساختار بینی و صورت شما را ارزیابی می کند و سایر موارد زیبایی را با شما در میان می گذارد. به عنوان مثال، برخی از بیماران به دنبال ظاهر جوان تر هستند. روش های غیر تهاجمی مانند بوتاکس یا فیلر در کنار عمل بینی، می تواند به شما کمک کند تا ظاهر جوان تری داشته باشید.

جراح شما همچنین عواملی را که می تواند روی روش و نتایج عمل بینی شما تأثیر بگذارد توضیح می دهد. این عوامل شامل ساختار استخوان ها و غضروف های بینی، فرم صورت، ضخامت و کشش پوست، سن و انتظارات شما می باشد.

بهترین جراح بینی مشهد - دکتر کامران کاویانی فر
دکتر کامران کاویانی فر؛ فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

دیگر نکات در جلسه مشاوره با جراح

روش های مورد استفاده، گزینه های بیهوشی، محل انجام جراحی و هزینه های مربوطه در طی جلسه مشاوره به شما اطلاع داده می شود. بیشتر بیمه های درمانی هزینه های درمان زیبایی را پوشش نمی دهند، در صورتی ممکن است مشمول بیمه قرار گیرید که صرفا برای اهداف بازسازی یا اصلاح یک مشکل تنفسی عمل بینی را انجام می دهید. اگر می خواهید عمل سپتوپلاستی انجام دهید بایستی با شرکت بیمه خود قبل از عمل مشورت نمایید.

در جلسه مشاوره ، مهم است که جراح را از وضعیت پزشکی و سلامتی خود مطلع کنید. اگر قبلاً جراحی کرده اید یا از ناحیه بینی آسیب دیده اید، حتی اگر سال ها پیش بوده باشد، لازم است که پزشک خود را در جریان قرار دهید. همچنین در صورت داشتن آلرژی یا مشکلات تنفسی ، مصرف داروها ، ویتامین ها یا داروهای مخدر و سیگار کشیدن باید جراح خود را در جریان قرار دهید.

بیشتر بخوانید : قیمت عمل بینی در مشهد

درباره دکتر کامران کاویانی فر

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد است.

عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو انجمن بین المللی جراحی پلاستیک و زیبایی ISAPS می باشد.

ایشان از سال 1391 فعالیت خود را در زمینه جراحی زیبایی بینی، صورت و بدن متمرکز نموده و تاکنون بیش از 1000 عمل جراحی زیبایی موفق داشته است.

دکتر کامران کاویانی فر یکی از بهترین جراح بینی در مشهد می باشد که دارای مراجعین بسیار زیاد است که اکثر آنها از نتیجه عمل های خود راضی هستند.

بهترین جراح بینی مشهد

بهترین جراح بینی مشهد از بین جراحان زیبایی بینی مشهد
عمل بینی و لیفت اندوسکوپی ابرو به صورت همزمان

تخصص ها

ایشان علاوه بر جراحی بینی های گوشتی و استخوانی در دیگر جراحی های صورت و بدن نیز تبحر دارند :

  • – جراحی زیبایی گوش
  • – جراحی زیبایی چانه
  • – لیفت صورت،لیفت اندوسکوپیک ابرو
  • – جوانسازی صورت
  • – بلفاروپلاستی یا جراحی پلک
  • – جراحی زیبایی سینه، باسن، شکم، بازو، ران و … و لیپوساکشن و ابدومینوپلاستی

علاوه بر تخصص و تجربه دکتر کاویانی فر در عمل های زیبایی به خصوص در عمل زیبایی بینی، از دیگر ویژگی های ایشان می توان صداقت و اخلاق کاری را نام برد. سلامت بیمار در اولویت قرار دارد و حفظ سلامت بیمار اولین و مهمترین اصلی است که در عمل های زیبایی ایشان مورد توجه قرار می گیرد.

 

جهت مشاهده نمونه تصاویر قبل و بعد از عمل بینی به صفحات زیر مراجعه کنید :

1- گالری تصاویر عمل بینی 

2- اینستاگرام دکتر کاویانی فر

جلسات مشاوره، مطالب آموزشی و تصاویر قبل و بعد به صورت روزانه در اینستاگرام دکتر کاویانی فر قرار می گیرد.

منبع : دکتر کامران کاویانی فر

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، با تجربه ی چندین ساله و موفق در عمل زیبایی بینی 

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

 – 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

6 دیدگاه

  1. سلام‌خسته نباشید . هزینه عملیات سپتورینو پلاستی چقدر است ؟

    1. Author

      با سلام. لطفا جهت اطلاع از قیمت دقیق عمل سپتورینوپلاستی با شماره تلفن 09914472099 تماس حاصل فرمایید.

  2. سلام خسته نباشیدببخشیدهزینه عمل بینی استخوانی چقداست

    1. Author

      سلام، جهت اطلاع از هزینه عمل بینی به صفحه عمل بینی در مشهد مراجعه کنید و لیست قیمت های عمل بینی را مشاهده نمایید.

  3. سلام‌‌عمل‌‌بینی‌‌کوشتی‌‌هزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌چقدر‌‌است

    1. Author

      سلام لطفا با شماره تلفن های 09018191885 و 05137608434 تماس بگیرید. سوالات خود را می توانید در این صفحه از سایت مدویکا مطرح نمایید :
      مشاوره عمل بینی در مشهد

      در لینک فوق هر روز به سوالات شما عزیزان پاسخ داده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.