مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

هر آنچه باید درباره رینوپلاستی بدانید

رینوپلاستی در مشهد

هر آنچه باید درباره رینوپلاستی بدانید

بازدیدها : 2040 بازدید

رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی يكی از عمل های زیبایی رایج در ایران می باشد و متقاضیان عمل زیبایی بینی روز به روز در حال افزایش می باشد. رینو به معنای بینی و پلاستی به معنای اصلاح یا زیبا کردن است. در حال حاضر ایران یکی از مراکز جراحی زیبایی بینی در دنیا می باشد. در عمل رینوپلاستی سایز، شکل، فرم و نواقص بینی از جمله قوز روی بینی اصلاح می گردد.

رینوپلاستی بر حسب سلیقه فرد و البته نوع پوست او به روش های عمل بینی طبیعی و فانتزی یا عروسکی امکان پذیر است. در هر صورت توصیه می شود جهت جلوگیری از مشکلات تنفسی و همچنین حفظ ظاهر طبیعی بینی از انجام عمل فانتزی خودداری شود. باریک کردن بیش از حد معمول بینی ممکن است موجب مشکلات تنفسی فرد و بسته شدن دریچه عبور هوا شود.

در هر صورت قبل از انجام رینوپلاستی در مشهد نوع پوست فرد از لحاظ ضخامت و کیفیت بایستی در جلسه مشاوره بررسی و مشخص شود. همچنین قبل از عمل عکس هایی از زوایای مختلف بینی گرفته می شود و نتایج پس از عمل بینی بر روی عکس های قبل از عمل توضیح داده خواهد شد.

پرسش و پاسخ درباره رینوپلاستی

جراحی بینی و رینوپلاستی در مشهد


راهنمای کامل عمل بینی در مشهد + عکس و فیلم و هزینه ها


مزایای رینوپلاستی چیست؟

خواب بهتر

هر روز بدن شما به 6 تا 8 ساعت خواب نیاز دارد. اما متاسفانه به دلیل وجود مشکل در ساختار بینی شما در خواب خروپف می کنید و این باعث کاهش کیفیت خواب شما خواهد شد. عمل زیبایی رینوپلاستی به رفع این مشکل به شما کمک می کند.

تنفس راحت تر

برای بعضی از افراد، نفس کشیدن عمیق از طریق بینی دشوار و یا حتی غیر ممکن است. این امر به دلیل انسداد در بینی، ناشی از یک سپتیک مفاصل است که دو حفره بینی را جدا می کند. جراح پلاستیک واجد شرایط و ماهر می تواند ساختار بینی شما را تغییر داده و اصلاح کند. به این ترتیب بیمار می تواند به طور عادی نفس بکشد.

بهبود عزت نفس

بینی شما نقطه کانونی چهره شما است. اگر بینی شما مشکل داشته باشد و شما به این قضیه آگاه باشید، دچار کمبود اعتماد به نفس می شوید. انجام عمل بینی می تواند ساده ترین راه برای افزایش اعتماد به نفس شما باشد و بهترین چهره را برای شما بسازد.

جراحی بینی گوشتی

چگونه برای عمل آماده می شوید؟

– باید ابتدا باید پزشکی که می خواهید به آن مراجعه کنید را پیدا کنید. تحقیقات لازم را انجام دهید و سابقه موفق عمل های زیبایی را بررسی کنید.

– آیا از مدل بینی هایی که او عمل کرده است راضی هستید؟

– آیا بیماران قبلی او از عمل و فرایند نهایی جراحی خود راضی هستند؟

تعیین وقت :

شما می توانید جهت تعیین وقت مشاوره با دکتر کاویانی فر با شماره “” تماس بگیرید و یا به آدرس “مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت” مراجعه کنید .

در اولین جلسه مشاوره، پزشک درباره انگیزه عمل بینی از شما سوال می کند. همچنین از شما درباره سابقه انسداد بینی یا جراحی یا هر نوع دارویی که مصرف می کنید سوالاتی می پرسد.

اگر شما دچار اختلال خونریزی نظیر هموفیلی هستید این عمل برای شما احتمالا ممکن نخواهد بود.

معاینه فیزیکی:

پزشک شما بینی شما را معاینه می کند. در صورت مشاهده انحراف داخلی و یا احتمال وجود مشکلات سینوس بینی، یک سری آزمایش های مخصوص برای شما خواهد نوشت. پس از دریافت نتایج آن درباره نتیجه عمل و نوع بینی به شما مشاوره خواهد داد.

در معاینه فیزیکی ضخامت پوست و قدرت غضروف های بینی شما تعیین می شود که می تواند بر نوع جراحی شما تاثیر گذار باشد.

در این فرایند پزشک متوجه خواهد شاید آیا رینوپلاستی در تنفس شما تاثیر خواهد گذاشت یا خیر؟ و میزان این تاثیرگذاری چقدر است؟

بهترین جراح بینی مشهد

عکس جراحی بینی:

شما هنگام مراجعه به پزشک می توانید درخواست کنید تا عکس ها و نمونه عمل های قبل را مشاهده کنید و به شما بگوید که بینی شما در انتها شبیه به کدام یک از عکس ها خواهد شد.

عمل بینی در مشهد

بحث درباره انتظارات شما:

در این جلسات مشاوره، شما می توانید انتظار خود از نتیجه جراحی بینی را با پزشک مطرح کنید.

درباره تصویر نهایی که از بینی خود انتظار دارید صحبت کنید. همچنین اگر در کنار جراحی بینی تمایل به عمل زیبایی دیگری مانند زاویه سازی یا پروتز چانه و یا هر خواسته دیگری دارید مطرح کنید. در صورت امکان پذیر بودن می توان در کنار عمل بینی مشکلات دیگر را نیز اصلاح نمود.

ارزان ترین جراح بینی مشهد

قبل از عمل جراحی بینی:

دو هفته قبل و بعد از جراحی از مصرف بعضی از داروها منع خواهید شد از جمله آسپرین و ایبوپروفن و … این دارو ها ممکن است خونریزی شما را افزایش دهند.

شما می توانید فقط داروهایی را مصرف کنید که جراح به شما اجازه می دهد. حتی از مصرف داروهای گیاهی و مکمل های بدون نسخه جلوگیری کنید.

اگر سیگاری هستید از مصرف آن خودداری کنید زیرا ممکن است پس عمل ایجاد عفونت کند.

در طول عمل جراحی رینوپلاستی

رینوپلاستی نیاز به بیهوشی دارد و انتخاب نوع بیهوشی به نظر پزشک بستگی دارد. اگر پزشک تشخیص دهد بینی شما نیاز به بیهوشی کامل دارد باید با بیهوشی کامل جراحی شوید در غیر این صورت ممکن است با بی حسی موضعی عمل انجام شود.

رینوپلاستی باز و بسته

جراحی شما ممکن است به صورت بسته انجام شود و نیاز به برش در خارج بینی وجود نداشته باشد. به این مدل از جراحی رینوپلاستی بسته گفته می شود. ولی گاهی ممکن است نوع بینی شما به گونه ای باشد که نیازمند برش خارجی باشد، به این مدل از جراحی رینوپلاستی باز گفته می شود.

جراحی بینی مشهد

بعد از جراحی رینوپلاستی

– پس از جراحی در هنگام خواب سر خود را بالاتر از سطح بدن قرار دهید تا بینی شما خونریزی نکند.

– به مدت 7 روز آتل روی بینی شما باقی می ماند. پس از یک هفته جهت برداشتن آتل و زدن چسب بینی به جراح خود مراجعه می کنید.

برای کاهش خونریزی و تورم پزشک از شما می خواهد تا از فعالیت های زیر تا چند هفته اجتناب کنید:

– اجتناب از فعالیت های ورزشی شدید مانند ایروبیک و پیاده روی سنگین

– فعالیتی که ممکن است باعث وارد آمدن ضربه به بینی شما شود.

– برای جلوگیری از یبوست، غذاهای با فیبر بالا مانند میوه ها و سبزیجات به شدت توصیه می شود.

– اجتناب از حرکات شدید صورت مانند خنده های طولانی و شدید

– اجتناب از مسواک زدن با سرعت زیاد

– اجتناب از پوشیدن لباس های تنگ مانند پیراهن و ژاکت که ممکن است برخورد جدی با بینی داشته باشند و به آن آسیب و فشار وارد کند.

– اجتناب از استفاده از عینک های آفتابی حداقل تا 4 هفته پس از عمل جراحی

– از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. نور بیش از حد خورشید باعث تغییر در رنگ بینی شما می شود.

دکتر کامران کاویانی

تفاوت رینوپلاستی و سپتوپلاستی چیست؟

رینوپلاستی برای تغییر شکل بینی انجام می شود و هدف از انجام آن زیبایی بینی است. البته گاهی این جراحی هم به منظور زیبایی و هم اصلاح سیستم تنفسی بینی انجام می شود. سپتوپلاستی نیز یک جراحی بینی است اما صرفا با هدف اصلاح سیستم تنفسی انجام می شود.

آیا رینوپلاستی نیاز به بستری شدن در بیمارستان دارد؟

تقریبا تمام کسانی که این جراحی را انجام می دهند می تواند همانند روز از بیمارستان ترخیص شوند. فقط در موارد نادر امکان یک شب بستری شدن در بیمارستان وجود دارد.

آیا این عمل بینی دارای ریسک است؟

رینوپلاستی هم مانند تمام جراحی ها دارای ریسک است. اما خوشبتانه ریسک این عمل بسیار اندک است. پزشک قبل از جراحی تمامی خطرات احتمالی را به شما خواهد گفت.

هزینه رینوپلاستی چقدر است؟

هزینه رینوپلاستی به عوامل مختلف بستگی دارد از جمله نوع بینی، نوع پوست، بیمارستانی که می خواهید در آن رینوپلاستی انجام دهید متفاوت است. جهت اطلاع از هزینه عمل بینی در مشهد اینجا کلیک کنید.

منابع : drkamrankawianirhinoplastynewyork ,mayoclinic

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.