مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود ؟

زاویه سازی صورت در مشهد

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود ؟

بازدیدها : 10467 بازدید

زاویه سازی صورت در مشهد . زاویه سازی صورت چیست ؟ زاویه دارکردن صورت بدون جراحی چگونه است؟ زاویه سازی صورت چگونه انجام میشود ؟ هزینه زاویه سازی صورت در مشهد چقدر است؟ ماندگاری زاویه سازی فک چقدر است؟ زاویه دار کردن صورت با ژل چه عوارضی دارد؟ برای پاسخگویی به سوالات فوق تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

زاویه سازی صورت در مشهد - زاویه دار کردن صورت و فک

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

معرفی بهترین کلینیک زاویه سازی صورت در مشهد

زاویه سازی صورت چیست ؟

زاویه سازی صورت در مشهد جزو یکی از پرطرفدارترین روش های زیباسازی صورت است. داشتن یک زاویه فک تیز و برجسته هم در مردان و هم زنان جذاب به حساب می آید. زاویه سازی فک با استفاده از پرکننده ها می تواند تقارن و تعریف را به چهره شما اضافه کند، غبغب را پنهان کند و ویژگی های صورت شما را بهتر نشان دهد.

زاویه سازی صورت در مشهد برای افرادی انجام می شود که دارای استخوان فک ضعیف و خط فک نامشخص هستند. تزریق در سراسر حاشیه پایین فک انجام شده و خصوصیات زیبایی شناسی صورت را برجسته تر و قوی تر نشان می دهد.

چه افرادی می توانند زاویه سازی فک و صورت انجام دهند ؟

هرکسی که به طور کلی سالم است و می خواهد جذابیت چهره خود را با زاویه دهی به فک و تناسب فرم آن با صورت افزایش دهد، کاندیدای خوبی برای زاویه سازی صورت با فیلر می باشد.
اگر وضعیت پزشکی نامناسب دارید (از جمله اختلالات خونریزی) یا سیگار کشیدن ، ممکن است خطر عوارض بیشتری داشته باشید.

زاویه سازی صورت و فک در مشهد

بهترین فیلرها برای زاویه سازی فک و صورت

تجربه بالینی با مواد مختلف پرکننده نشان داده است که اسید هیالورونیک، اسید پلی L- لاکتیک و هیدروکسیلاپاتیت کلسیم گزینه های مناسبی برای کانتورینگ فک هستند.

اسید هیالورونیک (HA) یک ماده طبیعی است که به عنوان یک پرکننده پوستی کاربردهای زیادی دارد. ایمنی و کارآیی آن، آن را به گزینه ای محبوب برای تزریق جهت زاویه سازی فک و صورت تبدیل کرده است. برندهای پرفکتا و رئوفیل نیز از جمله بهترین برندهای های برجسته سازی صورت مبتنی بر اسیدهیالورونیک هستند.

اسید پلی- L- لاکتیک (Sculptra) یک ترکیب زیست سازگار است که توانایی تحریک تولید کلاژن طبیعی توسط بدن را دارد. ماندگاری آن نیز طولانی مدت است.

کلسیم هیدروکسیل آپاتیت (Radiesse) یکی دیگر از پر کننده های پوستی است که می تواند تولید کلاژن طبیعی بدن را تحریک کند. در کارآزمایی های بالینی ، کلسیم هیدروکسی آپاتیت نتایج حاصل از کانتورینگ فک عالی را ایجاد کرد.

آیا زاویه سازی فک به پنهان نمودن غبغب کمک می کند؟

چربی بیش از حد در ناحیه چانه و ساختار فک پایین در ایجاد غبغب نقش دارد. با انجام زاویه سازی فک و کاهش سستی پوست چانه، فیلرها می توانند به پنهان کردن غبغب کمک کنند.

زاویه سازی صورت در مشهد

زاویه سازی صورت در مشهد چگونه انجام می شود ؟

زاویه سازی صورت در مشهد با استفاده از پرکننده ها یک روش سرپایی ساده است که معمولاً کمتر از 30 دقیقه طول می کشد. شما ممکن است در همان روز که مشاوره اولیه را دریافت کرده اید زاویه سازی را نیز انجام دهید.

برای کاهش احساس درد، پزشک ابتدا در محلی که قرار است فیلر تزریق شود یک ماده بی حس کننده می زند. سپس از کانول یا سوزنی برای تزریق فیلر استفاده می کند و آن را در امتداد خط فک شما حرکت می دهند. ممکن است در طول جلسه درمانی نیاز به تزریق چندگانه داشته باشید.

هیچ نقاهتی بعد از عمل وجود ندارد و می توانید در همان روز به روال عادی زندگی خود برگردید.

مراقبت های بعد از زاویه سازی فک و صورت

ممکن است چند روز پس از انجام عمل، قرمزی، تورم و ناراحتی را در محل تزریق تجربه کنید.

مانند همه فیلرهای پوستی ، رعایت برخی اقدامات احتیاطی می تواند به رفع سریعتر عوارض جانبی کمک نموده و خطر عوارض را کاهش دهد:

به مدت 48 ساعت از مصرف الکل ، قرار گرفتن در معرض مستقیم آفتاب و فعالیت بدنی شدید خودداری کنید.

از لمس غیر ضروری محل درمان خودداری کنید.

برای کمک به تورم ، از کمپرس سرد استفاده کنید.

نتیجه زاویه سازی صورت

پرکننده های پوستی یک روش مؤثر و قابل اعتماد برای بزرگتر نمودن فک، کاهش ظاهر پوست شل شده و پنهان کردن پوست های مضاعف است. این عمل می تواند ویژگی های زنانه را در خانم ها برجسته کند و یک فک محکم و قوی در مردان ایجاد کند.
نتایج بلافاصله بعد از عمل قابل مشاهده می باشند اما مشاهده نتیجه نهایی ممکن است دو هفته طول بکشد.

زاویه سازی صورت در مشهد

چه مقدار فیلر برای زاویه سازی صورت لازم است؟

به طور معمول دو سی سی در هر طرف مورد نیاز است.

ماندگاری زاویه سازی صورت چقدر است؟

بین 12 تا 18 ماه

نتایج درمان های تقویت فک معمولاً بین 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد. به تدریج بدن مواد تزریق شده را جذب می کند و فک به ظاهر قبل از درمان خود باز می گردد.

بسیاری از بیماران برای داشتن ظاهر زیبای فک خود بصورت مکرر تزریق انجام می دهند. تزریق مجدد فیلر قبل از اینکه اثر تزریق قبلی به طور کامل از بین نرفته باشد بهتر است.

عوارض و خطرات زاویه سازی صورت با فیلر چیست؟

تزریق پرکننده پوستی در قسمت پایین صورت روشی نسبتاً بی خطر است. عوارض جانبی شایع ممکن است شامل موارد زیر باشد:

سرخی
تورم
کبودی
خونریزی جزئی

عوارض جدی تر نادر است و ممکن است شامل موارد زیر باشد:

عفونت ها
آسیب عصبی
آسیب پوست

قیمت زاویه سازی صورت در مشهد چقدر است؟

عوامل مختلفی برای تأیید هزینه نهایی زاویه سازی صورت در مشهد تاثیرگذار است. نوع و میزان پرکننده مورد استفاده (تعداد سرنگ مصرفی بر حسب سی سی) و همچنین تجربه پزشک و موقعیت جغرافیایی، همه نقش دارند.

بیشتر پرکننده های پوستی در سرنگ یا ویال های 1 سی سی (1 میلی لیتر) هستند، به جز Radiesse که در سرنگ های 1.5 سی سی قرار می گیرند.

منابع : bclinic ، dermcollective

اگر تصمیم به زاویه سازی صورت و فک دارید، جهت انجام تزریق فیلر توسط بهترین دکتر زاویه سازی صورت در مشهد می توانید به دکتر کامران کاویانی، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، با اطمینان خاطر مراجعه نمایید.

جهت تعیین وقت مشاوره و معاینه با دکتر کامران کاویانی با شماره تلفن – 09018191885 تماس حاصل نموده یا به صورت آنلاین رزرو نوبت مشاوره خود را ثبت نمایید.

تصاویر بیشتر را در اینستاگرام ببینید : dr.kamran.kavianifar@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.