مشاهده و رزرو آنلاین نوبت ویزیت و مشاوره پزشک

عمل بینی در مشهد و هزینه جراحی بینی با بهترین دکتر

هزینه و قیمت عمل بینی در مشهد با بهترین جراح بینی

عمل بینی در مشهد و هزینه جراحی بینی با بهترین دکتر

بازدیدها : 81772 بازدید

آیا شما هم تصمیم دارید عمل بینی در مشهد انجام دهید؟ برای یک عمل بینی موفق چه نکاتی را باید قبل از انجام عمل بینی در نظر بگیریم؟ آیا هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد با بینی استخوانی متفاوت است؟ در این مقاله سعی داریم به سوالات شما پاسخ دهیم و افرادی که تصمیم دارند عمل بینی در مشهد انجام دهند را راهنمایی کنیم تا اطلاعات بیشتری درباره هزینه عمل بینی در مشهد، روش انجام آن و مراحل عمل کسب کنند. همچنین با مشاهده تصاویر قبل و بعد عمل بینی و فیلم تجربه افرادی که اخیرا عمل بینی در مشهد انجام داده اند بتوانید تصمیم گیری راحت تری داشته باشند. 

جهت اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

  09153309311

لازم است که قبل از تصمیم گیری برای انجام عمل بینی اطلاع از هزینه و قیمت عمل بینی در مشهد داشته باشیم تا بتوانیم برای آن برنامه ریزی کنیم. به خاطر داشته باشید که تنها به علت پرداخت هزینه کمتر خود را به دست جراحان بی تجربه نسپارید. عمل بینی اگر توسط یک جراح با تجربه انجام نشود ممکن است باعث ایجاد مشکلات تنفسی برای فرد و در نتیجه پرداخت هزینه های بیشتر برای عمل بینی مجدد شود.

هر سوالی از دکتر کاویانی فر دارید در انتهای این مطلب و در قسمت دیدگاه بپرسید. 

 

بهترین جراح بینی مشهد

عمل بینی در دوران کرونا چگونه است ؟

در شرایط بیماری همه گیر کوید-19 تمامی امور از جمله عمل های جراحی تحت الشعاع قرار گرفته اند. در این شرایط عمل های جراحی از جمله عمل بینی بر اساس پروتکل های بهداشتی اعلام شده انجام می پذیرد. در ویدیو یک دقیقه ای زیر توضیحات دکتر کامران کاویانی فر را درباره شرایط عمل بینی و عمل های زیبایی در دوران شیوع کرونا حتما ببینید :

چرا عمل بینی در مشهد انجام دهیم؟

مشهد یکی از قطب های جراحی بینی ایران می باشد. افراد بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر جهت عمل بینی در مشهد مراجعه می کنند. حضور بهترین جراحان زیبایی بینی در مشهد، با تجربه و سابقه کار زیاد و نتایج موفقیت آمیز یکی از این دلایل می باشد. همچنین مراکز جراحی بینی در مشهد بسیار مجهز و پیشرفته می باشند. بنابراین ریسک خطرات احتمالی عمل جراحی تا میزان بسیار زیادی کاهش می یابد.

انتخاب بهترین جراح عمل بینی در مشهد

پیدا کردن بهترین جراح عمل بینی در مشهد و داشتن یک عمل بینی موفق کار چندان سختی نیست. کافی است قبل از تصمیم گیری سریع در انتخاب جراح به خوبی تحقیق کنید. جراح بینی که انتخاب می کنید باید دارای تخصص و مجوزهای لازم جهت انجام عمل بینی باشد. امروزه برخی از جراحان بدون داشتن مدارک و مجوزهای لازم دست به عمل بینی می زنند. بنابراین جراح خود را با دقت انتخاب کنید.

علاوه بر این بهتر است جراحی انتخاب کنید که تجربه و سابقه بالایی در عمل بینی داشته باشد. به خصوص اگر بینی شما گوشتی است به دلیل سخت تر بودن این عمل نسبت به عمل بینی استخوانی باید دکتری را انتخاب کنید که تجربه کافی در عمل بینی گوشتی داشته باشد. با مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل و همچنین بررسی رضایت بیماران قبلی می توانید راحت تر تصمیم گیری کنید. به شما پیشنهاد می کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله بهترین جراح بینی در مشهد را حتما بخوانید.

رضایت از عمل زیبایی بینی در مشهد

در ویدیو زیر مراجعه کننده عزیز درباره تجربه خود از عمل بینی با دکتر کامران کاویانی فر صحبت می کند، حتما ببینید : (تصویر تمام رخ ایشان در انتهای مطلب آورده شده است.)

روش های عمل بینی

عمل بینی در مشهد به دو روش جراحی بینی باز و بسته انجام می شود. در هر دو روش هدف از جراحی بینی برداشتن قوز بینی، کوچک کردن و یا بزرگ کردن بینی (در عمل های ترمیمی)، اصلاح انحراف بینی و کوچک کردن سوراخ های بینی پهن می باشد.

1- عمل جراحی بینی بسته

در روش جراحی بینی بسته، هیچ برشی روی پوست و بین دیواره دو سوراخ ایجاد نمی شود. بنابراین جراح به صورت مستقیم ساختار داخل بینی را نمی بیند. مزیت این روش نسبت به روش باز این است که رد بخیه در کناره های بینی مشاهده نمی شود. جراحی بینی بسته برای کسانی مناسب است که می خواهند تغییرات اندکی در اصلاح قوز بینی انجام دهند. جهت رفع این قوز سوهان کشی انجام می شود. در مقابل هشتاد درصد جراحی های بینی به روش باز انجام می شود که در آن جراح دسترسی کامل به ساختار بینی دارد. انتخاب روش عمل جراحی بینی بستگی به شرایط بیمار و تشخیص جراح دارد.

2- عمل جراحی بینی باز

در این روش پوست بین دو سوراخ کاملا برش داده می شود. پوست بینی به کمک وسیله ای از روی استخوان بینی به سمت بالا کشیده می شود. جراح در این روش به خوبی روی جراحی تسلط دارد. در روش عمل بینی باز نیز بر اساس دقت و ظرافت عمل جراح زیبایی میزان اثر باقیمانده از رد بخیه بسیار نامحسوس خواهد بود.

در ویدیوی زیر می توانید تفاوت بین جراحی بینی باز و بسته را ببینید:

 

نکته : انتخاب بهترین روش جراحی که برای بینی شما مناسب باشد را به دکتر جراح خود بسپارید.

مراحل عمل بینی در بیمارستان

مرحله اول : بعد از جلسه مشاوره و تصمیم گیری، تاریخ دقیق عمل بینی مشخص می شود. دو تا سه روز قبل از عمل لازم است آزمایش خون و تست کرونا از شما گرفته شود. همچنین در صورت داشتن انحراف بینی سی تی اسکن نیز الزامی است. در روز عمل بایستی جواب آزمایش های خود را همراه داشته باشید. اگر تست کرونای شما مثبت باشد تا زمان بهبودی کامل عمل بینی شما کنسل خواهد شد.

مرحله دوم :در روز عمل باید ناشتا باشید و 12 ساعت قبل از عمل از خوردن و آشامیدن خودداری کنید. در ابتدای ورود به مرکز جراحی تشکیل پرونده می دهید، لازم است مدارک لازم را همراه داشته باشید. برای خانم ها رضایت همسر و یا پدر لازم است. پس از تشکیل پرونده و پرداخت هزینه های بیمارستان، لباس های مخصوص اتاق عمل به شما داده می شود. پرستارانی که در مرکز حضور دارند به شما کمک خواهند نمود.

مرحله سوم :پس از اینکه نوبت عمل شما فرا رسید، پرستار شما را تا اتاق عمل همراهی خواهد نمود. دکتر و تیم پزشکی او در اتاق عمل حضور دارند. شما می توانید برای آخرین بار با جراح خود صحبت کرده و خواسته خود را از عمل بینی با وی در میان بگذارید.

مرحله چهارم :سپس با تزریق داروی بیهوشی، بیهوش خواهید شد. عمل بینی تحت بیهوشی کامل انجام می شود. عمل بینی بسته به نوع روش (بسته یا باز) و نوع بینی شما (گوشتی، استخوانی و ترمیمی) بین 1/5 تا 2 ساعت طول خواهد کشید. سپس به اتاق ریکاوری منتقل خواهید شد.

مرحله پنجم :پس از به هوش آمدن به بخش منتقل می شوید. عمل بینی به صورت سرپایی انجام می شود. بنابراین در اکثر موارد فرد در همان روز عمل از بیمارستان مرخص می شود و نیازی به یک شب ماندن در بیمارستان نمی باشد.

بهتر است یک نفر همراه شما باشد تا شما را تا منزل همراهی کند. به علت عوارض بیهوشی، داشتن مقداری سرگیجه بعد از عمل بینی طبیعی است. بنابراین از رانندگی بعد از عمل جدا خودداری کنید.

عمل بینی در مشهد - دکتر جراحی بینی مشهد در اتاق عمل
عمل بینی در مشهد توسط دکتر کامران کاویانی فر

فیلم برداشتن آتل بینی ؛ هفت روز بعد از عمل

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آتل بینی کی برداشته میشود؟ معمولا آتل بینی 7 روز بعد از عمل برداشته می شود. جهت برداشتن آتل بایستی به مطب مراجعه کنید. نحوه برداشتن آتل بینی را می توانید در ویدیو زیر ببینید. بیمار عزیزمون تحت عمل همزمان بلفاروپلاستی و عمل بینی قرار گرفته بودند. در این ویدیو می بینید که به سادگی آتل بینی و چسب های بخیه بلفاروپلاستی برداشته می شود. زمانی که برای برداشتن آتل مراجعه می کنید باید دوش گرفته و آتل به خوبی خیس خورده باشد تا برداشتن آن به آسانی انجام شود.

آیا استفاده از قالب کنترلی در عمل بینی تبلیغات است؟!

در ابتدا باید بگوییم این روش توسط دکتر کاویانی فر و بسیاری از دیگر جراحان با تجربه مشهد استفاده نمی شود. استفاده از قالب کنترلی و یا اسکن سه بعدی برای این است که بیمار قبل از عمل بینی بتوانند فرم بینی خود را بعد از عمل تصور کنند. در حقیقت بیمار بتواند نتیجه عمل بینی را تعیین کند. هدف از قالب کنترلی و تبلیغ آن این است، اما در واقعیت کاملا متفاوت است. زیرا در حین عمل بینی محدودیت هایی ممکن است وجود داشته باشد که جراح برای حفظ سلامتی بیمار و جلوگیری از ایجاد مشکلات تنفسی و بویایی شاید نتواند کاملا مطابق خواست بیمار بینی او را تغییر دهد.

همچنین نتیجه عمل بینی بلافاصله بعد از عمل مشخص نمی شود و احتیاج به گذر زمان دارد. برای اینکه بدانید بینی شما بعد از عمل چگونه خواهد شد می توانید تصاویر قبل و بعد عمل بینی مشابه بینی خود را بررسی کنید. البته باز هم در نظر داشته باشید که سلیقه افراد درباره انتخاب بینی طبیعی، فانتزی و نیمه فانتزی متفاوت است. همچنین نتیجه عمل بستگی به نوع پوست هر بیمار نیز دارد.

هزینه عمل بینی در بیمارستان دولتی در مقایسه با بیمارستان خصوصی

عمل بینی در بیمارستان یا کلینیک های خصوصی (مراکز جراحی محدود) امکان پذیر است.

در مراکز جراحی محدود همانطور که از اسم آن مشخص است تمام عمل های جراحی انجام نمی شود. تنها بخشی از عمل های جراحی در این مراکز انجام می شود که سنگین یا پیچیده نبوده و نیاز به بستری طولانی ندارد. برخی از عمل های زیبایی مانند جراحی بینی در این مراکز انجام می شود.

معمولا بعد از 6 ساعت از عمل بینی، فرد از کلینیک مرخص می شود. البته اگر دچار بیماری خاصی مانند مشکلات قلب و عروقی هستید بهتر است عمل زیبایی خود را در بیمارستان انجام دهید.

معمولا هزینه عمل بینی در بیمارستان بیشتر از مراکز جراحی محدود می باشد. اما اگر قرار است بخشی از هزینه عمل شما را بیمه پرداخت کند (عمل سپتورینوپلاستی) برای دریافت حق بیمه بایستی عمل خود را در بیمارستان انجام دهید.

معمولا بیمه ها هزینه عمل انحراف بینی یا پولیپ بینی را پرداخت می کنند ولی عمل های زیبایی مشمول بیمه نمی شوند.

هزینه ترمیم بینی در مقایسه با عمل بینی اولیه

همانند هر جراحی زیبایی دیگری در صورتی که عمل زیبایی بینی موفقیت آمیز نباشد و فرد از ظاهر بینی خود راضی نباشد یا اینکه مشکلات تنفسی برای او بوجود آمده باشد ممکن است نیاز به عمل ترمیمی بینی باشد. معمولا عمل ترمیمی بینی نسبت به عمل اولیه سخت تر می باشد. بنابراین هزینه عمل بینی ترمیمی نسبت به عمل اولیه بینی بیشتر است.
به طور مثال در صورتی که بینی بیش از حد کوچک شده باشد و یا اینکه دفورمه شده باشد نیازمند پیوند غضروف از گوش یا دنده است که قطعا این عمل هزینه بالاتری دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره عمل ترمیمی بینی بر روی  ترمیم بینی با غضروف دنده کلیک کنید.

البته بستگی به توافق بین شما و دکترتان دارد. اگر قرار است که عمل ترمیمی خود را با دکتری انجام دهید که عمل اولیه بینی شما را انجام داده است برخی از دکترها برای عمل ترمیمی بینی بیمار خود هزینه ای دریافت نمی کنند و تنها هزینه های بیمارستان یا کلینیک برعهده بیمار است.

عمل بینی در مشهد ترمیمی
عمل ترمیمی بینی توسط دکتر کامران کاویانی فر

کوچک کردن دائمی بینی بدون جراحی امکان پذیر نیست!

در سایت دکتر کاویانی فر مطالب زیادی درباره روش های کوچک کردن بینی از جمله پلکسر بینی، لیفت بینی با نخ، رینوپلاستی مایع، تزریق فیلر و … نوشته شده است. هدف از نوشتن این مطالب آگاهی رساندن به شما عزیزان است. اگر در یک جمع بندی بخواهیم خلاصه از این روش ها را بنویسیم، باید به شما بگوییم که روش غیر جراحی برای رسیدن به فرم دلخواه بینی و یا کوچک کردن بینی در حال حاضر وجود ندارد. از طرفی تمامی روش های غیر جراحی کوچک کردن بینی کاملا موقتی می باشد. روش های غیر جراحی عمل بینی معمولا برای اصلاح مشکلات جزئی بینی کاربرد دارد.

به طور مثال در صورتی که بعد از عمل بینی فرو رفتگی و یا برآمدگی خیلی جزئی بر روی پل بینی شما وجود دارد احتمالا نیازی به عمل بینی مجدد نیست. در این موارد می توان از تزریق فیلر برای رفع آن استفاده نمود. البته باز هم روشی موقتی بوده و نیاز به تکرار تزریق دارد.

 

مراقبت های بعد از عمل بینی

10 نکته از مهمترین مراقبت های بعد عمل بینی در زیر آورده شده است :

1- با توجه به اینکه بعد از عمل بینی تحت تاثیر داروی بیهوشی قرار دارید بهتر است یک نفر همراه شما باشد تا شما را به منزل برساند.

2- در یک ماه بعد از عمل بینی و به خصوص در یک هفته اول جهت کاهش ورم بینی مصرف نمک و ادویه را تا حد ممکن کاهش دهید.

3- مصرف آناناس و کرفس جهت کاهش تورم و کبودی ها به شدت توصیه می شود. به صورت آبمیوه همراه با پوره آن مصرف کنید.

4- از خندیدن، عطسه و سرفه و فین کردن به خصوص در یکی دو هفته اول خودداری کنید. در هنگام عطسه کردن با دهان باز عطسه کنید.

5- از پایین انداختن سر خودداری کنید.

6- دو تا سه ماه بعد عمل بینی از عینک استفاده نکنید. پس از این مدت نیز بایستی از یک عینک سبک استفاده کنید.

7- تا یک هفته بعد از عمل بینی رانندگی نکنید. بخصوص در یکی دو روز اول که تحت تاثیر داروی بیهوشی قرار دارید.

8- از انجام ورزش های سنگین یک تا دو ماه بعد از عمل خودداری کنید. پیاده روی سبک مانعی ندارد.

9- از مصرف نوشیدنی های الکلی و کشیدن سیگار دو هفته قبل از عمل و دو هفته بعد از عمل خودداری کنید.

10- در چند روز اول بعد از عمل از کمپرس سرد در اطراف بینی و چشم ها جهت کاهش ورم و کبودی ها استفاده کنید.

 

برای کاهش ورم بینی بعد از عمل مقاله راهکارهای فوق العاده کاهش ورم بینی بعد از عمل را حتما بخوانید.

 

پاسخ به 10 سوال رایج درباره عمل بینی در مشهد

امروزه عمل های جراحی زیبایی از جمله عمل بینی مشهد از پر طرفدارترین عمل های جراحی می باشند. بطور کلی جراحی بینی مشهد با دو هدف زیبایی و درمانی انجام می شود. در بسیاری از مواقع افرادی که برای مشکلات تنفسی و انحراف شدید بینی مراجعه می کنند خواهان عمل زیبایی بینی (رینوپلاستی) در کنار عمل اصلاح انحراف بینی (سپتوپلاستی) می باشند.

سوالاتی که در زیر به آنها پاسخ می دهیم از جمله سوالات رایجی هستند که بیماران قبل از عمل بینی می پرسند. قطعا یک یا تعدادی از آنها سوالات شما نیز می باشد. طبیعی است که قبل از عمل بینی نگرانی هایی درباره آن داشته باشید و سوالاتی در ذهن خود دارید که پاسخ صحیح آنها را تنها یک جراح زیبایی بینی می تواند به شما بدهد. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

1- عمل بینی انجام دهم یا نه؟

برخی از افراد که تصمیم به انجام عمل بینی دارند در نهایت دو دل هستند که عمل بینی انجام بدم یا نه. در یک زمان تصمیم قطعی می گیرند و در زمانی دیگر منصرف می شوند. اما همین افراد حتی اگر از انجام آن منصرف شوند مجددا بعد از چند سال دوباره تصمیم می گیرند عمل بینی انجام دهند. این افراد در طی مدتی هم که نشان می دهند از انجام عمل منصرف شده اند باز هم وقتی جلوی آینه قرار می گیرند به عمل بینی فکر می کنند. قرار گرفتن در دو راهی انجام دادن عمل بینی یا انجام ندادن آن سخت است. از طرفی فرد بر روی بینی خود بیشتر تمرکز می کند و این امر ممکن است اعتماد به نفس او را کاهش دهد.

اگر بینی شما به اندازه ای مشکل دارد که زندگی شما را تحت تاثیر خود قرار داده است بهتر است تصمیم خود را بگیرید. البته افرادی هستند که به دنبال ایرادات چهره خود می گردند، این افراد ممکن است بعد از انجام عمل بینی باز هم از ظاهر خود رضایت نداشته باشند. اگر شما فردی منطقی هستید جهت بهبود ظاهر بینی خود بهتر است حتما با یک جراح متعهد و مورد اعتماد مشورت کنید. یک جراح با تجربه و مورد اعتماد به شما خواهد گفت که انجام عمل بینی در زیباتر شدن چهره شما تاثیر گذار خواهد بود یا خیر.

2- چه مشکلاتی با جراحی بینی بر طرف می شود؟

برخی از مشکلات بینی به صورت ظاهری مشهود است. مانند کج بودن بینی و عدم تقارن، بزرگ بودن بینی، داشتن قوز روی پل بینی، نوک بینی پهن و گوشتی، بزرگ بودن سوراخ های بینی، نامتناسب بودن بینی در نمای نیم رخ، نا متناسب بودن بینی در نمای تمام رخ و مواردی از این قبیل. برخی دیگر از مشکلات بینی مربوط به ساختار درونی بینی و مشکلات تنفسی می شود که در جلسه مشاوره با پزشک و در صورت نیاز بعد از گرفتن عکس سیتی اسکن مشخص می شود. یک جراح زیبایی با تجربه در یک عمل جراحی، تمامی مشکلات بینی شما را به بهترین شکل ممکن بر طرف می کند.

قبل و بعد از عمل بینی استخوانی در مشهد
رفع افتادگی نوک بینی و قوز روی پل بینی

3- مشهدی هستم می توانم عمل بینی در تهران انجام دهم؟

شما می توانید در هر شهری دیگری عمل بینی انجام دهید. اما این کار در صورتی منطقی به نظر می رسد که در شهر خودتان دکتر جراح زیبایی بینی خوب وجود نداشته باشد و یا برای پرداخت هزینه ای کمتر به شهر دیگری بروید. اما امروزه مشهد یکی از بهترین مراکز جراحی بینی ایران می باشد. با کمی تحقیق و جستجو می توانید بهترین دکتر عمل بینی مشهد و با قیمت مناسب تر از تهران پیدا کنید. در نظر داشته باشید که اگر تصمیم دارید در شهر دیگری غیر از شهر خودتان عمل بینی انجام دهید لازم است به مدت هفت روز تا زمان باز کردن آتل در آن شهر بمانید. مگر اینکه فاصله آن شهر تا محل سکونت شما کوتاه باشد. همچنین اگر در شهر دیگری عمل بینی انجام دهید، در صورت نیاز به مراجعات بعد از عمل، رفت و آمد برای شما سخت خواهد بود.

4- برای عمل بینی مشهد به کدام دکتر مراجعه کنم؟

خوشبختانه امروزه دسترسی به اطلاعات هر دکتر آسان است. یکی از مهترین مواردی که در انتخاب دکتر عمل بینی باید در نظر بگیرید مشاهده تصاویر قبل و بعد از عمل بینی و بررسی تجربه و رضایت افرادی است که عمل بینی انجام داده اند. 

عمل بینی در مشهد با بهترین جراح بینی - دکتر کامران کاویانی فر
دکتر کامران کاویانی فر به همراه تیم جراحی

5- دختری 16 ساله هستم می توانم عمل بینی انجام دهم؟

معمولا بینی تا سن بلوغ همچنان رشد خواهد داشت. بهتر است زمانی عمل بینی انجام دهید که رشد بینی شما تکمیل شده باشد. معمولا برای خانم ها 17 سالگی و برای آقایان 18 سالگی مناسب است.

6- آیا هزینه عمل بینی گوشتی در مشهد با بینی استخوانی متفاوت است؟

به طور معمول هزینه عمل بینی گوشتی تفاوت چندانی با عمل بینی استخوانی ندارد. اما ممکن است به علت سخت تر بودن عمل بینی گوشتی و نیاز به دقت و تبحر بیشتر، هزینه عمل بینی گوشتی نسبت به بینی استخوانی بیشتر باشد. همچنین در صورت وجود پولیپ و انحراف هزینه عمل بینی افزایش می یابد.

به طور کلی فرم دهی بینی گوشتی به علت نوع و ضخامت پوست بینی نسبت به بینی استخوانی دشوارتر می باشد. هر چه عمل بینی سخت تر باشد احتمال افزایش هزینه عمل وجود دارد. اما این اختلاف هزینه معمولا زیاد نیست.

قبل و بعد از عمل بینی در مشهد - دکتر کاویانی فر
قبل و بعد از عمل بینی گوشتی، نیم رخ
عکس عمل بینی در مشهد - قبل و بعد عمل بینی گوشتی در مشهد
قبل و بعد عمل بینی گوشتی، تمام رخ

7- چرا برخی دکترهای عمل بینی هزینه بیشتری دریافت می کنند؟

هزینه عمل بینی در بین دکترهای مختلف متفاوت است. این تفاوت هزینه عمل بینی بستگی به تخصص و تجربه دکتر جراح بینی دارد. به طور مثال هزینه عمل فوق تخصص جراح پلاستیک در مقایسه با یک جراح عمومی و یا پروفسور گوش و حلق و بینی نسبت به جراح متخصص گوش و حلق و بینی قطعا بیشتر است.
قبل از انجام عمل بینی از تخصص دکتر خود مطمئن شوید. دکترهایی می توانند این عمل را انجام دهند که یا متخصص جراح پلاستیک و یا متخصص گوش و حلق و بینی باشند. از مراجعه به مطب پزشکان بدون مجوز جدا خودداری کنید.

امروزه بسیاری از دکترها بدون داشتن مدرک و تخصص کافی با پیشنهاد عمل با قیمت پایین و به طور مثال عمل بینی با هزینه 2 میلیون تومان عمل زیبایی بینی انجام می دهند. در صورت عدم موفقیت در عمل بینی خسارات جبران ناپذیری برای شما در پی خواهد داشت. چه بسا که متحمل هزینه های بیشتری گردید. بنابراین قبل از انتخاب دکتر عمل بینی در مشهد به خوبی تحقیق نمایید. پس از اطمینان از تخصص وی، نمونه کارهای قبل و بعد از عمل بینی دکتر انتخابی خود را حتما بررسی نمایید.

8- چه مدت طول می کشد تا نتیجه نهایی عمل بینی مشخص شود؟

نتیجه نهایی عمل بینی ممکن است ماه ها به طول انجامد. بسته به نوع پوست نتیجه نهایی معمولا بین 6 ماه تا یک سال و نیم زمان لازم دارد. نتیجه عمل برای بیماران دارای پوست بسیار ضخیم معمولا طولانی تر از دیگران خواهد بود.

گاهی اوقات نتیجه نهایی عمل بینی حتی پس از یکسال مشخص می گردد. توجه داشته باشید که حتی در روزها و هفته های ابتدایی پس از عمل بینی به علت وجود ورم ممکن است بینی فرد بزرگ تر به نظر برسد. اما با گذشت زمان و سپری شدن دوران بهبودی این ورم کاهش یافته و فرم بینی بهبود می یابد.

در عمل بینی نیز مانند هر عمل جراحی دیگری نیازمند انتخاب بهترین جراح بینی است. پس از جراحی بینی نیز بایستی مراقبت های لازم و کافی انجام شود تا نتیجه مطلوب عمل بینی حاصل گردد.

در ویدیو زیر توضیحات دکتر کاویانی فر درباره عوامل موثر بر نتیجه عمل بینی را حتما ببینید :

9- شاغل هستم برای عمل جراحی بینی به چند روز مرخصی احتیاج دارم؟

معمولا یک هفته مرخصی برای عمل بینی کافی است. بعد از باز کردن آتل بینی می توانید به محل کار خود بازگردید. البته بستگی به نوع فعالیت شما نیز دارد. بعد از عمل بینی تا یک ماه انجام فعالیت های شدید منع شده است. همچنین بایستی مراقب باشید سر خود را پایین نگه ندارید.

10- آیا در دوران شیردهی می توان عمل بینی انجام داد؟

اگر شما نیز در دوران شیردهی هستید و فرزند کوچک دارید، توضیحات دکتر کاویانی فر را درباره عمل بینی در دوران شیردهی، حتما ببینید :

 

جهت تعیین وقت معاینه و مشاوره با ما تماس بگیرید :

09153309311

مشهد – حاشیه بلوار فردوسی – روبروی ثمانه -پلاک 320

تصاویر قبل و بعد از عمل بینی در مشهد

قبل و بعد عمل بینی در مشهد قبل و بعد عمل بینی در مشهد

تصاویر ارسالی از مراجعین عزیز دکتر کاویانی فر

عکس بعد عمل بینی مشهد
4 ماه بعد از عمل بینی با دکتر کاویانی فر
عکس عمل بینی مشهد
عمل بینی در مشهد با دکتر کامران کاویانی فر
عمل بینی در مشهد و قیمت و هزینه - عکس بینی عملی زیبا
عمل بینی در مشهد توسط دکتر کاویانی فر
عمل بینی در مشهد عکس قبل و بعد از عمل بینی
عمل پروتز چانه و عمل بینی در مشهد؛ بینی مردانه
قیمت عمل بینی در مشهد - تكلفة تجميل الانف في ايران
عمل بینی در مشهد توسط دکتر کاویانی فر
عکس زیباترین بینی های عمل شده در ایران
قبل و بعد عمل بینی از نمای روبرو
عکس زیباترین بینی های عمل شده در ایران
عکس قبل و بعد عمل بینی، یک هفته بعد عمل

بهترین دکتر عمل بینی مردان در مشهد

مشاهده تصاویر قبل و بعد عمل بینی توسط دکتر کاویانی فر

“فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی”

26 دیدگاه

  1. سلام. فرق بینی فانتزی و نیمه فانتزی چیه؟

    1. Author

      با سلام.
      در عمل بینی فانتزی قوس بیشتری به بینی داده میشه و نوک بینی بالاتر برده می شود. اما در عمل بینی نیمه فانتزی میزان قوس بینی نسبت به عمل بینی طبیعی بیشتر ولی از عمل بینی فانتزی کمتر است. عمل بینی نیمه فانتزی بین عمل بینی طبیعی و فانتزی است. برای اطلاعات بیشتر مقاله تفاوت عمل بینی طبیعی، نیمه فانتزی و فانتزی را بخوانید.

      1. با عرض سلام و احترام خدمت شما، هزینه عمل بینی استخوانی چقدر است

        1. Author

          سلام برای اطلاع از قیمت دقیق عمل بینی استخوانی لطفا با شماره تلفن 09018191885 تماس بگیرید.

  2. سلام چرا هزینه عمل ترمیم بینی بیشتر از عمل اول هست؟

    1. Author

      با سلام
      با توجه به پیچیدگی های عمل بینی ثانویه و نیاز به پیوند غضروف در اکثر موارد، هزینه های عمل بینی ترمیمی بیشتر می باشد (البته اگر جراح عمل بینی مجدد با عمل بینی اولیه متفاوت باشد)

  3. Wow, this piece of writing is nice, my sister is
    analyzing such things, so I am going to let know her.

  4. سلام من یکبار بینی م رو عمل کردم گرگان عمل کردم اما مشکل تنفسی دارم چیکار کنم خودم مشهدی هستم آقای دکتر میتونن برام درستش کنن؟

    1. Author

      سلام باید حضورا تشریف بیارید تا آقای دکتر از نزدیک بینی شما رو معاینه کنند. با توجه به شرایط کرونا قبل از مراجعه حتما با شماره های 05137645127 – 09914472099 وقت مشاوره بگیرید.

    2. چه بیمارستان هایی آقای دکتر عمل امجام میدن

      1. Author

        سلام، آقای دکتر کاویانی فر در کلینیک گهرسا عمل بینی انجام میدن

  5. من كه عاشق اخلاق دكتر شدم وقتی اومدم برای مشاوره
    عالين منتظرم پولم اوکی شه بیام زودتر

  6. سلام هزینه ی تیپ پلاست چنده

    1. Author

      با سلام، جهت اطلاع از هزینه تیپ پلاستی با با شماره های 05137645127 و 09914472099 تماس بگیرید.

    2. باسلام وخسته نباشید به دکتر و تمام پرسنل دکتر هزینه عمل کمی بالاست من بیمه تأمین اجتماعی دارم میتوان از بیمه استفاده کرد و هزینه عمل را کمتر کرد یانه دکتر آزاد عمل میکنن

  7. سلام خسته نباشید میخواستم از ئگتر سؤال کنم پول عمل بینی قسطی نمیکنن چون واقعا زیاده اگر قسطی بشه عالیه

    1. Author

      با سلام ، خیر عمل بینی اقساطی انجام نمیشه.

  8. سلام تا چه سنی عمل میکنید؟

    1. Author

      سلام تا 50 سالگی ، البته بستگی به شرایط سلامتی بدن فرد دارد

  9. با سلام من یه جلسه تزریق آنزیم انجام دادم در تهران
    سما اقای دکتر تزریق آنزیم انجام می دهید ؟

    1. Author

      خیر و به هیچ عنوان توصیه نمی شود. لطفا قبل از هر گونه دستکاری در صورت خود کاملا تحقیق کنید.

  10. سلام هزینه عمل بینی چقدره

  11. سلام چرا دکتر کاویانی طراح طب یا سه بعدی انجام نمیدن؟

  12. عمل کوچک کردن پره های بینی که میگن سرپایی وبی حسی موضعی انجام میشه هزینه اش چندهـ؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.