مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

فرم بینی بعد از عمل کی مشخص میشود؟+عكس قبل و بعد

فرم بینی بعد از عمل کی مشخص میشود

فرم بینی بعد از عمل کی مشخص میشود؟+عكس قبل و بعد

بازدیدها : 124008 بازدید

بعد از عمل جراحی بینی بیشترین سوالی که در ذهن بیماران وجود دارد این است که فرم بینی بعد از عمل کی مشخص میشود ؟ چند ماه طول می کشد تا شکل نهایی بینی بعد از عمل مشخص شود؟ تا چند وقت بعد از عمل بینی باید چسب زد؟ ماساژ بینی بعد از عمل چه تاثیری در نتیجه نهایی دارد؟

فرم اصلی بینی بعد از عمل ممکن است بعد از گذشت چندین ماه مشخص شود. بسته به نوع پوست و نوع بینی که گوشتی باشد یا استخوانی ممکن است 6 ماه تا یکسال زمان لازم باشد. نتیجه عمل در بیماران با پوست ضخیم و بینی گوشتی طولانی تر از دیگران خواهد بود. گاهی نیز فرم نهایی بینی بعد از عمل حتی پس از یکسال مشخص می شود.

بلافاصله بعد از عمل و در روزهای ابتدایی پس از باز کردن آتل ممکن است به علت وجود ورم بعد از عمل، بینی شما بزرگتر دیده شود. اما نگران نباشید چون این ورم و بزرگی بینی کاملا موقتی خواهد بود.

رعایت مراقبت های بعد از عمل بینی، چسب زدن و ماساژ بینی (توسط پزشک) بعد از عمل در تسریع بهبودی بینی بعد از عمل بسیار تاثیر گذار است.

معمولا زدن چسب بینی تا یک ماه بعد از عمل الزامی است. 

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

  09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

مراحل عمل بینی و مشخص شدن فرم بینی

در زیر تصاویر مراجعه کننده عزیز را قبل و بعد از عمل بینی و تغییرات بینی او را به مرور زمان مشاهده می کنید.

1- قبل از عمل بینی

فرم بینی بعد از عمل - تصاویر قبل از عمل بینی
تصاویر قبل از عمل بینی

پس از اینکه تصمیم شما برای انجام عمل بینی قطعی شد، عکس هایی از زوایای مختلف صورت شما گرفته می شود و برای بررسی ضایعات داخل بینی و در صورت داشتن انحراف بینی عکس سی تی اسکن نیز از شما خواسته می شود.

کلیک کنید : عمل بینی در مشهد + تصاویر جدید

2- اتاق عمل

فرم بینی بعد از عمل - عکس قبل از عمل بینی و تزریق فیلر لب و خط خنده
عکس قبل از عمل بینی و تزریق فیلر لب و خط خنده

قبل از عمل بینی و در اتاق عمل، شما فرصت خواهید داشت که با دکتر کامران کاویانی فر در مورد شکل بینی خود مجددا مشورت نمایید. خواسته ها و انتظارات خود را بیان نمایید. دکتر در صورت نیاز توضیحات بیشتری به شما خواهد داد. همچنین به شما کمک خواهد نمود تا از استرس شما کاسته شود.

3- بلافاصله بعد از عمل بینی

فرم بینی بعد از عمل - بلافاصله بعد از عمل بینی
بلافاصله بعد از عمل بینی و تزریق فیلر لب و خط خنده

بلافاصله بعد از عمل نتیجه قابل مشاهده است. اما نتیجه نهایی و فرم بینی بعد از عمل بسته به نوع آن که استخوانی است یا گوشتی، بعد از گذشت 6 ماه تا یک سال و حتی بیشتر، با رفع کامل ورم بینی مشخص خواهد شد.

 

4- یک هفته بعد از عمل بینی

فرم بینی بعد از عمل - یک هفته بعد از عمل و بلافاصله بعد از باز کردن آتل
یک هفته بعد از عمل و بلافاصله بعد از باز کردن آتل

یک هفته بعد از عمل زمان برداشتن آتل بینی است. ممکن است زمانی که آتل بینی شما برداشته می شود احساس کنید که بینی شما تغییر زیادی نکرده است. اما نگران نباشید به علت وجود ورم شدید بینی بعد از یک هفته ممکن است حتی بینی شما بزرگ تر به نظر برسد. در هفته اول بعد از عمل علائمی مانند کبودی های اطراف بینی و دور چشم، قرمزی چشم و افزایش ورم اطراف بینی کاملا طبیعی می باشد و به مرور زمان بهبود می یابد. استفاده از کمپرس سرد، عدم مصرف نمک و ادویه جات و مراقبت های بعد از عمل بینی جهت بهبود سریعتر این علائم لازم است. 

 

حتما بخوانید : بهترین راهکار برای کاهش انواع ورم بینی بعد از عمل + عکس و فیلم

 

5- دو هفته بعد از عمل بینی

15 روز بعد از عمل بینی - تعویض چسب بینی
15 روز بعد از عمل بینی – تعویض چسب بینی

همانطور که در تصویر مراجعه کننده عزیز مشاهده می کنید بعد از گذشت دو هفته از عمل بینی، کبودی های اطراف چشم ها و بینی کم کم بهبود یافته و از شدت ورم نیز کاسته شده است. پس از اینکه آتل بینی برداشته می شود بینی شما توسط دکتر چسب زده می شود. این چسب تا یک هفته روی بینی شما باقی می ماند و مجددا باید تعویض شود. بهتر است جهت تعویض چسب بینی برای بار اول به جراح مراجعه کنید. همچنین در صورت نیاز و بسته به نوع بینی شما ممکن است دکتر بینی شما را ماساژ نیز بدهد.

6- فرم بینی یک ماه بعد از عمل

فرم بینی بعد از عمل - عکس یک ماه بعد از عمل بینی
عکس یک ماه بعد از عمل بینی

یک ماه بعد از عمل بینی کبودی های زیر چشم و اطراف بینی به طور کامل از بین می رود.

تا یک ماه بعد از عمل بینی لازم است از چسب بینی استفاده کنید. چسب بینی علاوه بر اینکه از تورم بینی جلوگیری می کند، به عنوان علامتی است که به دیگران هشدار دهد که شما تازه بینی خود را عمل کرده اید.

مطلب مرتبط : چسب بینی بعد از عمل برای چیست ؟

7- دو ماه بعد از عمل بینی

فرم بینی بعد از عمل - دوماه بعد از عمل بینی
دوماه بعد از عمل بینی

پس از گذشت این مدت زمان کبودی ها به طور کامل برطرف شده و از شدت تورم تا حدود زیادی کاسته شده است. همچنین آثار بخیه های اطراف پره های بینی محو شده است. اما نتیجه نهایی فرم بینی بعد از عمل هنوز به طور کامل مشخص نیست و همانطور که گفته شد پس از 6 ماه تا یک سال شکل نهایی بینی بعد از عمل مشخص می شود. روند بهبودی همچنان ادامه خواهد داشت.

 

دو ماه بعد از عمل بینی
لبخند رضایت شما باعث افتخار ماست

دیگر عمل های زیبایی که توسط دکتر کامران کاویانی فر در مشهد انجام می شود شامل موارد زیر می باشد :

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.