مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

نکات مهمی که باید درباره عمل لیپوساکشن در مشهد بدانید

لیپوساکشن در مشهد با بهترین جراح لیپوساکشن مشهد

نکات مهمی که باید درباره عمل لیپوساکشن در مشهد بدانید

بازدیدها : 17031 بازدید

اگر تصمیم به انجام عمل لیپوساکشن در مشهد دارید یا به دنبال راهی برای لاغری هستید این مطلب را حتما بخوانید. سوالاتی که در این مقاله به آنها پاسخ می دهیم شامل موارد زیر است:

چرا جراحی لیپوساکشن را انتخاب کنیم؟ جراحی لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟ برداشتن چربی شکم بدون جراحی در مشهد چگونه انجام می شود؟ بهترین دکتر جراحی لاغری در مشهد کیست؟ هزینه عمل برداشتن چربی شکم در مشهد چقدر است؟ عمل جراحی ساعت شنی چگونه انجام می شود؟ مراقبت های قبل و بعد از لیپوساکشن چیست؟ پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشد و سوالات بیشتر خود را درباره عمل لیپوساکشن، در قسمت دیدگاه از دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی بپرسید.

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

بهترین روش لاغری برای افراد چاق چیست؟ حتما بخوانید : عمل معده در مشهد

چرا جراحی لیپوساکشن؟

زیبایی اندام در کنار زیبایی صورت برای بسیاری از افراد اهمیت دارد. تحقیقات نشان می دهد که زیبایی اندام یکی از عوامل مهم در داشتن اعتماد به نفس بالاست. بعضی از افراد با وزن بالا انواع رژیم های غذایی و فعالیت های ورزشی را جهت کاهش وزن و دستیابی به فرم دلخواه بدن امتحان کرده اند ولی قادر به کاهش سایز موضعی نبوده اند. همچنین افرادی هستند که می خواهند در کوتاه ترین زمان ممکن و با سریع ترین و بهترین روش به فرم ایده آل اندام خود برسند. داشتن اندامی مشابه ساعت شنی آرزوی افرادی است که از اضافه وزن رنج می برند.

مطمئن ترین و بهترین روش پیشنهادی به این افراد عمل لیپوساکشن می باشد. در عمل لیپوساکشن در طی یک جراحی تمامی چربی های اضافی بدن شما خارج می شود. می توان این چربی ها را به قسمت های دیگر بدن مانند باسن منتقل نمود. تزریق چربی های اضافه به باسن جهت فرم دهی و برجسته سازی آن استفاده می شود. در مواردی که بیمار نیاز به تزریق مجدد این چربی ها ندارد می توان این چربی های اضافی را خارج کرده و دور ریخت.

از جمله مناطق رایج جهت عمل لیپوساکشن می توان شکم، پهلو، کمر و پشت، بازو و ران و غبغب را نام برد. معمولا تحت یک عمل جراحی می توان ساکشن قسمت های مختلف بدن را انجام داد. البته بستگی به شرایط بیمار و نظر جراح دارد.

جراح لیپوساکشن مشهد - لیپوماتیک شکم مشهد

حتما بخوانید :  لیپوساکشن مشهد . اینستاگرام نمونه عمل های زیبایی : MEDVIKA.IR@

نکات مهم جراحی لیپوساکشن :

لیپوساکشن برای از بین بردن چربی هایی که با رژیم غذایی و ورزش از بین نرفته اند مناسب می باشد.

لیپوساکشن سریع ترین روش برای از بین بردن چربی هاست.

این عمل معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام می شود.

لیپوساکشن برای آقایان نیز انجام می شود و می توانند چربی های خود را تبدیل به سیکس پک کنند.

در بعضی از موارد در آقایان چربی های اضافی در سینه ها قرار دارد که می توان با لیپوساکشن و تحت عمل ژنیکوماستی آنها را حذف نمود.

لیپوساکشن دائمی می باشد. البته تا زمانی که دوباره افزایش وزن نداشته باشید.

اگر بعد از لیپوساکشن پوست شما شل و افتاده شود می توان آن پوست اضافی را حذف نمود.

رعایت نکات و مراقبت های قبل و بعد از لیپوساکشن جهت دستیابی به بهترین نتیجه بسیار مهم است.

مقداری کبودی و تورم بعد از عمل طبیعی بوده و به مرور زمان بعد از یک تا دو هفته فروکش خواهد کرد.

برای انجام لیپوساکشن حتما به یک فوق تخصص جراح پلاستیک با تجربه مراجعه کنید.

جراح لیپوساکشن مشهد - هزینه عمل لیپولیز شکم و پهلو
عمل جراحی شکم برای لاغری
بیشتر بخوانید : تزریق چربی به صورت در مشهد

چگونگی عمل لیپوساکشن در مشهد

عمل لیپوساکشن بدن معمولا تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. در بعضی موارد مانند ساکشن غبغب این عمل تحت بی حسی موضعی انجام می شود.اگر عمل شما تحت بی حسی موضعی انجام می شود و در حین عمل احساس درد داشتید حتما به جراح خود بگویید. عمل لیپوساکشن بسته به میزان حذف چربی ممکن است تا چند ساعت طول بکشد.

مراحل عمل لیپوساکشن در زیر به ترتیب آورده شده است :

مرحله 1 – بیهوشی

برای جلوگیری از احساس درد در طی عمل از داروهای بیهوشی استفاده می شود. عمل لیپوساکشن می تواند تحت بی حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی انجام شود. جراح متخصص بر اساس شرایط بیمار بهترین گزینه را انتخاب می کند.

مرحله 2 – برش

لیپوساکشن از طریق برش های کوچک و نامحسوس انجام می شود.

اندازه برش ها در بیشتر موارد می تواند از یک چهارم تا یک سوم اینچ باشد. برای به حداقل رساندن جای زخم، برش ها در چین های طبیعی یا مناطق پنهان قرار می گیرند. لیپوساکشن به تنهایی باعث ایجاد برش های بزرگ نمی شود، مگر اینکه با سایر روش ها مانند ابدومینوپلاستی یا لیفت سینه همراه شود.

مرحله 3- از بین بردن بافت چربی

در ابتدا برای کاهش خونریزی و کبودی بعد از عمل، محلول سرم استریل حاوی لیدوکایین رقیق به محل تحت درمان تزریق می شود. سپس یک لوله توخالی نازک یا کانولا از طریق برش ها وارد می شود. جراح با حرکت دادن کانولا به جلو و عقب، سلول های چربی را به صورت دستی از بین می برد. سپس چربی های جدا شده با استفاده از پمپ خلاء یا سرنگ متصل به کانولا تحت مکش از بدن خارج می شوند.

لیزر، اولتراسوند، فرکانس رادیویی یا سایر فن آوری ها ممکن است در این مرحله با هم ترکیب شوند تا حذف چربی ها آسان تر و کمتر تهاجمی باشد.

مرحله 4 – بستن برش

هنگامی که چربی های اضافی برداشته شد، جراح برش ها را با بخیه می بندد. در بسیاری از موارد، لوله های تخلیه موقت در زیر پوست و در محل برش ها قرار می گیرند تا مایعات اضافی را جمع کنند و خطر عفونت را به حداقل برسانند. در حدود یک هفته یا 10 روز بعد از جراحی، بخیه ها و درن ها برداشته می شوند. دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از بهترین جراحان عمل لیپوساکشن در مشهد می باشد.

لیپوساکشن در مشهد

بیشتر بخوانید : تزریق چربی به باسن در مشهد

عمل جراحی ساعت شنی چگونه است؟

بسیاری از خانم ها تمایل دارند اندامی مشابه ساعت شنی داشته باشند. یعنی داشتن کمر باریک و باسن برجسته و خوش فرم و در مواردی شامل سینه های برجسته و خوش فرم نیز می شود. افرادی که خواهان داشتن اندامی مشابه ساعت شنی هستند باید عمل پیکرتراشی توسط لیپوساکشن را انجام دهند.

در این عمل چربی های اضافی از ناحیه شکم، پهلو، کمر و پشت برداشته شده و به باسن تزریق می شود. اگر سینه ها کوچک باشد از پروتز سینه استفاده می شود. همچنین اگر فردی بخواهد باسنی بزرگ و برجسته داشته باشد بهتر است از پروتز باسن برای فرم دهی به باسن خود استفاده نماید.

لیپوساکشن انجام بدم یا جراحی معده؟

جراحی معده یا جراحی لاغری یک روش درمانی چاقی می باشد. اگر BMI شما بالا باشد احتمالا کاندیدای جراحی لاغری هستید. با عمل جراحی معده به روش های جراحی اسلیو معده و یا بای پس گاستریک در طول مدت زمان یک تا یک سال و نیم به وزن ایده آل خود خواهید رسید. اما روش لیپوساکشن صرفا یک عمل جراحی زیبایی می باشد. با توجه به اینکه چربی ها به صورت موضعی توسط لیپوساکشن از بین می روند پس در این روش شاهد کاهش وزن چندانی نخواهید بود.

لیپوساکشن معمولا برای افرادی انجام می شود که دارای وزن نرمال بوده و می خواهند قسمت هایی از بدن مانند شکم و پهلو فرم بهتری پیدا کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری درباره جراحی چاقی داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم مقاله جراحی عمل معده را بخوانید.

نکات مهم قبل از عمل لیپوساکشن

 قبل از عمل درباره انتظارات خود از عمل لیپوساکشن با جراح خود صحبت کنید.

در صورت داشتن بیماری خاص جراح خود را در جریان قرار دهید.

 استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین باید دو هفته قبل از جراحی قطع شود زیرا احتمال خونریزی حین جراحی را افزایش می دهد.

 از بیمارانی که دارای کم خونی هستند خواسته می شود از قرص های آهن و مکمل استفاده کنند.

گرفتن تست کرونا در دوران پاندمی Covid-19 الزامی است.

شب قبل از عمل حتما استحمام کنید.

از به همراه داشتن زیورآلات در روز عمل خودداری کنید.

بیشتر بخوانید : عمل لیفت ران در مشهد

لیپوساکشن و درمان بیماری ها

لیپوساکشن ممکن است با اهداف زیبایی انجام می شود اما گاهی اوقات جنبه درمانی نیز دارد.

 لنفودما : یک بیماری مزمن یا طولانی مدت است که در آن مایعات اضافی به نام لنف در بافت ها جمع شده و باعث ایجاد تورم می شوند. این عمل معمولا برای پا و یا بازو استفاده می شود.

 ژنیکوماستی : تجمع چربی در سینه آقایان را می توان بوسیله لیپوساکشن برطرف کرد.

 سندرم لیپودیستروفی : نوعی بیماری است که چربی در بدن وجود ندارد و سبب ایجاد چروک در صورت و بدن فرد می شود که بوسیله تزریق چربی یا مواد دیگر آن ناحیه را بهبود می دهند.

 لیپوم : تومورهای خوش خیم از جنس چربی که بوسیله لیپوساکشن درمان می شوند.

بعد از عمل لیپوساکشن

 بیهوشی: افرادی که تحت بیهوشی عمومی قرار گرفته اند معمولا شب را در بیمارستان می گذرانند. کسانی که با بی حسی موضعی جراحی شده اند می توانند در همان روز از بیمارستان ترخیص شوند.

گن: بعد از جراحی استفاده از گن های پزشکی مخصوص الزامی است.

مسکن ها: پزشک برای شما داروهای مسکن تجویز می کند تا از درد و التهاب شما کم شود.

بخیه ها: مدتی پس از جراحی به جراح خود مراجعه می کنید و بخیه های شما کشیده می شود.

 کبودی: بعد از جراحی ناحیه ای که جراحی در آن صورت گرفته است دارای کبودی است.

بی حسی: ناحیه ای که در آن جراحی انجام شده است ممکن است تا مدتی دچار بی حسی شده باشد ولی بعد از 6 تا 8 هفته بعد از عمل این بی حسی از بین می رود.

هزینه عمل برداشتن چربی شکم

نتیجه جراحی لیپوساکشن

تا زمانی که التهاب های شما کم نشود نمی توانید روی نتیجه جراحی قضاوت کنید. فرایند کاهش تورم ها ممکن است تا چند ماه ادامه داشته باشد. برای حفظ و نگهداری اندام جدید خود بایستی رژیم غذایی خود را کنترل کنید. با انجام ورزش و دیگر مراقبت ها وزن خود را ثابت نگه دارید و نتیجه این جراحی را دائمی کنید.

هزینه لیپوساکشن در مشهد

نمیتوان برای این عمل هزینه مشخصی تعیین نمود زیرا این جراحی برای قسمت های مختلفی از بدن استفاده می شود. بسته به اینکه چه قسمت یا قسمت هایی از بدن تحت عمل لیپوساکشن قرار گرفته است هزینه عمل لیپوساکشن متفاوت خواهد بود. اینکه چه قسمت هایی از بدن شما نیاز به لیپوساکشن دارد بستگی به بدن شما و درخواست شما از پزشک برای ایجاد تغییرات دارد.

میزان چربی اضافی بدن بر هزینه لیپوساکشن تاثیر مستقیم دارد. تزریق کلاژن و یا عمل های جراحی دیگر که همراه با لیپوساکشن انجام می شود بر هزینه نهایی تاثیر گذار است.

دستمزد هر جراح با جراح دیگر بسته به تخصص، تجربه و توانایی ها نیز متفاوت است. هزینه عمل لیپوساکشن در مشهد بسته به عواملی که ذکر شد بین 2 تا 8 میلیون تومان می باشد. برای اطلاع از لیپوساکشن قسمت های مختلف بدن به لیست قیمت عمل های زیبایی دکتر کاویانی فر مراجعه کنید.

انتخاب بهترین جراح لیپوساکشن در مشهد

جراحی های مهم مانند لیپوساکشن نیازبه توانمندی بالای جراح انتخابی دارد. انتخاب یک جراح خوب با تجربه احتمال خطرات و عوارض عمل لیپوساکشن را تا حدود زیادی کاهش می دهد.

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد و عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو انجمن بین المللی جراحی پلاستیک و زیبایی ISAPS می باشد. عمل لیپوساکشن یکی از عمده عمل های جراحی زیبایی می باشد که توسط ایشان انجام می شود.

بهترین جراح لیپوساکشن در مشهد


جهت مشاوره و اطلاع از هزینه لیپوساکشن در مشهد با شماره 09018191885 تماس حاصل فرمایید.
دکتر کامران کاویانی فر ، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی – بهترین جراح لیپوساکشن در مشهد


خطرات و عوارض عمل لیپوساکشن

هر عمل جراحی ممکن است عوارضی در پی داشته باشد. خطرات حاصل از بیهوشی و یا عفونت برای همه عمل های جراحی وجود دارد.
عمل لیپوساکشن هم مانند همه جراحی ها ممکن است خطراتی داشته باشد، مانند :

کبودی شدید : پس از جراحی ممکن است بدن شما دچار کبودی در ناحیه جراحی شود.

التهاب و درد : درد و ناراحتی تا مدتی با شما خواهد بود. با استفاده از مسکن هایی که جراح برای شما تجویز کرده است قابل کنترل می باشد.

بی نظمی های کانتور : ممکن است پوست حالت پژمرده یا موج دار پیدا کند.

بی حسی : ناحیه آسیب دیده ممکن است تا مدتی بی حس باشد ولی این اتفاق موقتی است.

عفونت : اگر آنتی بیوتیک ها را به موقع مصرف کنید و یا به نکات بهداشتی بعد از عمل توجه نکنید ممکن است دچار عفونت شوید.

منابع : beverlyhillsplasticsurgery.com , plasticsurgery.org , dr.kamran kavianifar

 

4 دیدگاه

  1. سلام من عمل معده هم انجام میدین و چه مشکلاتی دارد

    1. با سلام جهت اطلاعات بیشتر درباره عمل معده برای لاغری به مقاله عمل معده مشهد در سایت مدویکا مراجعه کنید.

  2. سلام برا کسی که بیماری سرع داره بیهوشی خطر داره یانه

    1. سلام باید از دکتر متخصصتون نامه بگیرید که اجازه عمل بدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.