مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

آیا می دانید ترمیم بینی گوشتی عمل شده چگونه است؟

ترمیم بینی گوشتی عمل شده

آیا می دانید ترمیم بینی گوشتی عمل شده چگونه است؟

بازدیدها : 6555 بازدید

آیا می دانید هزینه ترمیم بینی گوشتی عمل شده چقدر است؟ بهترین دکتر ترمیم بینی گوشتی در مشهد چه کسی است؟ چرا عمل بینی گوشتی سخت تر از عمل بینی استخوانی است؟ عمل ترمیم بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟ ترمیم بینی گوشتی بدون جراحی امکان پذیر است؟ برای بسیاری از افراد مهم است بنابراین قبل از انجام عمل بینی بهتر است از نوع بینی خود و هزینه عمل آگاهی یابید. این مطلب را درباره ترمیم بینی گوشتی عمل شده مطالعه نمایید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و هزینه عمل مجدد بینی (رویژن) با دکتر کامران کاویانی فر به مطلب قیمت عمل بینی در مشهد مراجعه کنید.

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

– 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

بینی گوشتی چیست؟

بینی گوشتی دارای پوستی ضخیم تر و غضروف بینی ضعیف تر می باشد. به عبارت دیگر به بینی با پوست ضخیم، بینی گوشتی گفته می شود.  نوک بینی گوشتی معمولا پهن و افتاده است. داشتن یک بینی گوشتی مشکلی در سلامتی فرد ایجاد نمی کند و تاثیری بر عملکرد بینی بویژه تنفس و بویایی ندارد. بنابراین عمل جراحی بینی گوشتی یک عمل جراحی زیبایی است که بدون اینکه تاثیری بر سلامتی شما داشته باشد باعث بهبود شکل ظاهری آن می شود. تغییر یک بینی با شکل غیر معمول به یک بینی متناسب با دیگر اجزای صورت می تواند سبب افزایش اعتماد بنفس فرد با بینی گوشتی شود.

علت عمل ترمیم بینی گوشتی چیست؟

عمل بینی گوشتی سخت تر از عمل بینی استخوانی است. لازم است تا جراح از تجربه و تبحر کافی در عمل بینی گوشتی برخوردار باشد. در صورت انتخاب عجولانه و عدم تحقیق کافی در انتخاب جراح و در نتیجه عدم رضایت از نتیجه عمل ممکن است مجبور به انجام جراحی ترمیم بینی گوشتی عمل شده شوید.

بزرگ بودن بینی بعد از عمل یا کوچک شدن بیش از حد بینی، بوجود آمدن مشکلات تنفسی، عدم تقارن بینی، کوچک و بزرگ بودن سوراخ های بینی، عدم رضایت از شکل و فرم نهایی بینی از جمله عواملی است که باعث می شود فرد برای بار دوم و یا حتی چندمین بار اقدام به عمل بینی مجدد کند. نکته مهم اینجاست که اگر از نتیجه عمل بینی گوشتی خود رضایت ندارید عجولانه تصمیم نگیرید. نتیجه نهایی بعد از عمل بینی گوشتی دیرتر از عمل بینی استخوانی مشخص می شود. فرم نهایی بینی گوشتی عمل شده معمولا یک تا دو سال زمان می برد تا مشخص شود. مخصوصا بلافاصله بعد از باز کردن آتل بینی گوشتی، ممکن است حتی بینی شما بزرگ تر به نظر برسد.

انتظارات واقعی داشته باشید، اگر با گذشت یک تا دو سال با دید منطقی و واقع گرایانه باز هم از نتیجه عمل بینی خود رضایت نداشتید در این صورت می توانید برای عمل بینی مجدد تصمیم گیری نمایید.

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد - عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی
عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی با نوک بینی افتاده در اتاق عمل

جراحی ترمیم بینی گوشتی عمل شده چگونه انجام می شود؟

جراحی ثانویه بینی سخت از جراحی اولیه بینی است. بنابراین با توجه به حساسیت بالای این عمل بهتر است جراحي با تجربه انتخاب کنید. عمل ترمیم بینی گوشتی هم به صورت باز و هم به صورت بسته قابل انجام است. بستگی به شدت مشکل بینی و صلاح دید جراح دارد. در عمل ترمیم بینی گوشتی عمل شده معمولا لازم است تا از غضروف برای شکل دهی مجدد بینی استفاده شود. اگر بینی غضروف کافی نداشته باشد لازم است که از پیوند غضروف گوش و یا غضروف دنده برای بینی استفاده شود.

در عمل ترمیم بینی لازم است تا تمام اقدامات و مراقبت های قبل و بعد از عمل را به دقت انجام دهید. قبل از عمل بینی در صورت نیاز به بیهوشی بایستی ناشتا باشید. عمل جراحی بین 1/5 تا 2 ساعت زمان می برد. بعد از عمل شما در همان روز مرخص می شوید و می توانید به خانه برگردید.

در عمل ترمیم بینی گوشتی مواردی از جمله افتادگی نوک بینی، قوز بینی باقی مانده که در عمل اولیه به خوبی رفع نشده است، سر بالا شدن بیش از حد بینی و یا فرو رفتگی روی پل بینی برطرف می شود.

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد یکی از با تجربه تربن و بهترین جراحان ترمیم بینی گوشتی مشهد می باشد. جهت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر درباره عمل مجدد بینی گوشتی با شماره تلفن  تماس حاصل فرمایید.

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد - عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی

بیشتر بخوانید : مراقبت های بعد عمل بینی گوشتی

ترمیم بینی گوشتی بدون جراحی امکان پذیر است؟

اگر ایرادات باقی مانده بعد از عمل بینی گوشتی بسیار جزئی باشد، می توان از روش های بدون جراحی بینی گوشتی استفاده نمود. به طور مثال باقی ماندن مقداری قوز روی بینی و یا فرو رفتگی جزئی با تزریق هیالورنیک اسید به طور موقتی قابل درمان است. یا در صورت وجود ورم یک طرفه بینی می توان از تزریق کورتون استفاده کرد. توجه داشته باشید که استفاده از هر یک از این روش ها بنا بر صلاح دید جراح بینی قابل انجام است. ماندگاری روش های ترمیم بینی گوشتی بدون جراحی حداکثر 6 ماه تا یک سال می باشد. با از بین رفتن اثر آن لازم است تا مجددا تکرار شود.

بیشتر بخوانید : عمل بینی بدون جراحی در مشهد

آیا عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است؟

خیر. اگرچه تغییرات بینی گوشتی کمتر از بینی استخوانی است ولی با تکنیک های جدید تقویت غضروف عمل بینی گوشتی برگشت ندارد. بعد از عمل بینی گوشتی ممکن است احساس کنید که بینی شما تغییری نکرده است اما این به علت تورم بعد از عمل بینی گوشتی است و به مرور زمان کاهش می یابد.برای مشاهده نتیجه نهایی عمل بینی گوشتی شاید لازم باشد که بیشتر از یکسال صبر کنید. دوره نقاهت عمل بینی گوشتی طولانی تر از عمل بینی استخوانی خواهد بود.

هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد - عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی
عکس قبل و بعد عمل بینی گوشتی
بیشتر بخوانید : فرم بینی بعد از عمل کی مشخص میشود

هزینه ترمیم بینی گوشتی در مشهد چقدر است ؟

با توجه به سخت تر بودن عمل ترمیم بینی گوشتی نسبت به عمل بینی اولیه هزینه عمل مجدد بیشتر است. هزینه دقیق عمل ترمیم بینی بعد از معاینه توسط جراح مشخص می شود. هزینه عمل بینی با توجه به دستمزد جراح، نوع بینی گوشتی یا استخوانی، هزینه های بیمارستان و آزمایش ها مشخص می گردد.

منبع : دکتر کامران کاویانی فر

اگر تصمیم به عمل بینی خود دارید و می خواهید اطلاعات بیشتری درباره نوع بینی خود داشته باشید با بهترین جراح بینی گوشتی در مشهد مشورت کنید تا قبل از انجام عمل بینی از نتیجه نهایی عمل جراحی خود آگاهی یابید.

شما عزیزان می توانید برای کسب مشاوره و اطلاعات بیشتر جهت عمل بینی گوشتی از طریق زیر اقدام نمایید:

شماره ی تماس:    و مشاوره رایگان واتساپ: 09018191885 

صفحه اینستاگرام دکتر کامران کاویانی فر 

لیست قیمت عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر

 بهترین دکتر ترمیم بینی گوشتی در مشهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.