مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

روش جراحی افتادگی پلک و نتیجه نهایی عمل

جراحی افتادگی پلک در مشهد

روش جراحی افتادگی پلک و نتیجه نهایی عمل

بازدیدها : 4825 بازدید

جراحی افتادگی پلک مادرزادی . جراحی پلک بالا و پایین چگونه انجام می شود؟ آیا جراحی پلک بالا به تنهایی کافی است؟ در جلسه مشاوره با دکتر کامران کاویانی فر چه مواردی مطرح می شود؟ مدت زمان جراحی پلک چقدر است؟ آیا با بیهوشی انجام می شود یا بی حسی موضعی؟ دوره نقاهت بعد از عمل پلک چقدر است و جهت تسریع در روند بهبودی چه کنیم؟ نتیجه نهایی عمل پلک چه زمانی مشخص می شود؟ آیا جای بخیه باقی می ماند؟ عوارض جراحی پلک چیست ؟ تاری دید بعد از عمل پلک.


جهت مشاوره و اطلاع از قیمت جراحی افتادگی پلک در مشهد با شماره  تماس حاصل فرمایید.
دکتر کامران کاویانی فر فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی – بهترین جراح افتادگی پلک مادرزادی


جراحی پلک چشم (بلفاروپلاستی):

به دلیل افزایش سن، ژنتیک، سبک زندگی، نوع پوست و ماهیچه های اطراف چشم افتادگی پلک ایجاد می شود. افتادگی پلک نه تنها می تواند روی بینایی شما تأثیر گذار باشد، بلکه می تواند چهره شما را پیرتر و خسته تر نیز جلوه دهد. این حالت زمانی تشدید می شود که پلک پایینی شما نیز دچار افتادگی شود و حالت کیسه ای در زیر چشم شما ایجاد شود.

با از بین بردن پوست اضافی، چربی و حتی گاهی بافت های عضلانی اطراف چشم، چهره شما سرزنده تر و با طراوت تر به نظر خواهد رسید. عمل پلک چشم (بلفاروپلاستی) یکی از رایج ترین عمل ها در جراحی زیبایی پلاستیک است.

تعداد بسیاری از عمل های جراحی پلک بالا و پایین در مشهد توسط دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، انجام می شود. در جلسه مشاوره جراحی افتادگی پلک در مشهد دکتر به شما می گوید چه نتیجه ای بدست خواهید آورد و آیا شما کاندیدای مناسبی برای این جراحی هستید یا خیر.

جراحی پلک در مشهد - عمل بلفاروپلاستی مشهد
جراحی پلک در مشهد توسط دکتر کاویانی فر
مطلب مرتبط » بهترین جراح پلاستیک مشهد

جراحی پلک بالا:

با افزایش سن فرد پوست شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود می کند. و به دلیل اینکه پوست اطراف چشم نازک تر است افتادگی پلک بالا مشهودتر است.

در جراحی پلک بالا جراح یک نوار کوچکی از پوست را برمی دارد. برای بسیاری از افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام این عمل کافی است. اما اگر افتادگی پلک بسیار شدید باشد لازم است مقداری از بافت چربی و ماهیچه ای نیز برداشته شود.

آیا جراحی پلک بالا به تنهایی کافی است؟

افتادگی پلک بالای چشم اغلب با شل شدن پلک پایین همراه است. به همین دلیل جراحی پلک های بالا به تنهایی ممکن است تعادل چهره شما را به هم زند، در چنین مواردی منطقی تر است که جراحی پلک بالا و پایین با هم انجام شود.

 جراحی پلک پایین:

با شل شدن پوست در پلک پایین چین های پوستی شروع به شکل گیری می کنند. این شل شدگی گاهی با تجمع بافت چربی در زیر چشم همراه است و باعث به وجود آمدن کیسه هایی در زیر چشم می شود. این کیسه ها شما را از آنچه واقعا هستید پیرتر و خسته تر نشان می دهد.

اگر این مسئله شما را آزار می دهد می توانید بلفاروپلاستی را به عنوان راه حلی برای این مشکل در نظر بگیرید. جراحی پلک پایین شامل برداشتن پوست اضافی و بافت های چربی می باشد. جراحی پلک نوعی جراحی سرپایی است بنابراین بهتر است با بی حسی موضعی انجام شود.

جلسه مشاوره جراحی افتادگی پلک مادرزادی با دکتر کامران کاویانی فر

مشاوره همیشه با پزشکی که مسئول عمل شما است صورت می گیرد. بنابراین به صورت مستقیم با دکتر کاویانی فر صحبت خواهید نمود. در طول مشاوره می توانید توضیح دهید که چه مشکلی از پلک شما را بیشتر آزار می دهد و همچنین تمایل به  انجام چه تغییراتی دارید. سپس توسط یک آینه درباره تغییراتی که قرار است ایجاد شود صحبت خواهید کرد. ایشان توسط آینه به شما نشان خواهد داد که نتیجه عمل به چه صورتی خواهد بود و چه انتظاری می توانید از عمل جراحی پلک داشته باشید.

پس از بررسی های لازم دکتر کاویانی فر مناسب ترین روش جراحی را به شما پیشنهاد داده و در مورد آن با شما صحبت می کند. همچنین در مورد دوره بهبودی و هرگونه خطر و عوارض ناشی از جراحی به شما توضیح داده خواهد شد. جراح عکس های قبل و بعد جراحی های بیماران قبلی را به شما نشان خواهد داد. در نهایت خلاصه ای از مشاوره به صورت یک برنامه درمانی ثبت شده و هزینه درمان مشخص می شود. هدف از مشاوره قبل از جراحی پلک، ارائه اطلاعاتی تا حد امکان جامع است تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید.

بیشتر بخوانید » فیلم مشاوره قبل از عمل بینی با دکتر کاویانی

جراحی افتادگی پلک در مشهد

بیشتر بخوانید » درباره عمل بینی در مشهد بیشتر بدانید

جای بخیه عمل پلک

جای بخیه عمل پلک نامرئی خواهد بود. این امر به این دلیل است که بخیه های پلک بالا زیر مژه ها زده می شوند. جراح تمام تلاش خود را می کند تا زخم ها تقریباً نامرئی باشند. لازم است بدانید که بهبود جای زخم یک تا یک سال و نیم زمان می برد تا کاملاً خوب شود. جای بخیه ها باید دور از نور خورشید باشد و باید کاملا از آنها مراقبت شود. در نهایت رد بخیه ها به خطوط بسیار نازک و تقریبا نامرئی تبدیل خواهد شد.

جای بخیه عمل پلک

خطرات و عوارض جراحی پلک چیست ؟

مهم است که بدانید که هر جراحی می تواند منجر به خطرات و عوارض شود. جراحی پلاستیک بر روی افراد سالم انجام می شود، بنابراین خطرات و احتمال بروز عوارض بسیار کم است. ما با ارائه اطلاعات جامع، داشتن یک تاریخچه پزشکی کامل (تاریخچه پرونده پزشکی شما از جمله: داروهای مصرفی، هر گونه مشکل در جراحی های  قبلی، آلرژی و غیره) و استفاده از روش های حرفه ای در جراحی، اطمینان داریم که این خطرات به حداقل ممکن کاهش پیدا می کند.

جراحی پلک هر ساله با موفقیت بسیار توسط دکتر کامران کاویانی فر انجام می شود. عوارض ناشی از این جراحی خوشبختانه بسیار نادر است. شما می توانید با خواندن دقیق دستورالعمل هایی که قبل از جراحی پلک به شما داده می شود، خطرات ممکن را کاهش دهید.

عوارض جراحی پلک چیست ؟

  • Haematoma (لخته خون زیر پوست که باید از بین برود)
  • واکنش نامطلوب به بیهوشی
  • خونریزی
  • عفونت
  • تغییر در میزان حساسیت
  • زخم های دائمی
  • آسیب خورن به بافت های زیرین
  • نتیجه نامطلوب

در مورد جراحی پلک در مشهد بیشتر بخوانید»

آدرس مطب دکتر کامران کاویانی فر : مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

تلفن های تماس :  –  09018191885

دکتر کامران کاویانی فر
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

جراح بینی در مشهد و زیبایی صورت و بدن
عمل بینی در مشهدلیپوساکشن شکم و پهلوعمل پروتز سینه و باسن – لیفت صورت عمل بینی مشهد

شماره تلفن جراح پلاستیک مشهد - تلفن دکتر کاویانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.