مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

بهترین سن برای عمل بینی چه سنی است ؟

بهترین سن برای عمل بینی

بهترین سن برای عمل بینی چه سنی است ؟

بازدیدها : 1777 بازدید

بهترین سن برای عمل بینی

بهترین سن برای عمل بینی براي هر فردی متفاوت است و معمولا افراد در سنین بلوغ تمایل به جراحی بینی خود را دارند اما با توجه به رشد در این زمان بهتر است مدتی را منتظر باشند تا فرایند رشد متوقف شود بعد به جراحی بینی بپردازند بنابراین بهتراست بدانید که سن رشدبینی تا چه سنی است ؟ این سن برای دختران تا پایان 16 سالگی و آغاز 17 سالگی است و در پسران پایان 17 سالگی و آغاز 18 سالگی است .

بهترین سن برای عمل بینی

عمل بینی در مشهد و هر آنچه باید درباره آن بدانید

بلوغ و جراحی بینی

با وجود اینکه پس از این زمان بلوغ جسمی کامل می شود ولی یکی از مهم ترین عامل های دیگر بلوغ فکری فرد است . آیا فرد به بلوغ فکری رسیده است ؟ ممکن نیست که بعد از انجام این جراحی از انجام این عمل بینی پشیمان شود یا نه ؟ ممکن است جراحی بینی شما ، آن بینی آرمانی که به آن فکر می کنید تبدیل نشود ؟ پس باید آمادگی دریافت این عوارض ها و شاید ها و اما ها را داشته باشد !

جراحی زیبایی بینی در سنین بالا

و در سنین بالا جراحی بینی به یک چالش تبدیل می شود زیرا ممکن است پوست شروع به افتادن کند ولی این فرایند برای هر فرد متفاوت است به همین دلیل پس اتمام جراحی پوست خود را می کشند به طور کلی نوع پوست نقش اساسی در فرایند جراحی بینی دارد و رینوپلاستی برای 55 سال به بالا دارای چالش های خاص خود است ولی بهترین سن برای عمل بینی در افراد بالغ نکته ای مشخص شده ای نیست .

بهترین کاندید از بین نوجوانان برای جراحی بینی کیست ؟

قبل از جراحی باید بدانید که آیا کاندید جراحی هستید یا نه ؟ آیا در بهترین سن برای عمل بینی قرار دارید ؟  در درجه اول کاندید های نوجوان جراحی بینی کسانی هستند که در سلامت کامل روح و روان هستند و از جراحی خود نتایج واقعگرایانه داشته باشد . در صورتی که این واقعیت ها را پذیرفت میتواند با در نظر گرفتن این سه ویژگی جراحی را انجام دهد : انگیزه برای تغییرات در زندگی ، متوقف کردن فعالیت های خود در مدت مشخصی مانند مدرسه و کار و خانواده و توانایی پرداخت هزینه های جراحی بینی

 


جهت مشاوره و اطلاع از قیمت عمل بینی در مشهد با شماره  تماس حاصل فرمایید
دکتر کامران کاویانی فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و یکی از بهترین جراح بینی مشهد


مزایای جراحی بینی در نوجوانان

در سن پایین و نوجوانی هر فرد در حداکثر سلامت خود قرار دارد و پس از جراحی سریع تر از سایرین بهبود می یابد.

اگر ظاهر بینی شما مانع عدم رضایت شما از زندگی می شود با جراحی بینی میتوانید یک زندگی بهتر را تجربه کنید
اگر دچار مشکل تنفسی هستید باید هر چه سریع تر این جراحی را انجام دهید شما در این جراحی می توانید تصمیم بگیرید که آیا تمایل به تغییر شکل ظاهری آن هستید یا نه !
ممکن است با انجام این جراحی اعتماد به نفس پیدا کنید و به زندگی بازگردید و این اعتماد به نفس می تواند نقش موثری در آینده شما بگذارد.
انجام عمل بینی در نوجوانی می تواند به چهره نوجوان زیبایی بدهد و توازن به صورت وی بدهد و سایر اجزای صورت مانند لب ها و چشم و … هم زیباتر از سابق به نظر برسند.

بهترین سن برای عمل بینی

عمل بینی در 16 سالگی

دختران از 16 سالگی به بعد قانونا اجازه جراحی بینی را دارند و از این سن به بعد می تواند با تقبل شرایط کلی جراحی بینی این عمل را انجام دهند.

بهترین زمان برای عمل بینی چه فصلی است ؟

برای جراحی بینی فصل خاصی توصیه نمی شود ولی مطالب متعددی وجود دارد که با این مطلب که در فصل زمستان امکان سرماخوردگی زیاد است و در فصل بهار وجود آلرژی زیاد است و تابستان فصل گرمی برای جراحی بینی است، باید گفت که این مطالب هیچ منبع علمی ندارد و چیزی به عنوان فصل مناسب برای جراحی بینی وجود ندارد باید ولی اگر در هر فصلی آلرژی شما عود می شود توصیه آن است که در آن ماه جراحی بینی را انجام ندهید. و بهترین فصل برای شما در زمانیست که شما توانایی سپری کردن زمان زیادی را داشته باشید و در آن امکان کم کردن فعالیت های خود از جمله دانشگاه و کار را دارید.

 

اینستاگرام : kamran_kawiani@

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.