مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد ؟

رانندگی بعد عمل بینی - چند وقت بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد

بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد ؟

بازدیدها : 18570 بازدید

رانندگی بعد عمل بینی . بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد ؟ تا چند وقت بعد از عمل بینی نباید رانندگی کرد ؟

جراحی زیبایی بینی یکی از عمل های جراحی پلاستیک محبوب در حال حاضر است. با استفاده از جراحی زیبایی بینی، دکتر کاویانی فر، فوق تحصص جراح پلاستیک مشهد قادر است بینی شما را به گونه ای تغییر دهد که ظاهر طبیعی و ظرافت آن حفظ شود.

جراحی زیبایی بینی به بیمارانی که از شکل، اندازه یا سایر جزئیات بینی خود ناراضی هستند، اجازه می دهد تا با تغییراتی در ساختار بینی بدون تغییر در دیگر اجزای چهره ظاهر خود را بهبود دهند.

افراد ممکن است برای دستیابی به یک بینی بزرگتر، بینی کوچکتر، اصلاح قوز بینی، تغییر شکل نوک بینی، بهبود انحراف بینی و رفع برآمدگی های آن یا حتی برای اصلاح نقص های بینی در هنگام تولد عمل جراحی رینوپلاستی را انتخاب کنند.

پس از عمل جراحی بینی جهت دستیابی به بهترین نتیجه و سپری کردن دوران بهبودی بهتر است به توصیه های پزشک جراح خود به دقت عمل کنید. خیلی از افراد به دلیل مشغله های کاری شاید دوران بهبودی خود را نادیده بگیرند ولی رعایت نکات و مراقبت های بعد از عمل بینی بسیار مهم است. پاسخ به این پرسش که ایا بعد از عمل بینی می توان رانندگی کرد یا نه را در مطلب زیر می خوانیم :

دکتر کامران کاویانی فر، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در مشهد

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره عمل بینی با ما تماس بگیرید :

 09018191885

مشهد – بلوار فردوسی – بین ثمانه و مهدی – پلاک 189 – ساختمان پزشکان سلامت

آیا می توان بلافاصله بعد از عمل جراحی بینی تا منزل رانندگی کرد؟

بعد از انجام عمل جراحی رینوپلاستی قادر نخواهید بود خود به تنهایی تا خانه رانندگی کنید. از آنجا که احتمالاً بلافاصله بعد از عمل به دلیل اثرات بیهوشی احساس گیجی، تهوع و ناراحتی خواهید کرد ، توصیه می کنیم تا دو روز اول بعد از عمل جراحی زیبایی بینی، از فردی بخواهید تا از شما مراقبت کند. به احتمال زیاد برای یکی دو روز اول بعد از عمل احساس گیجی و عدم هوشیاری کامل خواهید داشت. در روزهای اول بعد از جراحی زیبایی بینی، بیماران باید تا حد امکان استراحت کنند.

رانندگی بعد عمل بینی - بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد

حتما ببینید : فیلم رانندگی بعد از عمل بینی 

چند روز بعد از عمل بینی میشه رانندگی کرد؟

اگر از داروهای مسکن و ضد درد استفاده نمی کنید، 2-3 روز بعد از عمل بینی می توانید رانندگی کنید. مطمئن شوید که تورم در اطراف چشم شما زیاد نباشد تا مانع دید شما شود چرا که تورم و کبودی تا دو هفته بعد از عمل ممکن است وجود داشته باشد و یا اینکه اگر از عینک برای رانندگی استفاده می کنید توجه داشته باشید که توصیه می شود تا یک ماه بعد از عمل بینی نباید از عینک استفاده کنید. در صورت ضرورت و به مدت کوتاه سعی کنید از نوع سبک آن در هنگام رانندگی استفاده نمایید و به گونه ای باشد که وزن عینک روی بینی نباشد.

همچنین بهتر است در صورت ضرورت و مسیرهای کوتاه رانندگی کنید. مطمئن شوید حالت تهوع ندارید. اگر بعد از سه روز از عمل بینی مطمئن نیستید که می توانید رانندگی کنید یا نه حتما با پزشک خود تماس گرفته و از او مشورت بگیرید.

توجه داشته باشید که جراحی زیبایی بینی یک عمل جراحی مهم در صورت شما است. پس از آن بدن شما برای بهبودی نیاز به زمان دارد. به طور کلی بعد از انجام عمل ، یک آتل ، بانداژ و بخیه بر روی بینی خود خواهید داشت. بنابرین اگر ضرورتی به رانندگی نیست از تاکسی تلفنی استفاده کنید یا از یک دوست بخواهید تا شما را برساند.

بیشتر بیماران برای بهبودی مناسب باید یک هفته از محل کار خود مرخصی بگیرند. رانندگی کردن برای شما ممنوع نیست اما توصیه می شود تا زمانی که دوران بهبودی را نگذرانده اید رانندگی نکنید.

چند روز بعد از عمل بینی می توان مسافرت کرد؟

به خودتان استراحت دهید.
عدم مسافرت بعد از عمل جراحی زیبایی بینی تصمیمی عاقلانه است. بهبودی بعد از جراحی زیبایی بینی تدریجی است، اما اگر آن را به درستی انجام دهید و از دستورات پزشک جراح خود پیروی کنید، نتایج می تواند باورنکردنی باشد. در مورد هرگونه نگرانی با دکتر کامران کاویانی مشورت بگیرید. اگر در صنعت هواپیمایی فعالیت می کنید به ما بگویید.

جراحان عمل زیبایی بینی، پاسخ تمامی پرسش های مورد نیاز شما را می دهند. بعد از گذشت دو هفته ، می توانید دوباره سفر کنید. اجازه دهید تا زخم های شما به خوبی بهبود یابد. در نهایت برای لذت بردن از بینی جدید خود و دستیابی به نتیجه دلخواه به توصیه های پزشک خود عمل کنید. فرم بینی بعد از عمل»

از آنجا که بینی برجسته ترین ویژگی صورت است، جراحی زیبایی بینی می تواند به تنهایی باعث تغییرات ایده الی در ظاهر چهره شود. به همین دلیل، بسیاری از بیماران پس از انجام جراحی زیبایی بینی احساس افزایش اعتماد بنفس می کنند.

شماره تلفن جراح پلاستیک مشهد - تلفن دکتر کاویانی

2 دیدگاه

  1. بهترین و مهربون ترین دکتر آقای کامران کاویانی فر موفق باشید
    من که از عمل بینیم پیش شما بینهایت راضی هستم
    و خوشحالم از اینکه شمارو انتخاب کردم آقای دکتر.

    1. Author

      با تشکر، موفق و پیروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.